Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Направи си сам Как да си поправя или направя...?Чудесна идея! Извънбордов мотор.
Модератор: emo vasilev
- dako71
- сериозен играч
- Мнения: 1311
- Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 3:14 am
- Местоположение: Фидер отбор Пирдоп
- Обратна връзка:
Чудесна идея! Извънбордов мотор.
Седя си аз на работата и се ровя из нета. И в един момент виждам това http://www.honda-varna.com/pe/engines05.html и в това време ме осланя идея .Какво ще стане ако на ботуша на моя дърт "Ветерок-8" взема да посадя един от тези хубавци? Речено сторено. Свързах се с въпросната фирма и след 4 дни се сдобих с този красавец
.
Предварително му бях взел размерите от нета и разглобил вехтия ветерок. Стругар ми направи муфата между двата вала а фланеца и всичко останало си измайсторих аз. Боядисване сглобяване и точно преди откиването на сезона тара-да-а-а:
Поставката посочена със стрека съм я направил от кофражен шперплат за да транспортирам двигателя в това положение <знаете как е с 4 т.> а дръжката отзад е за по удобно носене. До тук добре но докато чаках удобен момент за излет и за проба в мен се зараждат угризения: ще може ли двигател 5,5к.с. да работи с предвка и пропелер за 8 коня. От двата излета на "Пясъка" останах очарован от японеца! За 2 дни от първия излет интензивен тролинг тои ми изгори 3,5 л. бензин ,докато руснака при същите условия ми изсмука околол 15 л. И при втория излет Хондата работеше перфктно. Мако е по шумничък но след време може да му вкарам ауспуха в ботуша и като минавам покраи някой, от вас да си казвате:те такова животно нема! Това ми е първа тема във форума но като си помисля че до миналата година гледах компа като индиянец пишеща машина мисля че съм се справил добре. Може би съм бил полезен и на "Годзила" за неговия двигател от култиватор
http://forum.nariba.com/viewtopic.php?f=21&t=25358
както бях обещал. А и да не забравя,ако някой се интересува от ветерока нека се свърже в л.с. имам и резервни части за него а ще му изпратя и снимки. Чао
.
Предварително му бях взел размерите от нета и разглобил вехтия ветерок. Стругар ми направи муфата между двата вала а фланеца и всичко останало си измайсторих аз. Боядисване сглобяване и точно преди откиването на сезона тара-да-а-а:
Поставката посочена със стрека съм я направил от кофражен шперплат за да транспортирам двигателя в това положение <знаете как е с 4 т.> а дръжката отзад е за по удобно носене. До тук добре но докато чаках удобен момент за излет и за проба в мен се зараждат угризения: ще може ли двигател 5,5к.с. да работи с предвка и пропелер за 8 коня. От двата излета на "Пясъка" останах очарован от японеца! За 2 дни от първия излет интензивен тролинг тои ми изгори 3,5 л. бензин ,докато руснака при същите условия ми изсмука околол 15 л. И при втория излет Хондата работеше перфктно. Мако е по шумничък но след време може да му вкарам ауспуха в ботуша и като минавам покраи някой, от вас да си казвате:те такова животно нема! Това ми е първа тема във форума но като си помисля че до миналата година гледах компа като индиянец пишеща машина мисля че съм се справил добре. Може би съм бил полезен и на "Годзила" за неговия двигател от култиватор
http://forum.nariba.com/viewtopic.php?f=21&t=25358
както бях обещал. А и да не забравя,ако някой се интересува от ветерока нека се свърже в л.с. имам и резервни части за него а ще му изпратя и снимки. Чао
- butnik
- рибар фанатик
- Мнения: 8262
- Регистриран на: Съб Сеп 30, 2006 7:35 pm
- Местоположение: Франкфурт на Майн
- Обратна връзка:
Re: Чудесна идея!
Браво,колега!От мотоциклетите им не съм се разочаровал,предполагам ,че и при двигателите за лодки е така.А и като гледам строителните инструменти,че са с тяхни мотори е повече от показателно.
Винаги прощавайте на враговете си-за тях няма нищо по-дразнещо от това.....
-
- сериозен играч
- Мнения: 1251
- Регистриран на: Пет Юли 18, 2008 8:09 pm
- Местоположение: София
Re: Чудесна идея!
За мотоциклетите не знам как е,но за строителните инструменти повечето Хонди се правят извън Япония.Иначе идеята е много добра ,изпълнението също.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 327
- Регистриран на: Пон Фев 18, 2008 5:27 pm
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Чудесна идея!
Отлично справяне според мен.
Това за шумноста си прав, но като гледам си с оригиналния заглушител.
Не го вкарвай в ботуша, пробвай да го промениш.
Най- лесно е да го разрежиш вниматлно, вътре трябва да има някакви
решетки или мрежи. Те да си стоят и да го напълниш с стружки
/стругарски/ за предпочитане от цветен метал, понатъпкани, но не прекалено,
така забавяш излизането на газовете.
Ако може да се разглобява и почиства от нагара още по-добре.
Това за шумноста си прав, но като гледам си с оригиналния заглушител.
Не го вкарвай в ботуша, пробвай да го промениш.
Най- лесно е да го разрежиш вниматлно, вътре трябва да има някакви
решетки или мрежи. Те да си стоят и да го напълниш с стружки
/стругарски/ за предпочитане от цветен метал, понатъпкани, но не прекалено,
така забавяш излизането на газовете.
Ако може да се разглобява и почиства от нагара още по-добре.
Re: Чудесна идея!
Със стружки или подобни работи няма да стане.
Променя се съпротивлението на изходните газове и се товари мотора, няма да работи оптимално.
От оригиналния ауспух през ботуша според мен ще е по добре, само трябва да се намери подходящото решение.
Относно идеята , намирам я за много добра, само не спомена колко праи е струвало всичко това, заслужава ли си въобще разправията?
А и мотора може ли да работи примерно при дъжд или при по голяма влага?
Променя се съпротивлението на изходните газове и се товари мотора, няма да работи оптимално.
От оригиналния ауспух през ботуша според мен ще е по добре, само трябва да се намери подходящото решение.
Относно идеята , намирам я за много добра, само не спомена колко праи е струвало всичко това, заслужава ли си въобще разправията?
А и мотора може ли да работи примерно при дъжд или при по голяма влага?
- dako71
- сериозен играч
- Мнения: 1311
- Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 3:14 am
- Местоположение: Фидер отбор Пирдоп
- Обратна връзка:
Re: Чудесна идея!
За мотора и 1л. оргинално масло дадох 425лв. Стругара ми взе 35 адруго всичко си е от мене. Тотал 460лв. а оргинален хонда 5к.с 2995лв. Сам си направи сметката. Верно че оргинала си е по добър но на мен и този ще ми върши работа. Колкото до влагата - няма проблем, но дъжда ме безпокои. Както и да е аз в дъжд с карбонките ме е шубе. Предпочитам да си сипя една или да дремна.Относно идеята , намирам я за много добра, само не спомена колко праи е струвало всичко това, заслужава ли си въобще разправията?
А и мотора може ли да работи примерно при дъжд или при по голяма влага?
Re: Чудесна идея!
Браво колега страшна идея
Хондата си е Хонда имаме мотофреза на Хускварна със двигател на Хонда и просто няма проблеми пък и за разхода е нищожен преди има няма месец баща ми ми взе Хонда цбр 600 2004 година блъснат оправих го сичко точно гори ми 4,7 л на 100 км като карам 100-110 км/ч просто си е Хонда
Хондата си е Хонда имаме мотофреза на Хускварна със двигател на Хонда и просто няма проблеми пък и за разхода е нищожен преди има няма месец баща ми ми взе Хонда цбр 600 2004 година блъснат оправих го сичко точно гори ми 4,7 л на 100 км като карам 100-110 км/ч просто си е Хонда
- fossa
- научил се да хвърля
- Мнения: 142
- Регистриран на: Нед Авг 09, 2009 7:05 pm
- Местоположение: гр.Свищов
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
Браво колега!Суперлативи за идеята ти!Надявам се да споделиш резултатите от комбинацията между японец и руснак-как се е държал двигателя .Предполагам че си го използвал доста.
- GODzillata
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 16393
- Регистриран на: Сря Сеп 13, 2006 11:12 am
- Местоположение: Outta space
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
Хех...браво, колега!dako71 написа:...Може би съм бил полезен и на "Годзила" за неговия двигател от култиватор...
Няма невъзможни неща!!!
Охлаждането е въздушно, предполагам? Как се държи на вода?
На риба - като на война! Fish'n'chicks!
Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...
Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...
-
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 13896
- Регистриран на: Вто Яну 02, 2007 9:11 pm
- Местоположение: св.Влас
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
Гледам ги правят и от тез малките ръчни косачки.
Това колегата го е барнал супер.
Това колегата го е барнал супер.
Да хванеш риба е удоволствие,но да и дариш живот,това не се описва с думи.
- dako71
- сериозен играч
- Мнения: 1311
- Регистриран на: Пет Мар 06, 2009 3:14 am
- Местоположение: Фидер отбор Пирдоп
- Обратна връзка:
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
fossa написа:Браво колега!Суперлативи за идеята ти!Надявам се да споделиш резултатите от комбинацията между японец и руснак-как се е държал двигателя .Предполагам че си го използвал доста.
Здравейте колеги. Въпреки някои опасения от моя страна се получи добър хибрид. Три излета имам с него и впечетленията са ми следните: исключително икономичен, леко шумен, при тролене на минимални обороти има леки вибрации(предполагам че и при оргиналните 4тактови двигатели е така) и за съжаление от регулатора на обортите идва малко бавен за глисаж. Тъи като е още в гаранция не смея да пипам регулировките но предполагам че ще мога да вдигна малко оборотите, а си мисля че има и някаква пломба по карборатора та ако някой знае нещо по въпроса моля да се изкаже. Аз съм 100 кила и с 3 м надуваема лодка е на границата на глисажа. Колкото до охлаждането: да въздушно е без ядове, дори турбината не се чува колкото при други въздухарки. Ако не мине котка път ха НС6 ще можете да го тествате.GODzillata написа:Хех...браво, колега!dako71 написа:...Може би съм бил полезен и на "Годзила" за неговия двигател от култиватор...
Няма невъзможни неща!!!
Охлаждането е въздушно, предполагам? Как се държи на вода?
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 5:42 pm
- Местоположение: sofiq
- Обратна връзка:
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
[/quote]
Здравейте колеги. Въпреки някои опасения от моя страна се получи добър хибрид. Три излета имам с него и впечетленията са ми следните: исключително икономичен, леко шумен, при тролене на минимални обороти има леки вибрации(предполагам че и при оргиналните 4тактови двигатели е така) и за съжаление от регулатора на обортите идва малко бавен за глисаж. Тъи като е още в гаранция не смея да пипам регулировките но предполагам че ще мога да вдигна малко оборотите, а си мисля че има и някаква пломба по карборатора та ако някой знае нещо по въпроса моля да се изкаже. Аз съм 100 кила и с 3 м надуваема лодка е на границата на глисажа. Колкото до охлаждането: да въздушно е без ядове, дори турбината не се чува колкото при други въздухарки. Ако не мине котка път ха НС6 ще можете да го тествате.[/quote]
Колега вдигането на оборотите е доста опасно води до блокаж или чупене на биела , тези двигатели нямат маслена помпа и обороти над 3000 са пагубни за тях. Дори и да направиш такова подобрение не е желателно да го юркаш за повече от 2-3 мин . и трябва да ползваш масло като за въздушни двг. но да е качествено. и задължително го препълвай с масло но с не повече от 10% от препоръчаното количество(така ще намалиш значително риска от блокиране на мотора)
Здравейте колеги. Въпреки някои опасения от моя страна се получи добър хибрид. Три излета имам с него и впечетленията са ми следните: исключително икономичен, леко шумен, при тролене на минимални обороти има леки вибрации(предполагам че и при оргиналните 4тактови двигатели е така) и за съжаление от регулатора на обортите идва малко бавен за глисаж. Тъи като е още в гаранция не смея да пипам регулировките но предполагам че ще мога да вдигна малко оборотите, а си мисля че има и някаква пломба по карборатора та ако някой знае нещо по въпроса моля да се изкаже. Аз съм 100 кила и с 3 м надуваема лодка е на границата на глисажа. Колкото до охлаждането: да въздушно е без ядове, дори турбината не се чува колкото при други въздухарки. Ако не мине котка път ха НС6 ще можете да го тествате.[/quote]
Колега вдигането на оборотите е доста опасно води до блокаж или чупене на биела , тези двигатели нямат маслена помпа и обороти над 3000 са пагубни за тях. Дори и да направиш такова подобрение не е желателно да го юркаш за повече от 2-3 мин . и трябва да ползваш масло като за въздушни двг. но да е качествено. и задължително го препълвай с масло но с не повече от 10% от препоръчаното количество(така ще намалиш значително риска от блокиране на мотора)
Колкото по-добър джип караш,
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
съмнява ме, че ще работи на ниски обороти, ако вкараш ауспуха в ботуша (газовете да излизат през пропелера като на истинските мотори)...
а иначе от дъжда нямаш притеснения - нищо няма да му стане, все пак са напревени за работа навън...
а иначе от дъжда нямаш притеснения - нищо няма да му стане, все пак са напревени за работа навън...
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
браво колега эа таэи идея е добра и ас имам един колега от моя град които си направи подобен но 6,5 и цялден си эацка по марица сас него ие мн доволен от мотора а
Re: Чудесна идея! Извънбордов мотор.
dako71, предполагам, че досега си натрупал още впечатления от експлоатацията на мотора. Би ли споделил още от тази комбинация, понеже и аз съм намислил нещо подобно или като тебе или от ботуш от по слаб двигател и хонда 2-3 к.с. GXV 50 3 к.с.