Водородна клетка за кола

Всичко за което не намирате подходящ форум

Модератор: dantho.mihov

Публикувай отговор
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

Здравейте

Много бих искал да видя автомобил с монтирана клетка закупена от ebay.
Много ми е интересно след месец каране дали алтернатора и акумулатора ще са читави, и дали изобщо ще се получи някаква икономия. Ще ви върнат ли парите ако няма резултат.
Не се лъжете да си купувате от такива сайтове с неясен произход. Търсете сервизи където ще ви монтират дадена система и ще поемат гаранции за качество и за минимална икономия, иначе си хвърляте парите на вятъра. Една такава система без модулатор на тока и без оптимизатор на сместа който е задължителен при повечето автомобили е не ефективна, и вместо да ви даде икономия ви вдига разхода.
Аватар
chirusa_bg
учете се от него
учете се от него
Мнения: 7798
Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от chirusa_bg »

Здравей колега,
очевидно се занимаваш с това професионално. Разкажи ни малко повече, какво предлагате, какво да очакваме, за какви двигатели е най-подгодящо монтирането.
В общи линии къде се намираме, като технология, цени и ефективност.
Всичко извън цистата реклама ще ни е интересно :)
- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Тедо »

dodo16 написа:
Тедо написа:колега, не пиши глупости - водородна бомба :lol: поинтересувай се какво още трябва за такава бомба...
От пръчка обогатен уран да направиш атомна бомба не е лесно, камо ли сама да гръмне... А водородна бомба се прави още по-трудно...
Ами къде ги продават тия обогатени пръчки бе колега? Да си купим и да пробваме :D А на водорода му трябва само окислител и буф. А да сте чували за някакъв цепелин? :wink:

правиш ли разлика между ГОРЕНЕ ( 2Н2 + О2 = 2Н2О )
и АТОМЕН СИНТЕЗ :axe:
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

Първия линк в темата е на нашия сайт. Няма да го побликувам за да не го приемат като реклама. Който има въпроси ще му отговоря.
Аватар
Шморхи
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 742
Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 5:08 pm
Местоположение: Бургас

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Шморхи »

За бомбите и запалките
Ето запалка http://www.youtube.com/watch?v=R8dYg22e ... re=related
А ето и бомба http://www.youtube.com/watch?v=LxD44HO8 ... re=related
Ето какво е водородната бомба - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 0%B1%D0%B0

Мощността ѝ се равнява на 50 мегатона тротилов еквивалент или близо 3600 пъти по-мощна от първата атомна бомба, взривена на 6 август 1945 г. над град Хирошима. Генерираната ударна вълна обикаля Земята три пъти. Ядрената гъба се издигнала на височина 64 километра, а от йонизацията на атмосферата радиовръзката на стотици километра от полигона прекъснала за час.
Това не ми прилича на гръмнала зарядна станция за водород. :)
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Тедо »

от вчера се заинтригувах от тия системи...
първото и основно нещо - много по-безопасни са от обикновена АГУ по простата причина, че няма разервоар за гориво - в колата има съд с около 1л вода и при работещ двигател се подава напрежение... веднага започва да се отделя въпросният Браунов газ и по една тръбичка се вкарва в колектора...
второ: При навлизане в цилиндрите газът се възпламенява заедно с горивото (без значение дизел или бензин) и освен енергията, която отдава, подобрява самото изгаряне на основното гориво... Повишава се мощността и се намаляват вредните емисии...

Реално погледнато водата се явява помощно гориво и катализатор, а не основно... В противен случай щяхме да се движим само на вода...

Енергията за генериране на Брауновия газ се черпи от акумулатора (респективно алтернатора) и трябва да има система, защитаваща ги от претоварване...

Оказва се, че като във всяко нещо и тука има тънкости:
- ползването на плочи от неръждавейка за електроди води до отделяне на хексавалентен хром в Брауновия газ и от ауспуха в атмосферата... Пък тоя хром е канцероген.
- като катализатор на процеса се добавя сода бикарбонат или калиева сода, а те оказват вредно влияние на дигателя...
- неръждавейката колкото и да е инертна, все пак отделя малки количества ръжда при протичането на ток през нея и тая ръжда също влиза в двигателя, колкото и да е малко тя...
Ще е интересно да се видят автомобили карани поне 100 000км с такава система - какво проблеми са възникнали и т.н.

Първото, което се сещам е, какво се случва с водата в резервоарчето през зимата :rolleyes:
Никой от производителите на горивни клетки не дава информация за консумацията на ток... Алтернаторите на повечето леки автомобили са 80-120А и не са изчислени за постоянно пълно натоварване... Ако джаджата тегли 30-40А и като се добавят стандартните консуматори в колата (инжекцион, запалителна система, фарове, климатик и т.н.) дали няма след 10-20 000км да сменяме алтернатор и акумулатор... Тогава икономията ще е :) :ANAL:
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от HAZART »

Тедо,ННО генераторите е препоръчително да работят с комсумация до 20А,защото след това водата започва да се загрява и завира,започва да отделя водна пара а тя пречи на работата на ДВГ.Обикновенно ТЪПИТЕ ЗАПАДНЯЦИ ги конструират около 10-12А,а УМНИТЕ БЪЛГАРИ с колкото дойде и ги мушкат във буркани от компоти.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

Здравейте пак

Зимата няма опасност от замръзване на водата ако се експлоатира както трябва системата. Основата която е в електролита не позволява замръзване (все едно да ви замръзне акомулатора), а за по сигурно се долива процентно съотношение спирт (не казвам какъв :D )

Колегата ТЕДО е прав. електролизера трябва да ползва между 0 и 22 ампера ток според оборотите на двигателя и според това каква смес е нужна на двигателя (бедна или богата)
За това ви обяснявам че обикновените клетки които ги продават уж за без пари не са ефективни защото ползват пълния капацитет на алтернатора, следователно товарят двигателя и икономия няма.
Dancho M
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 151
Регистриран на: Пет Фев 22, 2008 2:47 pm
Местоположение: гр. Перник, гр. София

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Dancho M »

Като изконен мелез между граовка и македонец (по акт за раждане), с отсъствие на всякакви гениални примеси (по техни думи), съм изненадан и шокиран, направо ошашавен от тази технология. Само не знам поради какви причини още не е обявена за най-голямата революция в автоиндустрията. Колкото и да мисля, разсъждавам, съмнявам и двоумя, не мога да си отговоря на този въпрос с повишена трудност. Е.а ли му майката, отговорил един сърбин, когато го попитали защо псува толкова.
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

Технологията не е никак нова, но с нея ще намалеят финансите на петролните магнати, а и до скоро имаше доста недоизкусорени неща, които в процес на много опити се оправиха, като системите продължават да се разработват и модернизират. Китайците например имат доста сериозни заводи които произвеждат генератори за всякакви нужди (не само за автомобили). Ние в момента разработваме система за отопление с браунов газ (имаме готова тестова система за газефицирани сгради реализираща 50% икономия)
Venkicha
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 229
Регистриран на: Чет Май 14, 2009 9:33 pm
Местоположение: Бургас

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Venkicha »

Мерцедеса Е 290 с водородна клетка е вече по улиците на Бургас. Първоначални наблюдения - Работи някак по тихо, не знам защо. Засечен на 100 километра разход 5,00 л. дизел (смесено каране). Предишен разход 7л./100 км. Сега ще се засича на 1000 км. с цел определяне по точно разхода. Има поставен амперметър и се вижда консумацията на ток за производството на газ , който е 20А . Разлика в мощността не се усеща ,може би на фона на 150 к.с. някой добавен кон не е от особено значение и не се усеща. Малко разсъждения - Постигнатата икономия от 2л на 100 км. което е = на 4,70 лв. По мои изчисления след 10 000 км. ще са спестени 470 лв. от гориво. Пиша експеримента в графа Успешни (поне за сега) но нека не прибързваме със заключенията че нищо не се знае . :supz: :supz: :supz: :drinkers: :drinkers: :drinkers:
Най-посещаваният риболовен форум : въй въй въй.nariba.com
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
Шморхи
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 742
Регистриран на: Пон Сеп 28, 2009 5:08 pm
Местоположение: Бургас

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Шморхи »

Браво, аз започвам да се замислям за конверсия за единия ми бус, че всеки ден е по пътищата.
И ако позволиш една корекция - Е 290 е 129 к.с. Е 250 turbodiesel е 150 к.с. Иначе разхода на гориво е похвален. По каталожни данни му дават 7.1, вие сте имали 7.5, а сега е 5.0. Браво!
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
Venkicha
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 229
Регистриран на: Чет Май 14, 2009 9:33 pm
Местоположение: Бургас

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Venkicha »

Шморхи този е с чип затова казвам че е 150 к.с. а стандартните наистина са толкова.
Най-посещаваният риболовен форум : въй въй въй.nariba.com
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Така като помисля все още съм скептичен към този вид устройство.Да допуснем че ползва 20 ампера ток, като се преобразува в енергия за секунда и съотвртно се приложи за необходимата енергия за разлагане на примесната вода , за секунда какво количество газ се получава.Съмнявам се да е достатъчно.Освен това водород е експлозивен в много широки граници на концентрация с въздух и още повече с кислород.А от „батерията„ отделя ли се кислород и къде отива.Производителите трябва да изложат всички данни и тогава да се прецени, или грубо какво количество водород за секунда, за време.
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Така,така, виждам от първата страница отделяне на т.н. Браунов газ, т.е представен като смес от водород и кислород, и ако е неконтролирана смес е в съотношение 2 за водород и 1 за кислород, т.е. на експлозивната смес между тях.Има самовъзпламеняване при малко над 500 гр. температура.Това означава че самото устройство при най малката неизправност е опасно.Зависи и от обема на сместа в него.Ефекта му изцяло зависи от количеството газ отделено за период време.Няма го обявено, което буди огромно съмнение.Да не се окаже че освен „Брауновия газ„ има в повече и един друг газ , пак с водород и кислород , ма надежно свързани :mrgreen:
Инак колко струва пълненето на 1 бутилка кислород, ми монтирайте само кислород и хоп, разхода намаля :wink:
Разхода ще се намали и ефективноста, мощноста повиши когато се ускори експлозията, процеса на горене горивната смес, т.е. газовете се разширят по бързо.
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
Публикувай отговор

Обратно към “Разни”