Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Относно Сайта РазниВодородна клетка за кола
Модератор: dantho.mihov
-
- новобранец
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
Здравейте
Много бих искал да видя автомобил с монтирана клетка закупена от ebay.
Много ми е интересно след месец каране дали алтернатора и акумулатора ще са читави, и дали изобщо ще се получи някаква икономия. Ще ви върнат ли парите ако няма резултат.
Не се лъжете да си купувате от такива сайтове с неясен произход. Търсете сервизи където ще ви монтират дадена система и ще поемат гаранции за качество и за минимална икономия, иначе си хвърляте парите на вятъра. Една такава система без модулатор на тока и без оптимизатор на сместа който е задължителен при повечето автомобили е не ефективна, и вместо да ви даде икономия ви вдига разхода.
Много бих искал да видя автомобил с монтирана клетка закупена от ebay.
Много ми е интересно след месец каране дали алтернатора и акумулатора ще са читави, и дали изобщо ще се получи някаква икономия. Ще ви върнат ли парите ако няма резултат.
Не се лъжете да си купувате от такива сайтове с неясен произход. Търсете сервизи където ще ви монтират дадена система и ще поемат гаранции за качество и за минимална икономия, иначе си хвърляте парите на вятъра. Една такава система без модулатор на тока и без оптимизатор на сместа който е задължителен при повечето автомобили е не ефективна, и вместо да ви даде икономия ви вдига разхода.
- chirusa_bg
- учете се от него
- Мнения: 7798
- Регистриран на: Вто Яну 11, 2005 11:07 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
Здравей колега,
очевидно се занимаваш с това професионално. Разкажи ни малко повече, какво предлагате, какво да очакваме, за какви двигатели е най-подгодящо монтирането.
В общи линии къде се намираме, като технология, цени и ефективност.
Всичко извън цистата реклама ще ни е интересно
очевидно се занимаваш с това професионално. Разкажи ни малко повече, какво предлагате, какво да очакваме, за какви двигатели е най-подгодящо монтирането.
В общи линии къде се намираме, като технология, цени и ефективност.
Всичко извън цистата реклама ще ни е интересно
- Но кое е това, което е тайна за улова на бабушка ? Тайна, която са знаели британците.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
-Проста работа!!! Плувки 0.4-0.6 гр. ,основно влакно 0.10-0.08 и поводи 0.06.Оказа се че британците са имали поводи 0.04 , кука 26 и фуил вместо вердевас за стръв.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
dodo16 написа:Ами къде ги продават тия обогатени пръчки бе колега? Да си купим и да пробваме А на водорода му трябва само окислител и буф. А да сте чували за някакъв цепелин?Тедо написа:колега, не пиши глупости - водородна бомба поинтересувай се какво още трябва за такава бомба...
От пръчка обогатен уран да направиш атомна бомба не е лесно, камо ли сама да гръмне... А водородна бомба се прави още по-трудно...
правиш ли разлика между ГОРЕНЕ ( 2Н2 + О2 = 2Н2О )
и АТОМЕН СИНТЕЗ
-
- новобранец
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
Първия линк в темата е на нашия сайт. Няма да го побликувам за да не го приемат като реклама. Който има въпроси ще му отговоря.
Re: Водородна клетка за кола
За бомбите и запалките
Ето запалка http://www.youtube.com/watch?v=R8dYg22e ... re=related
А ето и бомба http://www.youtube.com/watch?v=LxD44HO8 ... re=related
Ето какво е водородната бомба - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 0%B1%D0%B0
Мощността ѝ се равнява на 50 мегатона тротилов еквивалент или близо 3600 пъти по-мощна от първата атомна бомба, взривена на 6 август 1945 г. над град Хирошима. Генерираната ударна вълна обикаля Земята три пъти. Ядрената гъба се издигнала на височина 64 километра, а от йонизацията на атмосферата радиовръзката на стотици километра от полигона прекъснала за час.
Това не ми прилича на гръмнала зарядна станция за водород.
Ето запалка http://www.youtube.com/watch?v=R8dYg22e ... re=related
А ето и бомба http://www.youtube.com/watch?v=LxD44HO8 ... re=related
Ето какво е водородната бомба - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0% ... 0%B1%D0%B0
Мощността ѝ се равнява на 50 мегатона тротилов еквивалент или близо 3600 пъти по-мощна от първата атомна бомба, взривена на 6 август 1945 г. над град Хирошима. Генерираната ударна вълна обикаля Земята три пъти. Ядрената гъба се издигнала на височина 64 километра, а от йонизацията на атмосферата радиовръзката на стотици километра от полигона прекъснала за час.
Това не ми прилича на гръмнала зарядна станция за водород.
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
от вчера се заинтригувах от тия системи...
първото и основно нещо - много по-безопасни са от обикновена АГУ по простата причина, че няма разервоар за гориво - в колата има съд с около 1л вода и при работещ двигател се подава напрежение... веднага започва да се отделя въпросният Браунов газ и по една тръбичка се вкарва в колектора...
второ: При навлизане в цилиндрите газът се възпламенява заедно с горивото (без значение дизел или бензин) и освен енергията, която отдава, подобрява самото изгаряне на основното гориво... Повишава се мощността и се намаляват вредните емисии...
Реално погледнато водата се явява помощно гориво и катализатор, а не основно... В противен случай щяхме да се движим само на вода...
Енергията за генериране на Брауновия газ се черпи от акумулатора (респективно алтернатора) и трябва да има система, защитаваща ги от претоварване...
Оказва се, че като във всяко нещо и тука има тънкости:
- ползването на плочи от неръждавейка за електроди води до отделяне на хексавалентен хром в Брауновия газ и от ауспуха в атмосферата... Пък тоя хром е канцероген.
- като катализатор на процеса се добавя сода бикарбонат или калиева сода, а те оказват вредно влияние на дигателя...
- неръждавейката колкото и да е инертна, все пак отделя малки количества ръжда при протичането на ток през нея и тая ръжда също влиза в двигателя, колкото и да е малко тя...
Ще е интересно да се видят автомобили карани поне 100 000км с такава система - какво проблеми са възникнали и т.н.
Първото, което се сещам е, какво се случва с водата в резервоарчето през зимата
Никой от производителите на горивни клетки не дава информация за консумацията на ток... Алтернаторите на повечето леки автомобили са 80-120А и не са изчислени за постоянно пълно натоварване... Ако джаджата тегли 30-40А и като се добавят стандартните консуматори в колата (инжекцион, запалителна система, фарове, климатик и т.н.) дали няма след 10-20 000км да сменяме алтернатор и акумулатор... Тогава икономията ще е
първото и основно нещо - много по-безопасни са от обикновена АГУ по простата причина, че няма разервоар за гориво - в колата има съд с около 1л вода и при работещ двигател се подава напрежение... веднага започва да се отделя въпросният Браунов газ и по една тръбичка се вкарва в колектора...
второ: При навлизане в цилиндрите газът се възпламенява заедно с горивото (без значение дизел или бензин) и освен енергията, която отдава, подобрява самото изгаряне на основното гориво... Повишава се мощността и се намаляват вредните емисии...
Реално погледнато водата се явява помощно гориво и катализатор, а не основно... В противен случай щяхме да се движим само на вода...
Енергията за генериране на Брауновия газ се черпи от акумулатора (респективно алтернатора) и трябва да има система, защитаваща ги от претоварване...
Оказва се, че като във всяко нещо и тука има тънкости:
- ползването на плочи от неръждавейка за електроди води до отделяне на хексавалентен хром в Брауновия газ и от ауспуха в атмосферата... Пък тоя хром е канцероген.
- като катализатор на процеса се добавя сода бикарбонат или калиева сода, а те оказват вредно влияние на дигателя...
- неръждавейката колкото и да е инертна, все пак отделя малки количества ръжда при протичането на ток през нея и тая ръжда също влиза в двигателя, колкото и да е малко тя...
Ще е интересно да се видят автомобили карани поне 100 000км с такава система - какво проблеми са възникнали и т.н.
Първото, което се сещам е, какво се случва с водата в резервоарчето през зимата
Никой от производителите на горивни клетки не дава информация за консумацията на ток... Алтернаторите на повечето леки автомобили са 80-120А и не са изчислени за постоянно пълно натоварване... Ако джаджата тегли 30-40А и като се добавят стандартните консуматори в колата (инжекцион, запалителна система, фарове, климатик и т.н.) дали няма след 10-20 000км да сменяме алтернатор и акумулатор... Тогава икономията ще е
-
- сериозен играч
- Мнения: 1288
- Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
- Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/
Re: Водородна клетка за кола
Тедо,ННО генераторите е препоръчително да работят с комсумация до 20А,защото след това водата започва да се загрява и завира,започва да отделя водна пара а тя пречи на работата на ДВГ.Обикновенно ТЪПИТЕ ЗАПАДНЯЦИ ги конструират около 10-12А,а УМНИТЕ БЪЛГАРИ с колкото дойде и ги мушкат във буркани от компоти.
-
- новобранец
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
Здравейте пак
Зимата няма опасност от замръзване на водата ако се експлоатира както трябва системата. Основата която е в електролита не позволява замръзване (все едно да ви замръзне акомулатора), а за по сигурно се долива процентно съотношение спирт (не казвам какъв )
Колегата ТЕДО е прав. електролизера трябва да ползва между 0 и 22 ампера ток според оборотите на двигателя и според това каква смес е нужна на двигателя (бедна или богата)
За това ви обяснявам че обикновените клетки които ги продават уж за без пари не са ефективни защото ползват пълния капацитет на алтернатора, следователно товарят двигателя и икономия няма.
Зимата няма опасност от замръзване на водата ако се експлоатира както трябва системата. Основата която е в електролита не позволява замръзване (все едно да ви замръзне акомулатора), а за по сигурно се долива процентно съотношение спирт (не казвам какъв )
Колегата ТЕДО е прав. електролизера трябва да ползва между 0 и 22 ампера ток според оборотите на двигателя и според това каква смес е нужна на двигателя (бедна или богата)
За това ви обяснявам че обикновените клетки които ги продават уж за без пари не са ефективни защото ползват пълния капацитет на алтернатора, следователно товарят двигателя и икономия няма.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пет Фев 22, 2008 2:47 pm
- Местоположение: гр. Перник, гр. София
Re: Водородна клетка за кола
Като изконен мелез между граовка и македонец (по акт за раждане), с отсъствие на всякакви гениални примеси (по техни думи), съм изненадан и шокиран, направо ошашавен от тази технология. Само не знам поради какви причини още не е обявена за най-голямата революция в автоиндустрията. Колкото и да мисля, разсъждавам, съмнявам и двоумя, не мога да си отговоря на този въпрос с повишена трудност. Е.а ли му майката, отговорил един сърбин, когато го попитали защо псува толкова.
-
- новобранец
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
Технологията не е никак нова, но с нея ще намалеят финансите на петролните магнати, а и до скоро имаше доста недоизкусорени неща, които в процес на много опити се оправиха, като системите продължават да се разработват и модернизират. Китайците например имат доста сериозни заводи които произвеждат генератори за всякакви нужди (не само за автомобили). Ние в момента разработваме система за отопление с браунов газ (имаме готова тестова система за газефицирани сгради реализираща 50% икономия)
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет Май 14, 2009 9:33 pm
- Местоположение: Бургас
Re: Водородна клетка за кола
Мерцедеса Е 290 с водородна клетка е вече по улиците на Бургас. Първоначални наблюдения - Работи някак по тихо, не знам защо. Засечен на 100 километра разход 5,00 л. дизел (смесено каране). Предишен разход 7л./100 км. Сега ще се засича на 1000 км. с цел определяне по точно разхода. Има поставен амперметър и се вижда консумацията на ток за производството на газ , който е 20А . Разлика в мощността не се усеща ,може би на фона на 150 к.с. някой добавен кон не е от особено значение и не се усеща. Малко разсъждения - Постигнатата икономия от 2л на 100 км. което е = на 4,70 лв. По мои изчисления след 10 000 км. ще са спестени 470 лв. от гориво. Пиша експеримента в графа Успешни (поне за сега) но нека не прибързваме със заключенията че нищо не се знае .
Re: Водородна клетка за кола
Браво, аз започвам да се замислям за конверсия за единия ми бус, че всеки ден е по пътищата.
И ако позволиш една корекция - Е 290 е 129 к.с. Е 250 turbodiesel е 150 к.с. Иначе разхода на гориво е похвален. По каталожни данни му дават 7.1, вие сте имали 7.5, а сега е 5.0. Браво!
И ако позволиш една корекция - Е 290 е 129 к.с. Е 250 turbodiesel е 150 к.с. Иначе разхода на гориво е похвален. По каталожни данни му дават 7.1, вие сте имали 7.5, а сега е 5.0. Браво!
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 229
- Регистриран на: Чет Май 14, 2009 9:33 pm
- Местоположение: Бургас
Re: Водородна клетка за кола
Шморхи този е с чип затова казвам че е 150 к.с. а стандартните наистина са толкова.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm
Re: Водородна клетка за кола
Така като помисля все още съм скептичен към този вид устройство.Да допуснем че ползва 20 ампера ток, като се преобразува в енергия за секунда и съотвртно се приложи за необходимата енергия за разлагане на примесната вода , за секунда какво количество газ се получава.Съмнявам се да е достатъчно.Освен това водород е експлозивен в много широки граници на концентрация с въздух и още повече с кислород.А от „батерията„ отделя ли се кислород и къде отива.Производителите трябва да изложат всички данни и тогава да се прецени, или грубо какво количество водород за секунда, за време.
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm
Re: Водородна клетка за кола
Така,така, виждам от първата страница отделяне на т.н. Браунов газ, т.е представен като смес от водород и кислород, и ако е неконтролирана смес е в съотношение 2 за водород и 1 за кислород, т.е. на експлозивната смес между тях.Има самовъзпламеняване при малко над 500 гр. температура.Това означава че самото устройство при най малката неизправност е опасно.Зависи и от обема на сместа в него.Ефекта му изцяло зависи от количеството газ отделено за период време.Няма го обявено, което буди огромно съмнение.Да не се окаже че освен „Брауновия газ„ има в повече и един друг газ , пак с водород и кислород , ма надежно свързани
Инак колко струва пълненето на 1 бутилка кислород, ми монтирайте само кислород и хоп, разхода намаля
Разхода ще се намали и ефективноста, мощноста повиши когато се ускори експлозията, процеса на горене горивната смес, т.е. газовете се разширят по бързо.
Инак колко струва пълненето на 1 бутилка кислород, ми монтирайте само кислород и хоп, разхода намаля
Разхода ще се намали и ефективноста, мощноста повиши когато се ускори експлозията, процеса на горене горивната смес, т.е. газовете се разширят по бързо.
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„