Водородна клетка за кола

Всичко за което не намирате подходящ форум

Модератор: dantho.mihov

Публикувай отговор
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Поднасям извиненията си към хората от 1 вия линк в темата , имало данни за електролизерите, най производителния е максимум 2 литра газ за минута.Това е , колко 33мл за секунда.Препоръчвал се за големи двигатели, тварни коли.Другите да са към литър, литър и нещо максимум за минута.Не е много, при продължително каране , извън градско може и да има забележим ефект.Чакаме повече споделен опит :wink:
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
saksi
фен клуб-скобар
Мнения: 2656
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 8:34 pm
Местоположение: Божурище

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от saksi »

Аз не разбирам от водородни бомби :D ,но имам керамична пещ.Достига до 1000градуса температура.
Когато изстива отделя много топлина.
Преди време мислех да сложа някакъв съд с вода над пещта и да я използвам тая топлина.
Ама един колега ми каза ,че ако по някакъв начин тая вода попадне в пещта, при тая температура,щяло да се получи ефекта на водородната бомба.
Моментало се отказах от идеята :D
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

Здравейте.

elinpelin1 не си разбрал правилно. Клетките които са в сайта са само за леки автомобили и газта която произвеждат е до 2 л. на минута. За товарни автомобили се правят по поръчка и могат да достигнат и до 20л. на минута, но всеки двигател си има норма която може да изразходи и за това клетките се смятат индивидуално за всеки автомобил.
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

hydrogensystems написа:Здравейте.

elinpelin1 не си разбрал правилно. Клетките които са в сайта са само за леки автомобили и газта която произвеждат е до 2 л. на минута. За товарни автомобили се правят по поръчка и могат да достигнат и до 20л. на минута, но всеки двигател си има норма която може да изразходи и за това клетките се смятат индивидуално за всеки автомобил.
ОК, благодаря.Както казах чакаме отзиви от още независими потребители :D До колкото разбирам тази система по скоро оптимизира „горенето„ на двигателя и с това дава положителен ефект.Ефекта и като производител на „гориво„ е нищожен , към 33 мл. газ за секунда, колко мола са това за водород и кислород.При примерно 1500 обор. минута при 2000 кубика бензин, колко от обем въздух/горивна смес ще спести.За минута как го изчислявате.Дали изобщо си струва да се променя нещо в съотношението въздух/гориво, не е ли достатъчно само прибавяне на „газа“.Ако може дайте повече информация.При 1500 об.мин количеството газ попадащо при, запалването, горенето в 1 цилиндър е нищожно!, как точно влияее!??, ще сме благодарни да поясните.Леко весело предложих да се ползва добавка на кислород, щото и той „оптимизира„ горенето :D
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Всъщност, ако може да представите само едно нещо , да е по нагледно.Ако може да изчислите какво количество водород и кислиород се полагад на 1 цилиндър за кола бензин 2000 куб. 1500 об.мин, 4 ри цилиндрова.Представете го в стандартна величина, там какво беше, молове ли? :D , и колко обем газгоривна смес се падат горе долу за цилиндър при работещ по горе указания четеритактов !, двигател.За хора като нас които неса специалисти това ще е по онагледено.И как повлиява това количество „браунов газ„ :D
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Чакайки отговори от „човека от сайта„ :D ви нахвърлям тема за размисъл.
1.За да „произведе„ алтернатора на колата 20 максимум ампера ток „минаващиМ само през устройството, т.е през алтернатора минават още 20 или по малко, да речем 15 амп. ток, произвежда енергия, мощност 20 х 13,5/14 волта смятайте колко вата.От там ват/час, ват/секунда от там ги превръщате в джаули. При „горенето„ условно приемаме на 2 литра браунов газ за минута, или на съответното количество за секунда колко количество енергия в джаули се получава.Само че този „Браунов газ„е „разреден„ всред горивната смес с мнооого и евентуално неможем да предположим че химичната еакция на „допълнителния„ кислород ще е предимно с молекулен водород.Т.е те в никакъв случай немогат да реагират като в смес от водород и кислород 2 къмто 1 и няма да има разширение на този нищожен „обем„ браунов газ в цилиндъра със същата скорост,и предаване на „кинетична„ енергия като експлозия на смес като в Браунов газ.За това условно можем да приемем „горене„ на водород във средата на въздухогоривната смес в цилиндъра,каква е средата, температура и налягане на сместа преди „запалване„ каква енергия на разширение се получава и пр.
Грубо сметнато енергията получена при „взрива„ на Браунов газ,от 2 литра смес трябва да е значително по малка от механичната допълнителна енергия приложена към алтернатора, която е по голяма от енергията на ток 20 ампера.
2.Можем да приемем само електрическата енергия консумирана от водородната „батерия„ като сравнителна.Изчисляваме я.За да има полза от „Система Браунов газ„ Кинетичнта енергия действаща върху буталото на цилиндара при „горене„ .„експлозия„ на въздушно горивната смес при едно и също количество гориво , преди и след монтажа трябва да се повиши.Или повишението на енергията която може да се получи от двигателя за единица време трябва да е по голяма от енергията на тока за същата единица време.Дали се получава?
Всъщност „тайната„ в леката икономия на гориво не ели по скоро в тези „компютаризирани„ устройства наречени модулатори и като цяло в промяна режима на двигателя , по малък разход при оптималните обороти, за сметка на какво обаче, на по „муден „ двигател ли или какво? :D
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Пак нахвърлям насоки ,да открием как тъй икономисват хората с Браунов газ гориво :D
При 2л газ за минута е около 33,33 мл/секунда.При 25 обор/секун., 2000 мл .
Получаваме около 0,666 мл. за цилиндър.Обем на цилиндъра колко, айде 230 мл, от тях 0,666 са за смес браунов газ„ако изобщо може чрез обем да се смята.от тея 0,666 , 0,444 са за водород.0,222 кислород.С колко тея о,444 мл. водород ще увеличат кинет. енергия на разширение на газовете в цилиндъра, от там скороста на движение на буталото и с колко при „празен„ ход на двигателя ще му се повишат оборотите при включване и заработване на системата.
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Или направо да съм директен :D На който му се занимава може да направи следния сравнително прост опит.Взима кола с монтирана система.Ако е възможно трябва да се използва по точен начин за отчитане на оборотите, по добър „оборометър„ :D
Загрява колата в „работен режим„ измисля как да потдържа една и съща „газ„ потдържа едни и същи оптимални обороти зададени от производител на „водородни батерии„ :D Това всичко при изключено „устройство„ не протича ток през електролизера.После включва устройството изчаква поне 15 мин. да влезе в режим на работа и следи имали отклонение на оборотите.Мери пак след 10 мин, после след още 10 и пр.
Резултати. :D При многолеко повишени обороти, газта е постояна, устройството „работи„
При непроменени обороти, нещата са спорни.
При леко понижени обороти устройството „неработи„
Обяснение.При пускане на „устройството„ протича променлив ток през алтернатора, там и променливо електромагнитно поле, съсдаващо „съпротивление„ на „въртенето„ на алтернатора, от там съпротивление за целия двигател.От начало ще е по голямо, при влизане на „устойството„ в „режим„ ще намалее леко.При положителен ефект на устройството буталата ще се движат с леко по голяма скорост, съответно многолеко по високи обороти.При никакъв „ефект„ на устройството, в напротив оборотите леко ще намалеят.Предполагам разбрахте насоката. :D
Айде сега некой да пробва и сподели :D :twisted:
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Или направо да съм директен :D На който му се занимава може да направи следния сравнително прост опит.Взима кола с монтирана система.Ако е възможно трябва да се използва по точен начин за отчитане на оборотите, по добър „оборометър„ :D
Загрява колата в „работен режим„ измисля как да потдържа една и съща „газ„ потдържа едни и същи оптимални обороти зададени от производител на „водородни батерии„ :D Това всичко при изключено „устройство„ не протича ток през електролизера.После включва устройството изчаква поне 15 мин. да влезе в режим на работа и следи имали отклонение на оборотите.Мери пак след 10 мин, после след още 10 и пр.
Резултати. :D При многолеко повишени обороти, газта е постояна, устройството „работи„
При непроменени обороти, нещата са спорни.
При леко понижени обороти устройството „неработи„
Обяснение.При пускане на „устройството„ протича променлив ток през алтернатора, там и променливо електромагнитно поле, съсдаващо „съпротивление„ на „въртенето„ на алтернатора, от там съпротивление за целия двигател.От начало ще е по голямо, при влизане на „устойството„ в „режим„ ще намалее леко.При положителен ефект на устройството буталата ще се движат с леко по голяма скорост, съответно многолеко по високи обороти.При никакъв „ефект„ на устройството, в напротив оборотите леко ще намалеят.Предполагам разбрахте насоката. :D
Айде сега некой да пробва и сподели :D :twisted:
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

така,
Няма как да ви кажа колко водород и кислород са нужни за даден обем на двигателя (фирмрна тайна е) ако ви кажа по добре да ви дам и цялата система на чертеж да си я правите сами.
Колкото до горенето на брауновия газ не е с експлозия (не се разширява).
Икономията идва от няколко фактора
1. горивото коети постъпва в двигатела с гориво-въздушната смес няма време да изгори напълно (част от него догаря в изпускателната система). Брауновия газ се възпламенява по бързо от традиционалното гориво, и така възпламенява цялата гориво-въздушна смес (няма загуби)
2. Двигателите с такава система не натрупват сажди и нагари в цилиндрите, които при работа на двигателя се нагряват и почват да искрят. Това искрене е много вредно за двигателя, тъй като възпламенява горивната смес много преди ГМТ и прави съпротивление на буталото.
3. С електрониката се налага коригирането на горивната смес, точно заради пълното изгаряне на горивото и повишаването на оборотите.
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Ммм, незвучи много убедително,каква фирмена тайна, та вие сте го казали . 2 литра газ на минута за единия вид и колко беше за другите.Просто за прегледност на хората изчислете количеството вещество водород и кислород за секунда.Пресметнете го, хората да си имат представа и ако решат да се „ровят„ и обмислят.Нямате данни колко допълнително енергия или мощност се получава от това „устройство„ в сравнение с немонтирано такова при една и съща горивовъздушна смес, или ако да е по просто при горене на еднакви количества за секунда,минута основно гориво.Няма как да сравним.Направете и опит /демонстрация подобен на тоя дето описах, да видят хората , да се „докоснат„ до продукта нагледно.
Чакаме , мнение на достатъчно брой потребители и ще видим :wink:
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
elinpelin1
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 162
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 6:00 pm

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от elinpelin1 »

Всъщност специалист в каква област сте, пишете ако имате време и желание в кръга на вашата област за Вашия продукт, пишете подробно неща които не са „фирмена тайна„ пък ние ще има на кого да предоставим информацията за компетентно мнение.Аз ако се напъна, мога да помоля хора „оценители „ за мнение в областа на физикохимията на процса, други колеги ще поровят за друго и така.
Всъщност най простия въпрос НЯМА ОТГОВОР. Каква мощност или механична енергия в повече придобиваме при двигател с монирания продукт, в сравнение със същия вид двигател без продукта при горене на основно петролно горива , едно и също количество за едно исъщо време.Е тука това неможе да е фирмена тайна и отговора е елементарен за специалист в областа.Ще ИМАМЕ ЛИ ОТГОВОР ? :D
Капитан АТАНАС АНГЕЛОВ , платил с живота си , служейки на Република България.
Убийците се смеят,
Весело живеят,
ала невежи те,нещат да проумеят,
деца им, внуци в Бездната ще се запилеят
„μή μου τούς κύκλους τάραττε„
hydrogensystems
новобранец
новобранец
Мнения: 8
Регистриран на: Сря Фев 09, 2011 10:28 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от hydrogensystems »

"най простия въпрос" има отговор - мощноста на автомобила се покачва с 10-15%.
Като казах фирмена тайна имах предвид, че за всеки автомобил клетката се смята индивидуално (една и съща клетка на различни автомобили ще даде различни резултати) и разбирате, че не можем да ви издадем методите си на изчисляване на ефективноста на клетката за даден двигател.
Специалноста ми е "АВТОМОБИЛИ И КАРИ"
До тук с отговорите сега малко инфо.
Този месец ще организираме демонстрация за ФИАТ ФОРУМ и ще имате възможност да прочетете мненията за системата и реализираната икономия.
INCUBUS
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3795
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 9:20 pm
Местоположение: Смолян

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от INCUBUS »

Икономията винаги е била майка на мизерията.Само,че замаскирана под маската на технонологиите и прогреса.Точно за да не ми идват на ума подобни глупости,приключих преди близо две години с употребяваните автомобили и си карам един взет на лизинг на бензин без всякакви мушморокщини.Уверявам ви,че не съм обеднял от това.Даже имам постигната финансова стабилност-постоянна величина на паричните задължения към банките и ежемесечен недостиг на пари в брой :lol::drinkers:
Venkicha
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 229
Регистриран на: Чет Май 14, 2009 9:33 pm
Местоположение: Бургас

Re: Водородна клетка за кола

Мнение от Venkicha »

elinpelin1 Колега няма да е лошо някой да представи експериментите които ти предлагаш , за всички ще е интересно, но ми се струва , че са нужни лабораторни изследвания и специални условия. Защо ли? Ами защото не е толкова елементарно . Например по тази логика би трябвало когато включа климатика в автомобила - да паднат оборотите . На практика се получава точно обратното - оборотите се повишават, Има регулатор на оборотите който определя какво количество гориво да се подава на двигателя .
До колкото разбрах от майстора в сервиза който поставяше клетката, след монтажа се намаля (отрегулира) количеството горивото към двигателя и се компенсира с произведения газ от клетката. Веднага в кухата ми глава се зародиха куп други въпроси, които вече не зададох щот ми дойде в повече.
Всъщност не знам нужно ли е да се задълбаваме чак толкова много. Всеки от нас е ползвал калкулатор, а някой замислял ли се е аджеба как мамка му прави толкова сложни изчисления за части от секундата. Не разбира се. Просто си го ползваме и това е . По подобен начин приемам и тази новост. И нека да оставим по сложните изчисления и опити на лаборантите в тази област. Някъде бях прочел из форумите нейде (или по скоро прелистил), обяснение за процесите придружено с формули и изчисления ,закони и други глупости, които не са за моя обременен с други неща мозък .
Основния принцип ни беше вече разяснен . И факт е че устройството работи и има ефект . Друг е въпроса колко време ще работи и какви ще са последствията за двигателя от тази работа. Това сега, според мен е по важно.
Ох май пак ги надрънках много глупостите за което се извинявам . Наздраве!!! :drinkers:
Най-посещаваният риболовен форум : въй въй въй.nariba.com
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Публикувай отговор

Обратно към “Разни”