Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаКитайски двигател.
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
OK,ама КАМА не са такива.Тедо написа:двигателите които съм внасял и внасям /PARSUN и SAIL/ използват на 100% свещи NGK /Японски/...
Една проверка не пречи.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
аз затова писах в една друга тема, че 2-цилиндровите мотори са по-надеждни...
Проблемът е, че в нашата Мила Родина, не е сигурно, че ако си оставиш мотора на лодката, ще го намериш на следващия ден... т.е. всеки килограм отгоре е кусур...
Проблемът е, че в нашата Мила Родина, не е сигурно, че ако си оставиш мотора на лодката, ще го намериш на следващия ден... т.е. всеки килограм отгоре е кусур...
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
А познай как ще е и при мен ?Marco Polo написа:За мен резервната свещ и ключ за свещи са си задължителна част от багажа, но може би защото съм бил само с едноцилиндрови двигатели...
Ти си лесен,брега винаги го виждаш.
Аз понякога почвам фесовете да виждам.Чак тогава обръщам обратно.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
-
- новобранец
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря Юли 26, 2006 5:38 pm
- Местоположение: svilengrad
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
Ямаха са обвързани само със Селва (за лиценз става въпрос) всичко друго са нескопосани имитации.
п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
а пък на мен човекът, който повече от 10 години сервизира Ямаха, ми каза друго - 99% взаимозаменяемост на частитеemilkg написа:Ямаха са обвързани само със Селва (за лиценз става въпрос) всичко друго са нескопосани имитации.
п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
-
- новобранец
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря Юли 26, 2006 5:38 pm
- Местоположение: svilengrad
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
Имам предвид лиценз, а за заменяемост на частите не знам, но щом добър сервизен майстор го казва сигорно е така.Тедо написа:а пък на мен човекът, който повече от 10 години сервизира Ямаха, ми каза друго - 99% взаимозаменяемост на частитеemilkg написа:Ямаха са обвързани само със Селва (за лиценз става въпрос) всичко друго са нескопосани имитации.
п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
Нито аз, нито ти сме на заплата в Ямаха, та да не ни интересува какъв им е лиценза... Факт е, че марката е регистрирана в Европа и имат всички необходими сертификати - ако дължаха нещо на японците, едва ли щяха да ги пуснат в Западна Европа - ония са много стриктни за авторски права и патенти.
Между другото е излязъл нов модел 8кс и 9.8кс с тегло 38кг - т.е. "копирали" са и най-новите Ямахи.
Между другото е излязъл нов модел 8кс и 9.8кс с тегло 38кг - т.е. "копирали" са и най-новите Ямахи.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Китайски двигател.
Малка поправка. Копирали са новото TOHATSU 9.8 а не Ямаха.Тедо написа:Нито аз, нито ти сме на заплата в Ямаха, та да не ни интересува какъв им е лиценза... Факт е, че марката е регистрирана в Европа и имат всички необходими сертификати - ако дължаха нещо на японците, едва ли щяха да ги пуснат в Западна Европа - ония са много стриктни за авторски права и патенти.
Между другото е излязъл нов модел 8кс и 9.8кс с тегло 38кг - т.е. "копирали" са и най-новите Ямахи.
За справка сравни кубатурите: На Yamaha е 197 куб.см а на TOHATSU и PARSUN е 209 куб.см.
А относно 99%, също не съм съгласен - има съществени разлики в електронния блок, както и в карбуратора (поне на модела F15). И все пак PARSUN са добре "пипнати" и достатъчно надеждни.
Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!