Китайски двигател.

Допълнителна екипировка, която ще направиви къмпингуването ви по-лесно и удобно.

Модератори: emo vasilev, Ачо ♣

Аватар
КИРО
и господ не е толокова добър
и господ не е толокова добър
Мнения: 11636
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
Местоположение: Кичево до ВАРНА
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от КИРО »

Тедо написа:двигателите които съм внасял и внасям /PARSUN и SAIL/ използват на 100% свещи NGK /Японски/... :idea:
OK,ама КАМА не са такива.
Една проверка не пречи.
Изображение

В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от Тедо »

аз затова писах в една друга тема, че 2-цилиндровите мотори са по-надеждни...
Проблемът е, че в нашата Мила Родина, не е сигурно, че ако си оставиш мотора на лодката, ще го намериш на следващия ден... :cry: т.е. всеки килограм отгоре е кусур...
Аватар
КИРО
и господ не е толокова добър
и господ не е толокова добър
Мнения: 11636
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
Местоположение: Кичево до ВАРНА
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от КИРО »

Marco Polo написа:За мен резервната свещ и ключ за свещи са си задължителна част от багажа, но може би защото съм бил само с едноцилиндрови двигатели... :oops:
А познай как ще е и при мен ?
Ти си лесен,брега винаги го виждаш.
Аз понякога почвам фесовете да виждам.Чак тогава обръщам обратно.
Изображение

В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
emilkg
новобранец
новобранец
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Юли 26, 2006 5:38 pm
Местоположение: svilengrad
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от emilkg »

Ямаха са обвързани само със Селва (за лиценз става въпрос) всичко друго са нескопосани имитации.

п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от Тедо »

emilkg написа:Ямаха са обвързани само със Селва (за лиценз става въпрос) всичко друго са нескопосани имитации.

п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
а пък на мен човекът, който повече от 10 години сервизира Ямаха, ми каза друго - 99% взаимозаменяемост на частите :lol: :lol: :lol:
emilkg
новобранец
новобранец
Мнения: 54
Регистриран на: Сря Юли 26, 2006 5:38 pm
Местоположение: svilengrad
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от emilkg »

Тедо написа:
emilkg написа:Ямаха са обвързани само със Селва (за лиценз става въпрос) всичко друго са нескопосани имитации.

п.п. Тедо ще ме прощаваш ама парсън или сайл нямат нищо общо с Ямаха.
а пък на мен човекът, който повече от 10 години сервизира Ямаха, ми каза друго - 99% взаимозаменяемост на частите :lol: :lol: :lol:
Имам предвид лиценз, а за заменяемост на частите не знам, но щом добър сервизен майстор го казва сигорно е така.
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от Тедо »

Нито аз, нито ти сме на заплата в Ямаха, та да не ни интересува какъв им е лиценза... Факт е, че марката е регистрирана в Европа и имат всички необходими сертификати - ако дължаха нещо на японците, едва ли щяха да ги пуснат в Западна Европа - ония са много стриктни за авторски права и патенти.

Между другото е излязъл нов модел 8кс и 9.8кс с тегло 38кг - т.е. "копирали" са и най-новите Ямахи.
promarine
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 367
Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Китайски двигател.

Мнение от promarine »

Тедо написа:Нито аз, нито ти сме на заплата в Ямаха, та да не ни интересува какъв им е лиценза... Факт е, че марката е регистрирана в Европа и имат всички необходими сертификати - ако дължаха нещо на японците, едва ли щяха да ги пуснат в Западна Европа - ония са много стриктни за авторски права и патенти.

Между другото е излязъл нов модел 8кс и 9.8кс с тегло 38кг - т.е. "копирали" са и най-новите Ямахи.
Малка поправка. Копирали са новото TOHATSU 9.8 а не Ямаха.
За справка сравни кубатурите: На Yamaha е 197 куб.см а на TOHATSU и PARSUN е 209 куб.см.

А относно 99%, също не съм съгласен - има съществени разлики в електронния блок, както и в карбуратора (поне на модела F15). И все пак PARSUN са добре "пипнати" и достатъчно надеждни.
Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
Публикувай отговор

Обратно към “Екипировка”