Търся мнение за Сиена 4000

Модератор: Paublo_Eskobar

Slavi_82
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 427
Регистриран на: Нед Юни 27, 2010 3:48 pm

Търся мнение за Сиена 4000

Мнение от Slavi_82 »

Kaкво е вашето мнение за старата Sienna FD срещу новата FE 4000? Koя бихте избрали вие !
На пръв поглед новата Сиенна и дават макс драг 8,500кг
и казват че върти по леко. Обаче..... тя е цели 40 грама по тежка от стария модел,с 2 лагера по малко и по нищо не се различава от стария модел като показатели
http://www.nasluka-shop.com/…/makara-sh ... nna-4000fd.…
Sienna FE4000
http://www.nasluka-shop.com/…/makara-sh ... na-fe-4000
Аватар
bachoivo
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 756
Регистриран на: Сря Сеп 02, 2009 6:10 pm
Местоположение: Русе, по Реката
Обратна връзка:

Re: Търся мнение за Сиена 4000

Мнение от bachoivo »

Хм......не съм я ползвал, но личното ми мнение е : за тези пари това е толкова Шимано, колкото аз съм ракетен инженер :D
По добре прегледай моделите на Ryobi; FL; Formax и т.н. Но, ако си решил да е Шимано, никой не може да те разубеди.
Примери: Ryobi Ecusima; FL Feeder Wind; FL Team Feeder; Formax Avatar Feeder
Успех в търсенето, но пак казвам, не взимай нещо само защото пише един какво си на него
- Как говориш, след като нямаш мозък? - попита Дороти.
- Не знам - каза Плашилото - но тези, които нямат мозък, много обичат да говорят."
Аватар
empar
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 512
Регистриран на: Нед Фев 12, 2006 4:57 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Търся мнение за Сиена 4000

Мнение от empar »

Ниския клас Шимано са страхотни макари, но не и за фидер! Екусимата е твоята макара!

пп.Изказванията срещу ниския клас макари на Шимано са ми любимия виц, породен в повечето случаи от хора, които и Стела да им сложиш в ръцете пак няма да свършат нищо, но това е друга тема!
'начиии толко' много кълвеше....хвърляш-вадиш, хвърляш-вадиш и по едно време толко' се разкълва, че немаш време да хвърлиш.....САМО ВАДИШ!!!
Аватар
bachoivo