Проблем със сузуки дт4

Модератор: bobopeli

Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

Здравейте имам сузуки дт4 1998 година проблемите ми са два при тролинг с ниска скорост 3-4км мотора работи малко и започва да прекъсва и ако не му дам гас гасне свеща е доста черна
другия ми проблем е че като му дам газ до дупка не ще да се изфорсира до край направих проба като му затворя кранчето на бензина и съм му дал газ до дупка по някое време се форсира както трябва не знам дали не трябва да намаля нивото на бензина в чашката
d.dim
новобранец
новобранец
Мнения: 49
Регистриран на: Пон Фев 22, 2016 9:06 pm

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от d.dim »

borislav_v написа:Здравейте имам сузуки дт4 1998 година проблемите ми са два при тролинг с ниска скорост 3-4км мотора работи малко и започва да прекъсва и ако не му дам гас гасне свеща е доста черна
Не е нещо рядко срещано при двутактов двигател на пределно ниски обороти. Все пак оказва и влияние дозировката и правилното масло, но вероятно всичко това го знаеш и си го спазил.
borislav_v написа: другия ми проблем е че като му дам газ до дупка не ще да се изфорсира до край направих проба като му затворя кранчето на бензина и съм му дал газ до дупка по някое време се форсира както трябва не знам дали не трябва да намаля нивото на бензина в чашката
Преобеднените смеси горят с по-висока скорост и много висока температура. Това с нивото на бензина обикновенно не е разумно решение в случая.
Аватар
hkoko
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 140
Регистриран на: Нед Май 15, 2011 11:30 am

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от hkoko »

Да ти споделя моите си бивши болежки по една двутактова осмица на ямаха.При първото пускане на вода дърпах въжето като ненормален и бърсах постоянно свеща.После купих нова свещ.На второто влизане в началото биваше /не цапаше с масло свеща/но накрая се прибрах на гребла защото не искаше да запали.Утидох при Иван така и не му запомних фамилията в двора на сба стара загора му е сервиза.Почисти му карбуратора ,регулира го каза че тази свещ макар и по каталог на ямаха не е хубава и е изгоряла и ми сложи друга нова по неговите думи по-добра.Обясни ми кое болтче регулира въздуха и кое горивото и ми даде масло на куиксилвир за което гарантиа.След това проблеми с дърпане на въже и женски капризи от моята Ямаха съм нямал.Когато започнах целенасочено да троля и искам скорост под 4 километра и връщах масура до край не че скороста ми падаше под 4,мотора почваше да губи тактове и да претриса на моменти,но не ми е загасвал.После от много четене и размисли по статии и форуми вместо 10 грама масло на литър /така пише на двигателя/започнах да му слагам по около 12-14 грама толкова пълни спринцовката до горе.Това претрисане изчезна и поне на слух работата му е по -лека и безшумна.Скороста си я свалих със стария винт който беше тягов и бавен . махнах го и вместо него си купих нормален с който да мога да глисирам.Сега сложих пак него и ква стана тя?Танто за кукуриго. :)Преди всеки краи на излетите си свикнах да карам поне 5-10 минути с пълна газ хем да игоря бензина хем до позачистя свеща. Намери си читав майстор и му се довери и после експериментирай и ще си добре.Дано от всичко написано намериш и една дума за която да се хванеш и да ти помогне.
направи каквото трябва пък да става каквото ще
Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

Работата е там че преди го нямаше този проблем мотора не беше каран около 3 месеца през което време беше със източен бензин и му смених и сегментите направих му една проба във варела и всичко изглеждаше точно но като отидох на язовира се оказа че не е така някои ако има информация колко трябва да е нивото в чашката много ще ми помогне или поне да ми препоръчате сервиз в пловдив да го закарам да го видят
А компресията на мотора преди смяна на сегментите беше 5 атмосвери а сега е около 6 не знам колко трябва да е и до колко ми е верен компресомера де че е купуван за 25 лв
Аватар
Don4o_62
учете се от него
учете се от него
Мнения: 5612
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
Местоположение: гр.Асеновград

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от Don4o_62 »

нивото в чашката не е чак толко важно ако е малко над допустимото,ако е повече ще прелива през чашката и ще го видиш.....свали иглата на шибъра до последното деление и трябва да влезе в режим, ако
не сте барали карбуратора при ремонта,че от там по принцип са проблемите,ако сте сменяли жигльор с по голям или разпробивали да върви повече или други упражнения ако сте правили по карба,пиши и може да се разбере проблема
новите сегменти паснаха ли по буталото,че малко съм резервиран с тия нови части на това време,това че отначало дига компресия нищо не значи,при малко натоварване ако не са поставени правилно става....мармалад за нула време
и последно,сложи си пак старите сегменти ако не се оправи с регулиране на карба от към ниво на шибъра,въздух и т.н. хубаво шлайфай главата и мажи със червен силикон,не ти трябват гарнитури да избиват с времето
и не на последно място, вижте запалването да не е объркано нещо при монтажа и да губи центровка
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти :mrgreen:
Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

карбуратора не е пипан единствено го отворих и го почистих странното е че има само един винт за регулиране има и втори но с него като го навивам дава газ дефакто с него се определя хода на жилото колко да може да върнеш газта. Сегментите си паснаха добре поръчвани са от сузуки япония не са ментаци аз съм му направил вече към 30 часа работа с тях компресията още си е 6 атмосвери а кабуратора няма игла също така цилиндъра е цял не е със глава центровка няма маховика е със шпонка няма чукче и наковалня електронно е ето малко схеми на карба и мотора http://www.brownspoint.com/store/pc/BP_ ... sp?ID=6538
http://www.brownspoint.com/store/pc/BP_ ... sp?ID=6536
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от HAZART »

Колега ,99 % съм сигурен,че проблема ти е "иглата" на поплавъка (елемент 13 на първата снимка) която има гумен конус .Извади "иглата" и я погледни с лупа ,ще забележиш,че конуса е износен и не може да затвори плътно притока на бензин и затова на ниски обороти "дави".Проблема е "прекрасния" бензин в който има коресилин,ацетон и други разтворители които скапват гумените елементи. Вземи "иглата" и отивай в магазин за моторетки, там ще я премерят и ще ти изберат точния размер (струва 8-10 лв.),може да идеш в сервиз но си приготви 120 лв.(толкова поискаха на мой познат в Пловдив).Поздрави/
https://www.google.bg/search?q=%D0%B8%D ... Lj9fqbqQSM:
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

Иглата я свалях и изглехда наред вързвах карбуратора за резервоара и като вдъгна поплавъка до там където затваря без да го напъвам излишно бензина си спира а пък и ако не затваряше трябваше да започне да прелива карбуратора ще потърся да я сменя за всеки случаи
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от HAZART »

Първо огледай гуменото връхче с лупа,без лупа не става. Когато се скапе иглата ,започва да изтърва постепенно (понякога затвори ,понякога не ) започне ли да прелива през преливника на карбуратора значи много отдавна е заминала.Точно при тролинга започват ядовете а при бърз ход всичко е ОК.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

Iмам и проблем с високите обороти преди вадех лодката на глисаж и при това доста лесно а сега няма никакъв шанс.Има нещо което съм забравил да спомена като разглобявах мотора за сигменти след като свалих маховика видях че я няма шпонката аз си направих шпонка и я сложих и вече почвам да си мисля дали нарочно не е махната да се завърти на някъде за да направят някаква центровка но кои и как ще я направи тази центровка не ми е ясно проблема е че няма причина мотора да ми прави мизерии но ги прави
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от HAZART »

Ако са "присаждали" запалване от друг мотор и няма възможност за реглаж на запалването е напълно възможно да са махнали шпонката и да са дали "аванс" чрез маховика в който има магнити.Има майстори самодейци които правят чудеса.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

Днес направих експеримент вчера оставих кранчето на бензина отворено и драснах с маркер на резервоара до къде е бензина одеве го проверих не беше мръднал и нямаше олято около карбуратора та маи иглата на поплавъка отпада като вариант
HAZART
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1288
Регистриран на: Нед Окт 23, 2005 9:51 pm
Местоположение: Васко Бояджиев/ПЛОВДИВ/АСЕНОВГРАД/ДЕВИН/

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от HAZART »

borislav_v написа:Днес направих експеримент вчера оставих кранчето на бензина отворено и драснах с маркер на резервоара до къде е бензина одеве го проверих не беше мръднал и нямаше олято около карбуратора та маи иглата на поплавъка отпада като вариант
Не го отписвай като проблем.Тука говорим за няколко капки бензин изтървани от иглата при работещ двигател и работеща бензинова помпа (при DF 4,5,6 има бензинова помпа ,при DT не съм сигурен но най-вероятно има).При тролинг режим ,двигателя буквално гори изпарения така,че няколко изтървани капки бензин го задавят или го карат да работи неравномерно .Друго което ми идва на ум е ,че шпонката е паднала и маховика е мръднал така,че опитай да го закрепиш със шпонка и пробвай.
ТОВА,ЧЕ БРАКОНИЕРИТЕ СА НА СВОБОДА,НЕ Е ТЯХНА ЗАСЛУГА А Е НАША ГРЕШКА.

Изображение
Аватар
borislav_v
новобранец
новобранец
Мнения: 82
Регистриран на: Пет Май 24, 2013 9:29 pm
Местоположение: с.Житница

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от borislav_v »

А някои случаино да знае къде в пловдив ремонтират извънбордови мотори
Аватар
oldman
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 427
Регистриран на: Сря Юли 13, 2005 9:33 am

Re: Проблем със сузуки дт4

Мнение от oldman »

Не знам името и телефона, но се намира там:
в двора на Нордикс, до Мосю Бриколаж, влиза се от към Марица
пред работилницата обикновено има лодки, яхти, мотори извън бордови,
до него има работилница за каучукови изделия
изпичат каучук.
Сомът обича смелите!
Публикувай отговор

Обратно към “Тролинг”