Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Риболов Морски раздел Излети Информация за местата за риболов по моретоМорска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Модератори: emo vasilev, alekst
- 1000n
- разбира нещата
- Мнения: 834
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 10:21 pm
- Местоположение: Родом от Варна, живеещ в София
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Това официална информация ли е или не, тъй като Държавна Агенция Морска Администрация не заявиха категорично, че риболовът на Морска Гара Варна трябва да бъде забраняван, щом там няма акостирали кораби, но изпълнителния директор на пристанищния оператор "Пристанище Варна" ЕАД ми отговори, че риболовът там трябвало да бъде забранен поради дълъг списък от нормативни актове. Сега съм написал възражение спрямо това негово мнение и се надявам поне, когато няма акостирали кораби на Морска гара Варна риболовът там отново да може да бъде разрешен, защото забраната за риболов там е неоснователна, ако няма никакви кораби.rumensr написа:До колкото разбрах е била издадена устна заповед за забрана за риболов на Морска гара във Варна от началника на Морска администрация-Варна,по молба от началника на самата Морска гара.
Наслука на всички!
-
- новобранец
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто Авг 04, 2009 6:30 pm
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Много се радвам ,че има хора загрижени за Морска гара!Ако трябва нещо да помагаме на линия сме стига да е по силите ни.
- 1000n
- разбира нещата
- Мнения: 834
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 10:21 pm
- Местоположение: Родом от Варна, живеещ в София
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Здравейте!
Ето текста на възражението ми спрямо отговора на изпълнителния директор на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД,
относно въпросът ми, свързан с възможността да се лови риба от кея на Морска гара Варна.
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ДИРЕКТОР,
Напълно съм съгласен с Вас, че е нормално да имате не малък брой нормативни актове,
които сте длъжен да спазвате и изпълнявате, както Вие лично така и всички Ваши подчинени.
Не се съмнявам, че се справяте добре със своите задължения, свързани със сигурността на корабите
и пристанищните съоръжения, както и с тяхната експлоатационна годност.
Но всички тези превантивни мерки имат някакъв смисъл, само ако на кея на Морска Гара
Варна има някакви кораби или такива се очаква да пристигнат. Ако подобен факт обаче не е налице,
то кея на Морска Гара Варна няма как да бъде гранична зона, няма как да има смисъл сигурността на
корабите, когато няма акостирали такива на споменатото от мен вече място.
Освен това наред с всички други нормативни актове, които Вие лично и служителите в
ръководеното от Вас дружество сте длъжни да изпълнявате и прилагате, редно е и да спазвате
и да не нарушавате и текстовете на Конституция на Република България.
А чл. 18, ал. 6 от Конституция на Република България гласи:
Чл. 18.
(6) Държавните имоти се стопанисват и управляват
в интерес на гражданите и на обществото.
С оглед на текста на чл. 18, ал. 6 от Конституция на Република България следва да се отбележи,
че правилното стопанисване и управление на кея на Морска Гара Варна, трябва да бъде такова,
че да се допускат рибари, щом на кея на Морска Гара Варна няма акостирал кораб,
защото такъв е интересът на обществото от граждани и то най-вече тези които са риболовци.
А и това би подобрило имиджа на Варна като туристическа дестинация.
Съгласете се, че не е нормално в съседните ни страни Гърция и Турция (а и Гърция като България е
част от Европейския съюз) риболовът от кея да е разрешен, въпреки, че там корабоплаването е доста
по-силно развито и по-интензивно, а в България да има строги ограничения, въпреки че дори и
акостирали кораби е рядкост да имаме на въпросния кей.
Риболовът на Морска Гара Варна би бил от полза както за граждани, които са пенсионери и които
трудно свързват двата края и уловът на риба би допълнил трапезата им, така и за работещите жители
на Варна, които биха искали да си починат за няколко часа край морето ловейки риба,
да не говорим пък за летовници и гости на Морската ни столица, които биха искали
да се забавляват по време на почивните си дни.
Мога да приема, че е крайно нежелателно замърсяването с отпадъци в района и дори ако е
необходимо да се събира и такса от желаещите да ловят риба в района на кея на Морска Гара Варна,
считам за правилно дори да се налагат глоби на тези граждани, които замърсяват района около кея,
мога да приема, че е правилно дори да се записва ежедневно името на всеки риболовец, тръгнал да
лови риба на Морска Гара, както и да се прави проверка на неговия багаж, след като има и най-малки
съмнения в коректността на посетителите в района,
но не мога да приема, че пълната забрана на риболова
(дори и когато няма акостирал кораб) на споменатия неведнъж кей
е най-правилното решение.
Надявам се в най-кратки срокове пълната забрана за улов на риба от кея на Морска Гара Варна да
бъде отменена. В противен случай, ще бъда принуден, както аз лично така и хиляди други риболовци
и граждани на Република България да изискаме оставката на ръководството на
„Пристанище Варна“ ЕАД, които не стопанисват в интерес на гражданите и обществото
предоставената им за управление държавна собственост.
Ето текста на възражението ми спрямо отговора на изпълнителния директор на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД,
относно въпросът ми, свързан с възможността да се лови риба от кея на Морска гара Варна.
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ДИРЕКТОР,
Напълно съм съгласен с Вас, че е нормално да имате не малък брой нормативни актове,
които сте длъжен да спазвате и изпълнявате, както Вие лично така и всички Ваши подчинени.
Не се съмнявам, че се справяте добре със своите задължения, свързани със сигурността на корабите
и пристанищните съоръжения, както и с тяхната експлоатационна годност.
Но всички тези превантивни мерки имат някакъв смисъл, само ако на кея на Морска Гара
Варна има някакви кораби или такива се очаква да пристигнат. Ако подобен факт обаче не е налице,
то кея на Морска Гара Варна няма как да бъде гранична зона, няма как да има смисъл сигурността на
корабите, когато няма акостирали такива на споменатото от мен вече място.
Освен това наред с всички други нормативни актове, които Вие лично и служителите в
ръководеното от Вас дружество сте длъжни да изпълнявате и прилагате, редно е и да спазвате
и да не нарушавате и текстовете на Конституция на Република България.
А чл. 18, ал. 6 от Конституция на Република България гласи:
Чл. 18.
(6) Държавните имоти се стопанисват и управляват
в интерес на гражданите и на обществото.
С оглед на текста на чл. 18, ал. 6 от Конституция на Република България следва да се отбележи,
че правилното стопанисване и управление на кея на Морска Гара Варна, трябва да бъде такова,
че да се допускат рибари, щом на кея на Морска Гара Варна няма акостирал кораб,
защото такъв е интересът на обществото от граждани и то най-вече тези които са риболовци.
А и това би подобрило имиджа на Варна като туристическа дестинация.
Съгласете се, че не е нормално в съседните ни страни Гърция и Турция (а и Гърция като България е
част от Европейския съюз) риболовът от кея да е разрешен, въпреки, че там корабоплаването е доста
по-силно развито и по-интензивно, а в България да има строги ограничения, въпреки че дори и
акостирали кораби е рядкост да имаме на въпросния кей.
Риболовът на Морска Гара Варна би бил от полза както за граждани, които са пенсионери и които
трудно свързват двата края и уловът на риба би допълнил трапезата им, така и за работещите жители
на Варна, които биха искали да си починат за няколко часа край морето ловейки риба,
да не говорим пък за летовници и гости на Морската ни столица, които биха искали
да се забавляват по време на почивните си дни.
Мога да приема, че е крайно нежелателно замърсяването с отпадъци в района и дори ако е
необходимо да се събира и такса от желаещите да ловят риба в района на кея на Морска Гара Варна,
считам за правилно дори да се налагат глоби на тези граждани, които замърсяват района около кея,
мога да приема, че е правилно дори да се записва ежедневно името на всеки риболовец, тръгнал да
лови риба на Морска Гара, както и да се прави проверка на неговия багаж, след като има и най-малки
съмнения в коректността на посетителите в района,
но не мога да приема, че пълната забрана на риболова
(дори и когато няма акостирал кораб) на споменатия неведнъж кей
е най-правилното решение.
Надявам се в най-кратки срокове пълната забрана за улов на риба от кея на Морска Гара Варна да
бъде отменена. В противен случай, ще бъда принуден, както аз лично така и хиляди други риболовци
и граждани на Република България да изискаме оставката на ръководството на
„Пристанище Варна“ ЕАД, които не стопанисват в интерес на гражданите и обществото
предоставената им за управление държавна собственост.
-
- новобранец
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто Авг 04, 2009 6:30 pm
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Много добре е написано,но тези хора хора не разбират от писания и добри думи. Въпросните господа действат на принципа разделяй и владей. Дори и да ни разрешат да влизаме на кея на Морска Гара Варна въпросните господа ще докарат всички възможни кораби,които си имат стоянки на други места и според мен в ,което не съм много сигурен ,че имат право да нощуват на въпросният кей. Също така може може да се преговаря и за плочата ,която е нулево място,а не да се ползва за ремонт на яхти.
- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Много стратегическо място, но дали не се стопанисва от яхтклуба.valeripetrov написа:Също така може може да се преговаря и за плочата ,която е нулево място,а не да се ползва за ремонт на яхти.
А сега де?
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Точно за там (плочата) и до президента или до папата да пишеш ефекта ще е нулев.valeripetrov написа:Също така може може да се преговаря и за плочата ,която е нулево място,а не да се ползва за ремонт на яхти.
п.п. позаинтересувах се как може да се сдобия с пропуск за бариерата само и се оказа гоооооооляма мъка
НАЙ МИ Е ДОБРЕ ЛЯТО КАТО Е!!!
- 1000n
- разбира нещата
- Мнения: 834
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 10:21 pm
- Местоположение: Родом от Варна, живеещ в София
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Значи, хора, точно там е проблемът, че в нашето посттоталитарно общество не сме свикнали да си търсим правата, да си управляваме държавата и да разчитаме на закононни средства за постигането на тези наши цели.valeripetrov написа:Много добре е написано,но тези хора хора не разбират от писания и добри думи. Въпросните господа действат на принципа разделяй и владей. Дори и да ни разрешат да влизаме на кея на Морска Гара Варна въпросните господа ще докарат всички възможни кораби,които си имат стоянки на други места и според мен в ,което не съм много сигурен ,че имат право да нощуват на въпросният кей. Също така може може да се преговаря и за плочата ,която е нулево място,а не да се ползва за ремонт на яхти.
Години наред всички сме си въобразявали, че щом някой заема даден пост, позволяващ му да се грижи за дадено имущество или ресурс, то тогава той можел да си прави каквото си поиска с даденото му за управление.
Но в условията на демокрация, а не на тоталитаризъм, това съвсем не е така.
В условията на демокрация има равенство между хората, като има обаче ВЪРХОВЕНСТВО НА ЗАКОНА (а не върховенство на тази или онази част от народа, политическа партия, друга организация, държавен орган или пък на отделна личност),
т.е. в държавата може и да има йерархия между хората, които заемат дадена длъжност в управлението на която и да било структура, НО АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ СА ПОДЧИНЕНИ, ПРЕДИ ВСИЧКО И НАЙ-ВЕЧЕ НА ЗАКОНА.
Законът всъщност е един колективен ДОГОВОР, с който всички граждани на една демократична и правова държава (каквато отдавна е и Република България) са длъжни да се съобразяват.
Сред законите на една демократична и правова държава, обаче има йерархия.
Например, върховният закон в Република България се нарича Конституция и другите закони не могат да противоречат на Конституцията, т.е. текстът на Конституцията трябва да бъде спазен, като законите само прецизират как точно да се спазва Конституцията.
Законите се приемат в парламента от представителите на народа (народните представители или депутати), които целият народ или всички граждани на Република България избираме на парламентарните избори. Като още на първото заседание на Народното събрание, депутатите се заклеват, в името на Република България, да спазват Конституцията и законите на страната и във всичките си действия да се ръководят от интересите на народа. Т.е. народните представители са под клетва, че когато приемат законите в парламента ще се ръководят от интересите на народа (т.е. от интересите на гражданите на Република България, които и са ги избрали за народни представители).
В последствие ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА власт (Правителството) ИЗПЪЛНЯВА тези закони.
Т.е. ПРАВИтелството ПРАВИ реалност написаното в законите.
За да направят това изпълнение на законите, изпълнителната власт (министрите от правителството) имат правото да издават подзаконови нормативни актове (правилници, наредби, инструкции и заповеди), които разбира се не могат да противоречат на законите, а още по-малко на Конституцията.
Т.е. в условията на демокрация няма такова нещо, като например
"аз изпълнявам еди си коя си наредба, въпреки, че нарушавам законите и/или Конституцията."
А изпълнителният директор на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД ми отговаря, че постъпвал именно по този начин, когато ми дава отговор, защо е забранил риболова на Морска Гара Варна.
Това е все едно в казармата да не се подчиняваш на заповеди на полковника или генерала,
а да следваш само това, което ти бил наредил старшината.
Това е пълно безумие и некадърност от страната на ръководството на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД.
Така, че при неспазването на законите се отива на съд.
А Съдебната власт защитава правата и законните интереси
на гражданите, юридическите лица и държавата.
Съдебната власт е независима. При осъществяване на своите функции съдиите, съдебните заседатели, прокурорите и следователите СЕ ПОДЧИНЯВАТ САМО НА ЗАКОНА.
Предишният кмет на Варна води дела срещу забраняващите риболова на Морска гара Варна и спечели делото и можехме да ловим след това риба там за известен период от време.
Така, че това е правилният начин - да се облягаме на закона,
защото той ни дава основание за нашите претенции
да можем да ловим риба на това място.
Всичко, което съм написал по-горе за функционирането на управлението на Република България е записано в Конституцията на Република България. Т.е. такива би трябвало да бъдат нещата в една наистина нормална демократична и правова държава,
а това, че сме позволили нещата да не са на практика такива е основната причина страната ни и гражданите й да са в толкова окаяно положение.
Разбира се законът ни дава много варианти на действие и без да се стига до съд.
Например, тъй като ръководството на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД са на подчинение на
Министерство на икономиката и енергетиката,
можем да организираме протест с искане
за оставка на правителството и най-вече
за оставката на ръководството на еднолично акционерно дружество „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“,
което потъпква Конституцията на Република България, с неадекватния си тоталитарен начин на управление и стопанисване на предоставеното му за менажиране държавно имущество,
защото пак ще напиша, че чл. 18, ал. 6 от Конституцията на Република България гласи:
(6) Държавните имоти се стопанисват и управляват в интерес на гражданите и на обществото.
Ако не се облягаме на закона, ако не разчитаме на законните си права и интереси ръководството на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД имат всички шансове да продължават да си правят каквото си искат, защото към настоящия момент те имат правото да стопанисват района.
Нашият шанс е да докажем, че това стопанисване
не е в интерес на обществото от гражданите на Република България.
Всякакви други наши действия с почти 99,9% сигурност ще са обречени на неуспех.
Що се отнася до плочата, там нещата си мисля, че ще са малко по-трудни, защото ако някой (например ЯХТ-КЛУБЪТ) има някаква форма на концесия, то ще трябва да преговаряме с този някой и да търсим взаимноизгодни варианти за нас и за тях, като например, ние да ловим риба само на западния бряг, който е далеч от ЯХТ-КЛУБА, като да се съгласим да се прекара разделителна линия през средата на плочата, свързваща стълбовете за улично осветление и който преминава тази разделителна линия да бъде глобяван, за да може да се гарантира целостта на яхтите в близост или дори да се плаща минимална такса за риболов, например 50ст на ден. Така де, на язовирите събират по 5 и повече лева, дори и не винаги да са добре зарибени, защо тук в краен случай да не се събират по 50ст на ден или по 5лв на месец.
Това са някои идеи от мене засега.
Някой ако може да даде друго предложение, бих се радвал ако може да го опише и да го обсъдим.
Ако сме единни имаме много повече шансове да успеем да се преборим дори и за възможност да ловим риба и на плочата, а там мястото според мен е може би и по-добро и това на Морска Гара.
И наслука на всички!
- radoadvokat
- ще става разбирач
- Мнения: 389
- Регистриран на: Пон Мар 13, 2006 5:05 pm
- Местоположение: Варна
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Здравей колега, надявам се да ме разбереш правилно, не искам да ти чупя ентусиазма, но според мен интерпретираш нещата както ти е угодно на теб и далеч не защитаваш интереса на обществото. Надали има разумен човек, който да приеме, че изграждането и стопанисването на това съоражение "вълнолома" в едно с прилежащото пристанище и морска гара е с основен приоритет да осигури място за риболов на обществото. Да обвиняваш Изп. Директор в некадърност и некомпетентност, само защото не разрешава достъп е жалко. Т.е Директора е некадърен, защото спазва закона??? Ами утре да поискаме да си ловим на Румънския бряг и да дамгосваме граничните, щото можем да си бръмчим свободно из ЕС. Според мен влагаш добри чувства в това си начинание, но някак си се долавя лицемерие в думите ти. Ако някой не изпълни желанието ти е некадърен и некомпетентен, а ако изпълнявайки го наруши закона и след това бъде санкциониран, то той веднага ще бъде обявен за престъпник, нали?. Някак си Американска ми е тая логика, брутално рационална, като костюм с маратонки1000n написа:Значи, хора, точно там е проблемът, че в нашето посттоталитарно общество не сме свикнали да си търсим правата, да си управляваме държавата и да разчитаме на закононни средства за постигането на тези наши цели.valeripetrov написа:Много добре е написано,но тези хора хора не разбират от писания и добри думи. Въпросните господа действат на принципа разделяй и владей. Дори и да ни разрешат да влизаме на кея на Морска Гара Варна въпросните господа ще докарат всички възможни кораби,които си имат стоянки на други места и според мен в ,което не съм много сигурен ,че имат право да нощуват на въпросният кей. Също така може може да се преговаря и за плочата ,която е нулево място,а не да се ползва за ремонт на яхти.
Години наред всички сме си въобразявали, че щом някой заема даден пост, позволяващ му да се грижи за дадено имущество или ресурс, то тогава той можел да си прави каквото си поиска с даденото му за управление.
Но в условията на демокрация, а не на тоталитаризъм, това съвсем не е така.
В условията на демокрация има равенство между хората, като има обаче ВЪРХОВЕНСТВО НА ЗАКОНА (а не върховенство на тази или онази част от народа, политическа партия, друга организация, държавен орган или пък на отделна личност),
т.е. в държавата може и да има йерархия между хората, които заемат дадена длъжност в управлението на която и да било структура, НО АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ СА ПОДЧИНЕНИ, ПРЕДИ ВСИЧКО И НАЙ-ВЕЧЕ НА ЗАКОНА.
Законът всъщност е един колективен ДОГОВОР, с който всички граждани на една демократична и правова държава (каквато отдавна е и Република България) са длъжни да се съобразяват.
Сред законите на една демократична и правова държава, обаче има йерархия.
Например, върховният закон в Република България се нарича Конституция и другите закони не могат да противоречат на Конституцията, т.е. текстът на Конституцията трябва да бъде спазен, като законите само прецизират как точно да се спазва Конституцията.
Законите се приемат в парламента от представителите на народа (народните представители или депутати), които целият народ или всички граждани на Република България избираме на парламентарните избори. Като още на първото заседание на Народното събрание, депутатите се заклеват, в името на Република България, да спазват Конституцията и законите на страната и във всичките си действия да се ръководят от интересите на народа. Т.е. народните представители са под клетва, че когато приемат законите в парламента ще се ръководят от интересите на народа (т.е. от интересите на гражданите на Република България, които и са ги избрали за народни представители).
В последствие ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА власт (Правителството) ИЗПЪЛНЯВА тези закони.
Т.е. ПРАВИтелството ПРАВИ реалност написаното в законите.
За да направят това изпълнение на законите, изпълнителната власт (министрите от правителството) имат правото да издават подзаконови нормативни актове (правилници, наредби, инструкции и заповеди), които разбира се не могат да противоречат на законите, а още по-малко на Конституцията.
Т.е. в условията на демокрация няма такова нещо, като например
"аз изпълнявам еди си коя си наредба, въпреки, че нарушавам законите и/или Конституцията."
А изпълнителният директор на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД ми отговаря, че постъпвал именно по този начин, когато ми дава отговор, защо е забранил риболова на Морска Гара Варна.
Това е все едно в казармата да не се подчиняваш на заповеди на полковника или генерала,
а да следваш само това, което ти бил наредил старшината.
Това е пълно безумие и некадърност от страната на ръководството на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД.
Така, че при неспазването на законите се отива на съд.
А Съдебната власт защитава правата и законните интереси
на гражданите, юридическите лица и държавата.
Съдебната власт е независима. При осъществяване на своите функции съдиите, съдебните заседатели, прокурорите и следователите СЕ ПОДЧИНЯВАТ САМО НА ЗАКОНА.
Предишният кмет на Варна води дела срещу забраняващите риболова на Морска гара Варна и спечели делото и можехме да ловим след това риба там за известен период от време.
Така, че това е правилният начин - да се облягаме на закона,
защото той ни дава основание за нашите претенции
да можем да ловим риба на това място.
Всичко, което съм написал по-горе за функционирането на управлението на Република България е записано в Конституцията на Република България. Т.е. такива би трябвало да бъдат нещата в една наистина нормална демократична и правова държава,
а това, че сме позволили нещата да не са на практика такива е основната причина страната ни и гражданите й да са в толкова окаяно положение.
Разбира се законът ни дава много варианти на действие и без да се стига до съд.
Например, тъй като ръководството на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД са на подчинение на
Министерство на икономиката и енергетиката,
можем да организираме протест с искане
за оставка на правителството и най-вече
за оставката на ръководството на еднолично акционерно дружество „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“,
което потъпква Конституцията на Република България, с неадекватния си тоталитарен начин на управление и стопанисване на предоставеното му за менажиране държавно имущество,
защото пак ще напиша, че чл. 18, ал. 6 от Конституцията на Република България гласи:
(6) Държавните имоти се стопанисват и управляват в интерес на гражданите и на обществото.
Ако не се облягаме на закона, ако не разчитаме на законните си права и интереси ръководството на „ПРИСТАНИЩЕ ВАРНА“ ЕАД имат всички шансове да продължават да си правят каквото си искат, защото към настоящия момент те имат правото да стопанисват района.
Нашият шанс е да докажем, че това стопанисване
не е в интерес на обществото от гражданите на Република България.
Всякакви други наши действия с почти 99,9% сигурност ще са обречени на неуспех.
Що се отнася до плочата, там нещата си мисля, че ще са малко по-трудни, защото ако някой (например ЯХТ-КЛУБЪТ) има някаква форма на концесия, то ще трябва да преговаряме с този някой и да търсим взаимноизгодни варианти за нас и за тях, като например, ние да ловим риба само на западния бряг, който е далеч от ЯХТ-КЛУБА, като да се съгласим да се прекара разделителна линия през средата на плочата, свързваща стълбовете за улично осветление и който преминава тази разделителна линия да бъде глобяван, за да може да се гарантира целостта на яхтите в близост или дори да се плаща минимална такса за риболов, например 50ст на ден. Така де, на язовирите събират по 5 и повече лева, дори и не винаги да са добре зарибени, защо тук в краен случай да не се събират по 50ст на ден или по 5лв на месец.
Това са някои идеи от мене засега.
Някой ако може да даде друго предложение, бих се радвал ако може да го опише и да го обсъдим.
Ако сме единни имаме много повече шансове да успеем да се преборим дори и за възможност да ловим риба и на плочата, а там мястото според мен е може би и по-добро и това на Морска Гара.
И наслука на всички!
Конституцията казва, че: "Държавните имоти се стопанисват и управляват в интерес на гражданите и на обществото" в най общ смисъл, а Х на брой закони под нея определят приоритетно интересите на обществото и начина им на изпълнение и опазване. И тук е момента да убедиш всички, че първостепенен интерес на обществото е възможността да се риболовства, а не опазване на външна граница на ЕС, посрещане и обслужване на търговска и там каква си флотилия.
След като смяташ, че си прав и закона е на твоя страна имаш няколко варианта:
1.Предложи промяна в законите, които регулират отношенията конкретно в пристанището. Обърни се с предложения за изменения към правната комисия към Парламента.
2. При следващия избор за Изп. Директор участвай в конкурса и защити тезата си.
Човек е хубаво да знае законите, но някак си в еуфорията от това, че имаме куп права забравихме, че имаме и куп задължения. И най удобно е да ги прескачаме с това, че сме Демократична и Правова Република
С най добри чувства, Радо Димитров.
п.п. надявам се да не останете с впечатление, че защитавам някой Директор
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
И какво ще им предложиш на концесионерите за да те(ни) допуснат до там,все пак преговори се водят от 2-те страни за да има изгода и за 2-те страни.От тяхна ще има разрешение за риболов а от твоя(наша-визирам всички рибари) какво 50ст. ли??? Позаитересувай се колко наем вземат за една 4-5метрова лодка (обикновенна) и си представи колко е една яхта и къде и кого ще впечатлиш с толкова пари???1000n написа: то ще трябва да преговаряме с този някой и да търсим взаимноизгодни варианти за нас и за тях, като например, ние да ловим риба само на западния бряг, който е далеч от ЯХТ-КЛУБА, като да се съгласим да се прекара разделителна линия през средата на плочата, свързваща стълбовете за улично осветление и който преминава тази разделителна линия да бъде глобяван, за да може да се гарантира целостта на яхтите в близост или дори да се плаща минимална такса за риболов, например 50ст на ден. Така де, на язовирите събират по 5 и повече лева, дори и не винаги да са добре зарибени, защо тук в краен случай да не се събират по 50ст на ден или по 5лв на месец.
НАЙ МИ Е ДОБРЕ ЛЯТО КАТО Е!!!
- radoadvokat
- ще става разбирач
- Мнения: 389
- Регистриран на: Пон Мар 13, 2006 5:05 pm
- Местоположение: Варна
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Конституциятаdobria1 написа:
И какво ще им предложиш на концесионерите за да те(ни) допуснат до там???
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
radoadvokat написа:Конституциятаdobria1 написа:
И какво ще им предложиш на концесионерите за да те(ни) допуснат до там???
Дали ще стигне?
НАЙ МИ Е ДОБРЕ ЛЯТО КАТО Е!!!
- radoadvokat
- ще става разбирач
- Мнения: 389
- Регистриран на: Пон Мар 13, 2006 5:05 pm
- Местоположение: Варна
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
предполагам, че няма да е достатъчно. А и както каза трябва и двете страни да са съгласни.dobria1 написа:radoadvokat написа:Конституциятаdobria1 написа:
И какво ще им предложиш на концесионерите за да те(ни) допуснат до там???
Дали ще стигне?
Иначе по темата, в милата ни татковина ако за контрола на едно "нещо" трябва да се прояви находчивост, да се инвестира и да се работи яко, то почти винаги се минава по по-лекия път на забраната. Та така
- orion30
- разбира нещата
- Мнения: 716
- Регистриран на: Пон Юли 20, 2009 10:59 pm
- Местоположение: Варна, Елхово
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Подкрепям Радко.
Около три години съм плавал под чужд флаг обиколил съм повечето от пристанищата в света и да ви кажа никъде няма клатимъдурковци с 8+ директни и три чепарета навързани едно след друго/30-тина куки./ да вадят по рибка на час, мотаещи се между корабите.
И аз да съм директор и аз няма да ви допусна. Малко е морето около Варна, че на тез 300-500м опряхме.
А-а-а забравих като дойде рибния пасаж от каквато и да е риба първо през Морска Гара минава за да си вземе визите за Бг черноморието.
Доколкото знам от външна страна спокойно се лови и къв е тоз зор за тая вътрешната.
Ако пък толкова сте влюбени в мътната вода пред гарата. Купете си яхтичка, платете си пристанищната таксичка и клатимъдурквайте колкото ви душа иска с директната осмица от магазина за един лев.
Без лоши чувства към когото и да било. Просто се разходете около Варна, доколкото знам цялата граничи с море.
Около три години съм плавал под чужд флаг обиколил съм повечето от пристанищата в света и да ви кажа никъде няма клатимъдурковци с 8+ директни и три чепарета навързани едно след друго/30-тина куки./ да вадят по рибка на час, мотаещи се между корабите.
И аз да съм директор и аз няма да ви допусна. Малко е морето около Варна, че на тез 300-500м опряхме.
А-а-а забравих като дойде рибния пасаж от каквато и да е риба първо през Морска Гара минава за да си вземе визите за Бг черноморието.
Доколкото знам от външна страна спокойно се лови и къв е тоз зор за тая вътрешната.
Ако пък толкова сте влюбени в мътната вода пред гарата. Купете си яхтичка, платете си пристанищната таксичка и клатимъдурквайте колкото ви душа иска с директната осмица от магазина за един лев.
Без лоши чувства към когото и да било. Просто се разходете около Варна, доколкото знам цялата граничи с море.
- 1000n
- разбира нещата
- Мнения: 834
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 10:21 pm
- Местоположение: Родом от Варна, живеещ в София
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Не знам колко взимат за една лодка или яхта. Уточни ти ако знаеш! Така ще можем да изчислим лесно и бързо дали можем да излезем с предложението да има такса за риболов или както казваш ти е безпредметно.dobria1 написа:И какво ще им предложиш на концесионерите за да те(ни) допуснат до там,все пак преговори се водят от 2-те страни за да има изгода и за 2-те страни.От тяхна ще има разрешение за риболов а от твоя(наша-визирам всички рибари) какво 50ст. ли??? Позаитересувай се колко наем вземат за една 4-5метрова лодка (обикновенна) и си представи колко е една яхта и къде и кого ще впечатлиш с толкова пари???1000n написа: то ще трябва да преговаряме с този някой и да търсим взаимноизгодни варианти за нас и за тях, като например, ние да ловим риба само на западния бряг, който е далеч от ЯХТ-КЛУБА, като да се съгласим да се прекара разделителна линия през средата на плочата, свързваща стълбовете за улично осветление и който преминава тази разделителна линия да бъде глобяван, за да може да се гарантира целостта на яхтите в близост или дори да се плаща минимална такса за риболов, например 50ст на ден. Така де, на язовирите събират по 5 и повече лева, дори и не винаги да са добре зарибени, защо тук в краен случай да не се събират по 50ст на ден или по 5лв на месец.
Но от друга страна тези концесионери, а без каквато и да било такса няма да имат и по 50ст. от всеки човек, а капка по капка става вир.
Тук става въпрос, че концесионерите ще имат възможността да направят избор между
50ст умножени стотици и хиляди пъти от една страна или
абсолютно никакви пари (т.е. нула лева) от друга.
- 1000n
- разбира нещата
- Мнения: 834
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 10:21 pm
- Местоположение: Родом от Варна, живеещ в София
Re: Морска гара Варна - ПОБЕДА!!!
Това, че няма такива не означава, че трябва да им бъде забранявано да ловят риба ДОРИ И КОГАТО НЯМА КОРАБИ!!!orion30 написа:Подкрепям Радко.
Около три години съм плавал под чужд флаг обиколил съм повечето от пристанищата в света и да ви кажа никъде няма клатимъдурковци с 8+ директни и три чепарета навързани едно след друго/30-тина куки./ да вадят по рибка на час, мотаещи се между корабите.
Затова, а не за нещо друго става въпрос!!!
Аз съм изискал да се върне предишния статус на Морска Гара,
т.е. ЩОМ НЯМА АКОСТИРАЛ КОРАБ, ТОГАВА РИБОЛОВЪТ ДА БЪДЕ РАЗРЕШЕН!!!
От вътрешната страна е дълбоко от 7-8 до около 11 метра, а дъното е на практика само пясък.orion30 написа:И аз да съм директор и аз няма да ви допусна. Малко е морето около Варна, че на тез 300-500м опряхме.
А-а-а забравих като дойде рибния пасаж от каквато и да е риба първо през Морска Гара минава за да си вземе визите за Бг черноморието.
Доколкото знам от външна страна спокойно се лови и къв е тоз зор за тая вътрешната.
А и карагьоз от външната страна на практика не се хваща.
Добре! Мерси за идеята! Явно без закупуване на яхта и директна осмица от магазина за един лев няма да стане според теб ...orion30 написа:Ако пък толкова сте влюбени в мътната вода пред гарата. Купете си яхтичка, платете си пристанищната таксичка и клатимъдурквайте колкото ви душа иска с директната осмица от магазина за един лев.