Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Направи си сам Как да си поправя или направя...?Самострой-лодка на 6-ти етаж
Модератор: emo vasilev
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Язовири.По дунава не ми се пуска без да е регистрирана, а не ми се занимава с това сега.Морето ми идва далечко, да не казвам колко отдавна не съм го виждал на живо.
- pezz
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 281
- Регистриран на: Чет Сеп 30, 2010 9:29 pm
- Местоположение: гр.Твърдица
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Пробва ли я вече на вода или ще изчакаш по топло време?
ЗА ДОБРИЯ ШОФЬОР ЛОША КОЛА НЯМА
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
В този сняг - какви проби ве ?pezz написа:Пробва ли я вече на вода или ще изчакаш по топло време?
Ба си бахъра тази година.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Слагам и едни плазове и впрягам елените, но няма да взимам чувала.
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Айде,другата седмица ше се затопля,а Панчарево е близо.На всички ни е интересно как ще се държи на вода.А ако те мъчи "Ветерока" обади се да го "излекуваме",стига да не е нещо "хронично".Пожелавам успех!
- pezz
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 281
- Регистриран на: Чет Сеп 30, 2010 9:29 pm
- Местоположение: гр.Твърдица
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
И аз чакам с нетърпение да я видя на вода.
ЗА ДОБРИЯ ШОФЬОР ЛОША КОЛА НЯМА
-
- ще става разбирач
- Мнения: 301
- Регистриран на: Пон Фев 26, 2007 11:15 pm
- Местоположение: Берковица,Монтана
- Обратна връзка:
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Лодката е добра и ще е "бегачка".Но май ще и трябват редани щото на завой ще "поднася".
http://www.bashribar.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Не съм писал в темата, щото за два - три месеца съм на работа извън София и нямам достъп до интернет, с изключение на редките си идвания за няколко часа.По същите причини все още не мога да я пробвам.Също ми се струва, че ще има нужда от редани, но пробите ще покажат.
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Абе ще пишеш - де ще идеш.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Най после настъпи дългоочакваният момент да пусна лодката на вода.
Тук ме изненадаха.Жената и сина взели шампанско за случая.
Но за да се стигне до този приятен момент, предишните дни бяха заети с тичане и не толкова приятни.Неочаквано един обект се отложи за около две седмици шефа на жената се смили и я пусна седмица отпуска, та настана време за този тъй отлаган момент.Извадих двигателя от мазето и понеже ми казаха, че е сменен мотора с нов,също и редукторната част не съм го и поглеждал досега.Нито съм имал време и място да се занимавам с него.Идеята беше да откарам лодката и двигателя на близък гьол, затова не съм се и занимавал с него, но съдбата реши друго.Познатия който ни беше обещал да ползваме ремарке го продал.Наложи се спешно да измислям и правя на Клиото горен багажник.По идея то не е мислено и правено за такъв.Единственият алуминиев профил, който намерих на метър,бе 30/40/1.5 и ми се виждаше слабичък, но го взех като временно решение.За напречни доста обикаляне, но продаваха или цели пръти/6 м./ или кратно на 3.м. парчета.Едвам намерих склад където се съгласиха да режат на метър, но само черна тръба за парно.Взех две парчета по два метра,също като временно решение.Съмняваме нещо, че временното решение може и да е за по-дълго време. Варварски закрепих със самонарезни винтове профилите и върху тях тръбите по върховата технология "стел", т.е.шлосерски канап.Конструкцията не мръдна през цялото пътуване.Отначало спирах от време,на време за проверка и после се осмелих и си карах с 80,но гледах да не надхвърлям тази скорост.Колата си вървеше все едно няма нищо отгоре, е разхода се качи.Оказа се, че на двигателя няма подкачваща вакумна помпа,от един сайт видях такава за китайски скутери и моторетки и отидох и я купих.Да ама не както казваше една известна личност.Макар на сайта да пише вакумна бензинова помпа и продавача това твърдеше, се оказа вакумен бензинов клапан.Така и не поискаха да я приемат обратно.След доста ровене по интернет появи се надежда да стане от двигатели Селва,двутактови.Бърз набег до магазина,но продавачката не знаеше как изглежда нито къде да я търси.След разговор с Владо се установи, че има такава в офиса и ако отида бързо/дори се съгласи да ме изчака малко,ако закъснея/, поех към София.Отново съдбата посочи с кривият си пръст друга посока-трябваше да взема братовчеда от гарата и да го водя по болници за прегледи.Обадих се на Владо да не ме чака и поех по новите задачи.
Следва продължение.
Тук ме изненадаха.Жената и сина взели шампанско за случая.
Но за да се стигне до този приятен момент, предишните дни бяха заети с тичане и не толкова приятни.Неочаквано един обект се отложи за около две седмици шефа на жената се смили и я пусна седмица отпуска, та настана време за този тъй отлаган момент.Извадих двигателя от мазето и понеже ми казаха, че е сменен мотора с нов,също и редукторната част не съм го и поглеждал досега.Нито съм имал време и място да се занимавам с него.Идеята беше да откарам лодката и двигателя на близък гьол, затова не съм се и занимавал с него, но съдбата реши друго.Познатия който ни беше обещал да ползваме ремарке го продал.Наложи се спешно да измислям и правя на Клиото горен багажник.По идея то не е мислено и правено за такъв.Единственият алуминиев профил, който намерих на метър,бе 30/40/1.5 и ми се виждаше слабичък, но го взех като временно решение.За напречни доста обикаляне, но продаваха или цели пръти/6 м./ или кратно на 3.м. парчета.Едвам намерих склад където се съгласиха да режат на метър, но само черна тръба за парно.Взех две парчета по два метра,също като временно решение.Съмняваме нещо, че временното решение може и да е за по-дълго време. Варварски закрепих със самонарезни винтове профилите и върху тях тръбите по върховата технология "стел", т.е.шлосерски канап.Конструкцията не мръдна през цялото пътуване.Отначало спирах от време,на време за проверка и после се осмелих и си карах с 80,но гледах да не надхвърлям тази скорост.Колата си вървеше все едно няма нищо отгоре, е разхода се качи.Оказа се, че на двигателя няма подкачваща вакумна помпа,от един сайт видях такава за китайски скутери и моторетки и отидох и я купих.Да ама не както казваше една известна личност.Макар на сайта да пише вакумна бензинова помпа и продавача това твърдеше, се оказа вакумен бензинов клапан.Така и не поискаха да я приемат обратно.След доста ровене по интернет появи се надежда да стане от двигатели Селва,двутактови.Бърз набег до магазина,но продавачката не знаеше как изглежда нито къде да я търси.След разговор с Владо се установи, че има такава в офиса и ако отида бързо/дори се съгласи да ме изчака малко,ако закъснея/, поех към София.Отново съдбата посочи с кривият си пръст друга посока-трябваше да взема братовчеда от гарата и да го водя по болници за прегледи.Обадих се на Владо да не ме чака и поех по новите задачи.
Следва продължение.
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Дойде време за продължението.
Синът прав до единия борд.
Имитирам качване странично през борда.
На гребла.
Заедно с жилетките, за всеки случай си бях поръчал и едни лопати.Добре, че бяха те, щото не останаха пари за гребла.Купих две гредички 50х50 и опитах да направя дръжки.Лесно ги смъкнах до 40х40, но после голяма врътня беше докато ги закръгля до диаметър около35-38 мм.Излезе един чувал талаш. Направих ги два метра, но ми се струват малко дълги.Лопатите са около 0.5 м.
С двигателя не успях да я пробвам.Ветерока е с нов мотор и реших да го разработвам на празен ход на брега.За резервоар ползвах 5 л. туба на самотек.Запали от второто дърпане и като шурна вода между двигателя и ботуша веднага го спрях.Оказа се, че само са прихванали двигателя с два болта, може би поради липсата на гарнитура.Изчаках понеделника и от Севлиево купих картон,херметик и болтчета.Изсякох една гарнитура.
Импровизирана стойка за двигателя.Следва ново палене и разработване на място на празен ход под непрестанно наблюдение.Така на почивки изгори 5 л.Заредих нови пет литра и като каза, че няма да запали и това си е.На почивки дърпахме по десетина пъти ,сваляхме свещи да чистим, не и не.Имам стара травма на рамото и като ме заболя непоносимо се отказах от дърпането.Синът и той не иска.Казва толкова ядове си имал с всякаква руска техника и пак руски двигател взе.Дърпай сега да ти дойде акъла. .Това за сега.
До нови срещи на вода.Коце.
Синът прав до единия борд.
Имитирам качване странично през борда.
На гребла.
Заедно с жилетките, за всеки случай си бях поръчал и едни лопати.Добре, че бяха те, щото не останаха пари за гребла.Купих две гредички 50х50 и опитах да направя дръжки.Лесно ги смъкнах до 40х40, но после голяма врътня беше докато ги закръгля до диаметър около35-38 мм.Излезе един чувал талаш. Направих ги два метра, но ми се струват малко дълги.Лопатите са около 0.5 м.
С двигателя не успях да я пробвам.Ветерока е с нов мотор и реших да го разработвам на празен ход на брега.За резервоар ползвах 5 л. туба на самотек.Запали от второто дърпане и като шурна вода между двигателя и ботуша веднага го спрях.Оказа се, че само са прихванали двигателя с два болта, може би поради липсата на гарнитура.Изчаках понеделника и от Севлиево купих картон,херметик и болтчета.Изсякох една гарнитура.
Импровизирана стойка за двигателя.Следва ново палене и разработване на място на празен ход под непрестанно наблюдение.Така на почивки изгори 5 л.Заредих нови пет литра и като каза, че няма да запали и това си е.На почивки дърпахме по десетина пъти ,сваляхме свещи да чистим, не и не.Имам стара травма на рамото и като ме заболя непоносимо се отказах от дърпането.Синът и той не иска.Казва толкова ядове си имал с всякаква руска техника и пак руски двигател взе.Дърпай сега да ти дойде акъла. .Това за сега.
До нови срещи на вода.Коце.
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Лодката е супер.Даже и за морето.(ся ма грабнаха познавачите )
Като ти остане свободно време,пак пробвай с мотора.
Не може да не стане.
Често бъркаме в бързината,и то правим грешки,
дето после сами си се чудим на акъла си.
Като ти остане свободно време,пак пробвай с мотора.
Не може да не стане.
Често бъркаме в бързината,и то правим грешки,
дето после сами си се чудим на акъла си.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Е не съм се отказал да го пусна, просто нямам време за сега.Ако нищо не стане ще го ашладисвам, така че изход винаги има.Киро,лодката е 1.5 широка и висока 0.5 ще трябва ли да скъсявам греблата?Сега общата дължина е 2.5 м.
- pachosz
- сериозен играч
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 6:23 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Чудесна дължина за гребла! Нищо не скъсявай! С къси гребла като на надуваемите лодки се гребе много трудно и хич не спори гребането. С 2,50 гребла като се хванеш с твоята лодка на бавно темпо, никакъв проблем не е при спокойно време да гребеш за 2-3 часа 12-15 километра. Пробвано е лично от менКАЯ написа:Сега общата дължина е 2.5 м.
Re: Самострой-лодка на 6-ти етаж
Благодаря.Няма да скъсявам.То дългото лесно става късо,обратното понякога е много трудно.
А е то и качена на Клиото.Синът се майтапи, че ако съм направил по-високи бордове, може да я ползвам като подвижен гараж.
Киро, за морето нямам представа-Корпуса е подобен на Тракера, то и други производители имат такива.Не съм се зачитал за какви условия е препоръчителен.
А е то и качена на Клиото.Синът се майтапи, че ако съм направил по-високи бордове, може да я ползвам като подвижен гараж.
Киро, за морето нямам представа-Корпуса е подобен на Тракера, то и други производители имат такива.Не съм се зачитал за какви условия е препоръчителен.