Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаИзработване на колесар
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Изработване на колесар
Ивомаяна,каквото ми пожелаваш,по 10 да ти се връща Какво да ти кажа повече,тук са се събрали десетина кривондела,които изобщо не взимат от дума.Моли се да не стане нещо.Дори и да не си виновен,ще го отнесеш четвъртитivomagna написа:Искрено благодаря на колегата Краси и Тедо за градивните и полезни съвети, за снимките и всичко останало. Форумите са за това всеки да споделя собствен опит и мнение а другите да си правят изводи и да използват полезното.
Благодаря още веднъж!
А на колегата Вичев мога да пожелая само да му се случва това което пожелава на другите!
П.С.Колесара го пробвах със 100км не с 50км. и се държи добре но както и да е няма да занимавам толкова компетентен човек като вас с аматьорски изпълнения като моето. Оставям ви да давате своите високо професионални оценки и мнения. Нали за това са форумите????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Наслука на всички истински рибари
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
- Поморийския
- ще става разбирач
- Мнения: 519
- Регистриран на: Пон Мар 03, 2008 9:10 pm
- Местоположение: Поморие Чикаго
Re: Изработване на колесар
Така е неможе да се регистрира освен да търсиш някой с лицинз за тая работаbobiklima написа:Е тука ме победихте нещо което е по добро и от заводзко изпълнение да не може да се регистрира е нема такава държава.dedeff написа:Колега,това ако няма регистрация,не се надявай и да го регистрираш,НЕ се регистрират вече самоделки,Технотест не им дава типово одобрение.Поздрави.
Re: Изработване на колесар
Вчера се сдобих с нов заводски колесар и ме интересува триабва ли да се ходи до КАТ с колесара, или може само с документите и гредата за номера.
- pachosz
- сериозен играч
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 6:23 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Изработване на колесар
Номера трябва да е набит на рамата. Т.е. с целия колесар трябва да отидешzhikata написа:Вчера се сдобих с нов заводски колесар и ме интересува триабва ли да се ходи до КАТ с колесара, или може само с документите и гредата за номера.
Искат го в КАТ, колега, с него трябва да си.
- трапера
- сериозен играч
- Мнения: 1471
- Регистриран на: Пон Апр 09, 2007 10:27 am
- Местоположение: Свилен Славов (Мюнхен-Русе)
Re: Изработване на колесар
Колегата сигурно има в предвид гредата за регистрационния номер.pachosz написа:Номера трябва да е набит на рамата. Т.е. с целия колесар трябва да отидешzhikata написа:Вчера се сдобих с нов заводски колесар и ме интересува триабва ли да се ходи до КАТ с колесара, или може само с документите и гредата за номера.
Искат го в КАТ, колега, с него трябва да си.
Жика,най-добре е да попиташ във ВАШИЯ КАТ!!! Защото навсякъде интерпретират различно наредби и закони.
лягам си star
събуждам се super star
събуждам се super star
- pachosz
- сериозен играч
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 6:23 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Изработване на колесар
Ако колесара е регистриран вече в същия регион и само ще се прехвърля собственост, без да се сменят номера, само тогава може само с документите, без колесара да се отиде. Ако обаче не е регистриран до момента, се ходи с колесара в КАТ, заедно със всички съпътстващи го от производителя документи. Същото важи и ако се зачислява от друг регион, т.е. трябва да се сменя рег. номер. Не е никак бавна и сложна процедурата, трябва само малко късмет да няма опашки по гишетата
Re: Изработване на колесар
Така е. Тъпото е ,че колесаря ми е в Пловдив и е чисто нов ,и няма номера. Има наредба от 31.08.2012 в която пише , че при нови ППС те трябва да се представят пред органите на КАТ за сверка.pachosz написа:Ако колесара е регистриран вече в същия регион и само ще се прехвърля собственост, без да се сменят номера, само тогава може само с документите, без колесара да се отиде. Ако обаче не е регистриран до момента, се ходи с колесара в КАТ, заедно със всички съпътстващи го от производителя документи. Същото важи и ако се зачислява от друг регион, т.е. трябва да се сменя рег. номер. Не е никак бавна и сложна процедурата, трябва само малко късмет да няма опашки по гишетата
- трапера
- сериозен играч
- Мнения: 1471
- Регистриран на: Пон Апр 09, 2007 10:27 am
- Местоположение: Свилен Славов (Мюнхен-Русе)
Re: Изработване на колесар
Наистина много тъпо
През Юни си купих колата (втора ръка!) и си я регистрирах в Германия. Направихме договор с продавача-Маркус продава на Свилен кола,еди каква си,с еди кой номер, парите са изплатени!
Няма такива глупости като нотариална заверка!
Със старите рег.номера,застраховката(направих си я по интернет),регистрационния талон отидох в службата за регистрации.Сграда на 4 етажа.Като влязох и видях колко хора имаше ми се присра,меко казано Отидох на информацията и казах за какво иде реч. Дадоха ми номерче и ми казаха:първо идете тук,после там и там и там..... Избрах си номер срещу 10€,вписаха го в МОЯ талон. Отидох да ми направят номерата-има няколко работилници извън сградата (по избор,според цената),после се върнах в сградата,сложиха ми лепенки на номерата за срока на прегледа (TÜV,който е валиден до 05.2014г) и всичко приключи!
Всичко това продължи ЧАС И ПОЛОВИНА,БЕЗ ДА СЪМ КАРАЛ КОЛАТА ТАМ!!!! И ми струваше 80€!!!
ООООбаче,има n-брой гишета-работят всичките! Човек изпитва нужда от тоалетна-на всеки етаж има по две! Трябва да се попълни формуляр,попълват ти го в стаята/гишето,където си-не бягаш при машинопистки и не плащаш допълнително! Като трябва да се плаща нещо,си има каса-не бягаш до банката и не им плащаш комисионни!............
Защо всичко в България е по сложния начин
Гледах по една от тукашните телевизии,как едни пичове си пуснаха в движение караваната. На един таралясник му смениха окачването,сложиха нова жабка,сателит,вградиха шкафове за мивка и газова бутилка,сложиха печка и хладилник,смениха прозорците и я боядисаха.Всичко това им струваше много пари,защото фирма направи това "обновяване" ! Но после като я закараха на преглед им гледаха спирачките,окачването,присъединителното звено (жабка с осигурително въже),новата газова инсталация и....това беше. Получиха TÜV за 120€ Техника каза,че всичко е според изискванията и караваната може да се движи. Няма бюрокрация,няма простотии-"..ти бележка от съвета,имаш ли?!?"
Не знам Vesko 1 как ще си осъществи проекта http://forum.nariba.com/viewtopic.php?f=21&t=67072
През Юни си купих колата (втора ръка!) и си я регистрирах в Германия. Направихме договор с продавача-Маркус продава на Свилен кола,еди каква си,с еди кой номер, парите са изплатени!
Няма такива глупости като нотариална заверка!
Със старите рег.номера,застраховката(направих си я по интернет),регистрационния талон отидох в службата за регистрации.Сграда на 4 етажа.Като влязох и видях колко хора имаше ми се присра,меко казано Отидох на информацията и казах за какво иде реч. Дадоха ми номерче и ми казаха:първо идете тук,после там и там и там..... Избрах си номер срещу 10€,вписаха го в МОЯ талон. Отидох да ми направят номерата-има няколко работилници извън сградата (по избор,според цената),после се върнах в сградата,сложиха ми лепенки на номерата за срока на прегледа (TÜV,който е валиден до 05.2014г) и всичко приключи!
Всичко това продължи ЧАС И ПОЛОВИНА,БЕЗ ДА СЪМ КАРАЛ КОЛАТА ТАМ!!!! И ми струваше 80€!!!
ООООбаче,има n-брой гишета-работят всичките! Човек изпитва нужда от тоалетна-на всеки етаж има по две! Трябва да се попълни формуляр,попълват ти го в стаята/гишето,където си-не бягаш при машинопистки и не плащаш допълнително! Като трябва да се плаща нещо,си има каса-не бягаш до банката и не им плащаш комисионни!............
Защо всичко в България е по сложния начин
Гледах по една от тукашните телевизии,как едни пичове си пуснаха в движение караваната. На един таралясник му смениха окачването,сложиха нова жабка,сателит,вградиха шкафове за мивка и газова бутилка,сложиха печка и хладилник,смениха прозорците и я боядисаха.Всичко това им струваше много пари,защото фирма направи това "обновяване" ! Но после като я закараха на преглед им гледаха спирачките,окачването,присъединителното звено (жабка с осигурително въже),новата газова инсталация и....това беше. Получиха TÜV за 120€ Техника каза,че всичко е според изискванията и караваната може да се движи. Няма бюрокрация,няма простотии-"..ти бележка от съвета,имаш ли?!?"
Не знам Vesko 1 как ще си осъществи проекта http://forum.nariba.com/viewtopic.php?f=21&t=67072
лягам си star
събуждам се super star
събуждам се super star
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Изработване на колесар
Ако те е страх да караш без номер, направи си Г.О и си извади транзитен номер в Пловдив или накарай продавача да ти извади - важи един месец и струва 35-40лв.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Изработване на колесар
Абе и в Германия не всичко е цветя и рози - например във Франкфурт половината дни работят до обяд... Аз извадих късмет, че уцелих "цял" ден - иначе трябваше още една нощувка... На всичкото отгоре, като се прибрах в БГ се оказа, че в НЕМСКИЯ талон е сгрешен модела на МПС-то... Германеца, който сверява рамата и лепи стикерите на номерата не гледа МОДЕЛА на колата - мойто беше ескорт ван (баничарка), а в талона бяха написали "транзит" (бус).трапера написа:Наистина много тъпо
През Юни си купих колата (втора ръка!) и си я регистрирах в Германия. Направихме договор с продавача-Маркус продава на Свилен кола,еди каква си,с еди кой номер, парите са изплатени!
Няма такива глупости като нотариална заверка!
Със старите рег.номера,застраховката(направих си я по интернет),регистрационния талон отидох в службата за регистрации.Сграда на 4 етажа.Като влязох и видях колко хора имаше ми се присра,меко казано Отидох на информацията и казах за какво иде реч. Дадоха ми номерче и ми казаха:първо идете тук,после там и там и там..... Избрах си номер срещу 10€,вписаха го в МОЯ талон. Отидох да ми направят номерата-има няколко работилници извън сградата (по избор,според цената),после се върнах в сградата,сложиха ми лепенки на номерата за срока на прегледа (TÜV,който е валиден до 05.2014г) и всичко приключи!
Всичко това продължи ЧАС И ПОЛОВИНА,БЕЗ ДА СЪМ КАРАЛ КОЛАТА ТАМ!!!! И ми струваше 80€!!!
...
Re: Изработване на колесар
Те това е мойта самоделка,а за регистрация ще мислим на пролет.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет Юни 03, 2010 10:08 am
- Местоположение: Burgas
Re: Изработване на колесар
Перфектно !!!
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Изработване на колесар
под стоповете е хубаво да се сложи по едно профилче, което да ги пази от счупване при надигане на теглича и т.н
Re: Изработване на колесар
Благодаря ти за съвета колега Тедо, това съм го пропуснал но незабавно ще добавя предпазни профили.
Re: Изработване на колесар
Случайно попаднах на тази информация и дано е полезна за майсторите на самоделки.За пари не се казва нищо и дали мотането по гишетата на службата ще си струва? Това ще покаже времето и колко рушвет да се дава не е ясно.Все пак дадоха зелена светлина на тези, дето обичат да майсторят заради удоволствието-НАПРАВИ СИ САМ
дори и да е по скъпо.Успех на всички майстори
http://fakti.bg/avto/106106-tehnotest-zaraboti-otnovo" onclick="window.open(this.href);return false;
дори и да е по скъпо.Успех на всички майстори
http://fakti.bg/avto/106106-tehnotest-zaraboti-otnovo" onclick="window.open(this.href);return false;