Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаПовреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Риби не пием .Net написа:Колеги, помагайте! Ще черпя с риба!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Е, то с рибата и пиенето върви!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
И сега ако напишеш модела на мотора и какъв е проблема...
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Колеги помагайте.
Проблема е следния:след тролене от около 5-6 часа без проблем,двигателя гасне и не иска да запали,връщаме се сменяме свеща и на другия ден пак същия проблем 5-6 часа и пак угасна и не иска да запали.
От какво може да е това и как да се справя с проблема ?
Двигателя е Селва 4 коня 4 такта.
Проблема е следния:след тролене от около 5-6 часа без проблем,двигателя гасне и не иска да запали,връщаме се сменяме свеща и на другия ден пак същия проблем 5-6 часа и пак угасна и не иска да запали.
От какво може да е това и как да се справя с проблема ?
Двигателя е Селва 4 коня 4 такта.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Преди малко му сменихме свещта и се оказа че пак е изгоряла защото с новата запали.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Надали свещта е изгоряла - по-вероятно се е зацапала от продължителна работа на минимални обороти... Пробвай на всеки един час тролене да караш на средни до високи обороти 4-5 минути...
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Колеги имам един въпрос. Имам Меркюри 6кс купен от Булстар, след месец и нещо става на две години. Някъде на 200 часа. Вчера му смених маслата, но гледам в ръководството- да се сменяла турбината на водната помпа на 100 часа. Тва сериозно ли? Вижда ми се много малко пък и последно миналата година когато съм го карал последно си работеше нормално отзад си излиза струя вода и т.н. Само забелязах че като съм карал на високи обороти и веднага намаля на минимални пресветва светодиода за налягане на маслото. Като леко увелича за 1-2 минути и върна пак на минимални се оправя. Нямам намерение да го карам в сервиза в Бургас щото ми е далече- от Ямбол съм, пък мотора е в Старозагорско.
Моля за компетентно мнение.
Моля за компетентно мнение.
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Масло на 100 часа - ДА,
ама импелер на 100 часа - сефте чувам.
То демек,всяка година ве.
ама импелер на 100 часа - сефте чувам.
То демек,всяка година ве.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Ами и аз мисля че са малко. Но наистина така пише и на български и на английски. Ще го карам така, пък може да взема един резервен импелер да има за всеки случай.
-
- разбира нещата
- Мнения: 940
- Регистриран на: Нед Сеп 25, 2011 3:03 pm
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Импелера е пластмасов и се чупи лесно.Не знам но може би за да се застраховат го дават на 100 часа.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравейте!Имам двигател Mercury 5HP четиритактов от 2008 година.Днес доокато го транспортирах усетих че нещо ми капе по кракът.Указа се ,че е масло което капеше е от пропелера(предполагам от ботуша).Сигурно проблема е в някой уплътнение на вала,но понеже не съм го отварял никога въпроса ми е мога ли сам да го подменя или трябва задължително на сервиз.Ето и няколко снимки:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Ново развитие по моят случай.След подробно разглеждан на двигателчето се указа че маслото се стича от горната част има една вадичка от малките отвори през който излиза водата в горната част на ботуша и понеже вътре има кух отвор маслото стига до пропелера.Ето и снимки за да стене по ясно.Моля ви дайте мнение.Да го отварям ли или просто е подляло масло от транспортирането.Става въпрос за 15-20 грама масло.Благодаря предварително!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Най-вероятно.ned_bs написа:... или просто е подляло масло от транспортирането.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Ако си го транспортирал легнал не на страната от която е щурвала е напълно възможно!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Проблема е решен.Указа се че е подляло маслото въпреки че двигателя е легнал на правилната страна.Просто карах малко по-бързо и имаше много завои.От два дни е на стойка изправен и няма теч.Явно това е бил проблема.Ще внимавам повече от сега нататък при транспортиране.Благодаря на всички колеги за съветите.поздрави!