Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаРемонт, реставрация или реконструкция?
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- ivalpetkov
- разбира нещата
- Мнения: 867
- Регистриран на: Нед Ное 22, 2009 10:00 am
- Местоположение: Бургас - Созопол
Re: Ремонт, реставрация или реконструкция?
http://vbox7.com/play:c913a2ad&start=31" rel="nofollow" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 153
- Регистриран на: Съб Май 22, 2010 12:23 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт, реставрация или реконструкция?
благодарим за поздрава!
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 153
- Регистриран на: Съб Май 22, 2010 12:23 pm
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт, реставрация или реконструкция?
Обмислям реконструкция-монтаж на бордов двигател. Какво мислите дали е възможно и струва ли си труда, парите и времето!
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Ремонт, реставрация или реконструкция?
Струва си - действай.
И запомни,двигателя да е дизел ,поне 2 цилиндъра, около 20к.с.
Моята бензинка върши работа да те закара на място,ама кажеш ли и
ТРОЛИНГ - протестира.
Тези мотофрези имат един недостатък,малък марж на оборотите,
ниските обороти са към 1000,а е опасно да ги свалиш още,почваш да губиш
смазването от картера.Не са с маслена помпа,а една "пръчка" бие в картера
с маслото,и го пръска където си иска,при малки обороти не може да
пръсне маслото до водачите на клапаните,а те са в горната част на главата.ък
Високите обороти са до към 2500,но това е в натоварен режим,нормално 2200.
Иначе ще се родиш с бордовия,много по-малко грижи иска от извънбордовите.
Недостатък,не очаквай висока скорост,но 20км/ч ще ти са достатъчни.
И запомни,двигателя да е дизел ,поне 2 цилиндъра, около 20к.с.
Моята бензинка върши работа да те закара на място,ама кажеш ли и
ТРОЛИНГ - протестира.
Тези мотофрези имат един недостатък,малък марж на оборотите,
ниските обороти са към 1000,а е опасно да ги свалиш още,почваш да губиш
смазването от картера.Не са с маслена помпа,а една "пръчка" бие в картера
с маслото,и го пръска където си иска,при малки обороти не може да
пръсне маслото до водачите на клапаните,а те са в горната част на главата.ък
Високите обороти са до към 2500,но това е в натоварен режим,нормално 2200.
Иначе ще се родиш с бордовия,много по-малко грижи иска от извънбордовите.
Недостатък,не очаквай висока скорост,но 20км/ч ще ти са достатъчни.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА