Re: техники за монтаж на леководолазен буй
Публикувано на: Пет Апр 27, 2012 5:21 pm
Здравейте колеги,
първо - 2 думи за мен - от Бургас съм, в морето съм от както се помня, а от 2-3 години - и с харпун. Тука влизам често, но само по темата с вълните от Кавказ се включих и да пиша
. Та, първата от тези 2-3 години изкарах без буй, после бях с надуваемата лодка или пояс на децата...
И най-накрая - тези дни си направих буй. Нямам идея защо не си купих - щеше да ми е значително по-лесно и малко по-евтино
Може би защото исках да е здрав, не много голям и със сигурно място за някакъв багаж. Но борбата с шевната машина не си струва 
Буят е 13 цолова вътрешна гума от кола , свита в елипса, облечена в здрав плат и обрамчена със здрави ленти, така че лентите, а не платът, да носят напрежението на гумата. В тясното пространство между двата "борда" на гумата е джобът. Той се оказа доволно голям, с цип е от горе, а дъното му се затваря с велкро лента, за да може да съхне по-лесно, да помпя гумата някога и да я сменям, евентуално. Долната повърхност на буя е с място за един харпун и 4 карабинки, на които мога и да закачам навитото въже. Тва е.
ето и снимките -
първо - 2 думи за мен - от Бургас съм, в морето съм от както се помня, а от 2-3 години - и с харпун. Тука влизам често, но само по темата с вълните от Кавказ се включих и да пиша

И най-накрая - тези дни си направих буй. Нямам идея защо не си купих - щеше да ми е значително по-лесно и малко по-евтино


Буят е 13 цолова вътрешна гума от кола , свита в елипса, облечена в здрав плат и обрамчена със здрави ленти, така че лентите, а не платът, да носят напрежението на гумата. В тясното пространство между двата "борда" на гумата е джобът. Той се оказа доволно голям, с цип е от горе, а дъното му се затваря с велкро лента, за да може да съхне по-лесно, да помпя гумата някога и да я сменям, евентуално. Долната повърхност на буя е с място за един харпун и 4 карабинки, на които мога и да закачам навитото въже. Тва е.
ето и снимките -