Страница 3 от 4

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 10:07 am
от namaste
Добър ден на всички!

Днес въдицата е готова и мога да си я получа, е не е с оригинална част защото няма. Но важното е че ще мога да си я ползвам.
Обади ми се Димитър Орозов за да ми съобщи, че всичко е наред. Ако случайно имам проблем с не оригиналната част ще мога да се обърна отново към тях. Съжалявам, че нещата се случиха по този начин...
Човека беше много разбран и ми се извини няколко пъти за неудобството и закъснението. Не ме интересува кой крив, кой прав аз съм вече щастлив :)
Добрият тон и отношение винаги работят и се надявам така да бъде винаги. Аз не съм злопаметен човек и се надявам да няма повече недоволни клиенти!

Благодаря на всички които взеха отношение по темата.

Филип

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 11:16 am
от raev
Има три неща, който трябва да направи приемащия рекламацията:
1. да я впише в една книга, която се казва "регистър на предявените рекламации" с дата и входящ номер
2. бланка "заявка за ремонт"
3. "протокол за споразумение" в който се отбелязва след изпълнението на рекламацията, дали е извършен ремонт, направена замяна, върнати парите или намаление от цената.

ВСЕКИ ТЪРГОВСКИ ОБЕКТ Е ДЛЪЖЕН ДА ИМА ТЕЗИ ТРИ НЕЩА!!!.....както и още 100други
Пусни поне една жалба или сигнал, нека им направят проверка!
Тъпанари....чак ми се прииска да идем двамата! НЕ оставяй нещата така, за*би парите ама това със загорелия боб адски дразни!!!!! :axe:

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 12:41 pm
от orion30
Ха-ха-ха. Подозирам че г-н Орозов крадешком е прочел някоя темичка из форума. И добре че го е направил, че темата застрашително взе да набъбва като мек х.й в неговия за.ник.

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 3:10 pm
от colorado
Докаде я докарахме... трябва човек да ги тормози и подритва да си свършат работата... затова лафа няма да е вече " Хубава работа ама циганска работа" а ще е "Хубава работа ама българска работа!"

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 7:05 pm
от краси12345678
"Боже ,колко мъка има по тази земя" е израза на един знаменит Българин.Де да беше само Орозов щеше да е китка за мирисане, да ама не.Масови злоупотреби,поръчваш едно получава друго.Пълна порнография.За некоректните продавачи :butthead: това с една благословия от мен.

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 7:43 pm
от daniel defoe
orion30 написа:... Подозирам че г-н Орозов крадешком е прочел някоя темичка из форума...
100% :wink:

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 7:56 pm
от ribolovcho
Чест му прави на г-н
Орозов за поправената въдица. Ако си мислите че магазинерите са му казали преди това ...едва ли...

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 9:55 pm
от naB4o
КЗП, бих казал аз, ще те мотат около 10 дни, ама накрая или ще ти върнат парите, или ще ти оправят работите :)
Едит, не прочетох другите страници :(
Честито и много риби!

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 10:02 pm
от MITKO70
daniel defoe написа:
orion30 написа:... Подозирам че г-н Орозов крадешком е прочел някоя темичка из форума...
100% :wink:
Може би,а може и да не го чете въобще форума,но някой го е информирал добре какво става :wink: Важното е ,че темата свърши работа,колегата си ползва въдицата.Сега може и да е по-здрава с неоригиналната част :D То,DAM отдавна не са германски ,но това е друг въпрос,така че....

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 10:27 pm
от didogn71
А дали г-н Орозов не е получил няколко имейла по този случай. :D

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Пет Окт 26, 2012 11:20 am
от namaste
Чест му прави на г-н
Орозов за поправената въдица. Ако си мислите че магазинерите са му казали преди това ...едва ли...


И аз така мисля! Почувствах се добре от това, че човека се обади. Извини се, което му прави чест наистина! Малко хора могат да се извинят в днешно време. А и вероятно, ако комуникацията между персонала и него не е била добра то надявам се това да се промени.
Вчера не успях да мина, но ей сега отивам да си я взема въдицата!

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Пет Окт 26, 2012 1:29 pm
от miro253
Я. Форума станал като Господари на ефира бре :lol: .

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Пон Окт 29, 2012 1:55 pm
от katri
Не знам за колегата, но аз имам в актива си вече няколко покупки от електронния магазин на Орозов и съм доволен от това ,което ми доставиха куриерите.
Освен това тази година издирвах един воблер на Рапала под дърво и камък.Воблерът не се внася от вносителя за България и досега си го набавях предимно от Ебей.Колега от фишингмания ми спомена ,че може да бъде намерен под тезгяха в магазина на Орозов.Писах един e-mail на магазина, на който получих много учтив отговор от г-жа Орозова.Воблерите ми пристигнаха няколко дена по-късно по куриер.В заключение мога да кажа, че с мен се отнесоха съвсем коректно.Може би , колегата е попаднал на кофти продавач в магазина, което разбира се не е в тяхна полза, защото правилния подбор на персонала също е тяхна грижа.

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Пон Окт 29, 2012 3:45 pm
от JettroniX
Oo днес бяха много учтиви, отидох за първи път в магазина :D Голям магазин ве, като се разгледаш и от всичко ти се прищява да си купиш :lol:

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие

Публикувано на: Пон Окт 29, 2012 7:13 pm
от colorado
Да вземат да обръщат внимание на хората не само като купуват но и когато трябва да ремонтират или заменят нещо... Търговците много добре знаят че име се гради с години ,а се губи много бързо! На запад всичко се прави само и само да се угоди на клиента!