Д-р Дулитъл написа:Balakchia написа:Извинявам се- има го и за 250лв.
За максимум 300,айде 310 лв.,включая и превоза от GABKO до техен склад, можеш да се сдобиеш със чисто нов ,луксозен Korum,с 4 телескопични крака,диаметър 25 мм.,големи лапи и даже облегалки за ръцете,цената в момента през ибея е 120 паунда-около 270 лв.,20 лв.доставката с GABKO до техен склад-София,Русе,Варна,Пловдив и Велико Търново...После от там през Еконт или Спиди...божа работа....ако искаш до офиса на куриера в твоето населено място...
https://www.ebay.co.uk/itm/Korum-Deluxe ... SwcUBYG1mo. Този стол момента е около 340 лв в България в интерес на истината...
Така...Стария ми стол Korum започна да ме предава-изпокъсаха се ,,ушите" през които минават ластиците,които закрепват цялата седалка-облегалка за конструкцията.Причината-просто материята остаря,изгоря от слънцето и направо започна да се къса ей така ,с ръка.Подобен случай съм имал на дръжка на твърд калъф на Видракс,на вид здрава материя,а се късаше на малки парченца.В интерес на истината стола е купен втора ръка през 2008 г. и през лятото буквално не е свалян от колата.По металната конструкция,лапите,врътките и прочее-никакви проблеми,вярно че алуминия на краката е в грозно състояние от затяганията,но без разни ъпдейти по врътките от това не може да се избяга.Положението беше закрепено,като цялата част от плат беше свалена и беше дадена на познат шивач,който я ,,разглоби",приши нови закрепвания на мястото на старите и стола отново е в бойна готовност.Опасявайки се от това,че явно може да ме остави без това удобство,като сега най-вероятно следва да се разпадне самата материя на седалката,реших да си закупя последната версия на стола,а именно ,,Korum X25 Deluxe Accessory Chair".Стола бе закупен от известен английски онлайн магазин и целия масраф,включително транспорта до БГ излезе 300 лв и някакви стотинки.Сега следват подробностите след първият оглед,,без още да е стъпил на вода:
-стола е доста по-тежък от първите версии на Делукса-на кашона си пише 10,2 кг срещу 6 и нещо кг за моя модел.
-има подлакътници,които са облечени с лесно свалящи се калъфки.Подлакътниците може да се демонтират.
-седалката-облегалка не се държи за металната конструкция чрез ,,уши"от плат и ластик,а е ,,нахлузена" на тръбния скелет на стола.Комфорта при сядане не се различава на първи опит от този при модела с ластиците.Как ще се държи и дали няма да се разтяга само мога да гадая.
-скобата,която фиксира стола в отворено състояние след разгъването е от пластмаса,на моя стар стол е от метал
-облегалката отново се регулира много лесно както си искате,НО не може да се опъва до абсолютно водоравно положение,на стария стол това е възможно.
-стария стол има отзад на облегалката пришит ,,джоб",в който се събира спокойно една малка престънска тавичка/пак от стария модел/,две престънски лапи за щека и късо прикачно за чадър.Новия модел няма такава екстра.
-краката-25 мм,кръгли,телескопични са всичките,лапите долу са почти два пъти по-големи от моя стар стол,не вижам ситуация,в която дължината да не ми стигне,на мек терен трябва да се държат по-добре
-фиксирането на краката-тука я няма системата,при която винта от врътката се впива в алуминия на квадратния крак и после остава следа,сякаш си бил със замба по крака...НО-при новият модел трябва дзверско затягане на врътките,в противен случай задника ви започва бааавно да се приближава към земята
-при докрай разпънати крака стола се държи стабилно-аз съм 108 кг. и колкото и да се тръсках не мръдна.
-към стола има бонус от 4 бр.втулки
-има разпробити 4 броя дупки по рамата за монтиране на конзола с колелета за транспорт
Извода-мен лично ,правейки сравнение с първите версии,нещо не ме впечатли,единственият плюс са по-големите лапи и по-дебелите крака,които дават чувство за сигурност.В интерес на истината,на стария ми стол беше оргинално комплектован с нетелескопични крака и после се наложи да го дооборудвам с 4 бр. такива.Подлакътниците не са кой знае какъв бонус и май ще ги смъкна набързо преди да вкарам стола в действие.Вторият извод-пазете си оборудването,щото може да се окаже,че новият модел е по-калпав от старият...