Страница 280 от 531
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 12:11 pm
от bai mile1
Той Тролката все тъй нищо не можа да научи за октаните

Отатък пак са опитваше да обяснява нещо дет не мУй ясно четейки Укипедията,ама няма резултат гледам едно си Троли знае едно си бае

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 10:06 pm
от robber_79
Моя двигател e Yamaha Kerosene .
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 10:38 pm
от Troli Rapala
robber_79 написа:Моя двигател e Yamaha Kerosene .
На джапанките им е забранено да правят самолети,че са камикадзета до един!

Kerosene е намек в тази посока и реклама,но нищо повече.

Сузукито е крехко,за Ямаха не знам?

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 10:49 pm
от Troli Rapala
nkolev66 написа:Тролка, или бързаш да пишеш, или нямаш познания (считам, че бързаш да напишеш нещо

)
Това в червеното е грешно, защото високото октаново число е показател за по-малки детонации и обратно при ниско октаново число имаме по-голяма детонация.
Изобщо не бързам,този спор го отиграх преди няколко години в другия форум и по спомен победих или завършихме без резултат?

Ще я изровя темата,но по спомен високото октаново число прави по-мощен взрив и съответно-детонация или високо налягане!

Четох доста,а и не бях доволен от 100-те октана на Сузуки 2.5-гаснеше и с него!
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 11:04 pm
от Troli Rapala
yco написа:
С копане няма да се разминиш, ша трябва френско коняче за отскок...

Ице,мерсаж!Това маркуче,което отива от карбото в ляво надолу и се съединява с друго маркуче в пластмасова джа-джа или горивен филтър,това ми го снимай да видя как изглежда,си те пле?

И номера на карбото,че мотора е Тохатсу и са с друга номерация.

Пиенето е въпрос на уточняване,според времето.Издънки в това отношение са невъзможни.

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 9:23 am
от yco
Това малкото отгоре е отдушник и излиза отдолу към водата.
Другите два влизат в крана за спиране на притока на гориво. Номера на мога да видя, че ми трябва лупа....
Питай Булстар, ще ти кажат номера и другите части, дето ти липсват, ама си се набутал пак някой нем филм...
Това ако ти помогне
http://www.boats.net/parts/search/Merc2 ... parts.html
Това ти е кранчето.
http://www.boats.net/parts/search/Merc2 ... parts.html
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 10:54 am
от Troli Rapala
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 11:59 am
от yco
Няма друго зад карба. Ама това горното ме учуди, ако не е приливник на бензина да не дави та на, и баш във водата се изтича, уникум.

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 12:34 pm
от yco
Troli Rapala написа:......Сузукито ми 2.5 е много по-нежно,като изработка.Меркюрито ти е спъната 6-ца заради карбото и 2кубика разлика в цилиндъра.

Офф, 2 кубика са една плюнка бе човек

, Меркурито е 85,5 см³, a Сузито 68 см³. Та правилото е колкото повече кубици по-добре, по-дълъг живот, ама божа работа е туй

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 1:11 pm
от yco
nkolev66 написа:...... При високо октанови горива и по-дълго горене на сместа има опасност при системна употреба да "изгорят" клапаните, ........
Предимствата са повече от недостатъците за 100 октана.
По-чист е и оставя по-малко нагар в горивната камера.
По-лесно пали
По-дълъг живот на платното на карбуратора и гумените уплътнения.
Липса на детонации при сгъстяване.
По-добро сгъстяване.
По-добро хомогенно изгаряне.
По-висока мощност и от там икономия на гориво.
Недостатъци са цената и по-висока температура на изгорелите газове, но ако караш на 1/3 до 2/3 от масура не може да прегреят клапани, трябва да жулиш на 5-6К оборота безспирно..

..
На Троли му клюфкал, ама тя и главата му клюфка.

..нямаш ли болтче за горивната смес, естествено че ще иска повече въздух. Моето не съм го научил още къде е..

...ама ся ще го разработвам 2-3 години да набавим заветните 10 часа....

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 1:52 pm
от yco
Троли, таман пийнах едно раке и взех да виждам и без лупа бе чиляк....
Ако тука се намира номера, така пише. № 3GUAGD7
пиши си вече 2 коняка на сметката си...

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 7:58 pm
от Troli Rapala
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 8:17 pm
от Troli Rapala
yco написа:Недостатъци са цената и по-висока температура на изгорелите газове, но ако караш на 1/3 до 2/3 от масура не може да прегреят клапани, трябва да жулиш на 5-6К оборота безспирно..

..
На Троли му клюфкал, ама тя и главата му клюфка.
Нищо не ми клюфка,просто се образовам с времето!

Само новаците сипват на нов мотор високи октани и аз съм го правил веднъж от куртоазия,но не ми хареса звука-беше в повече!По спомен вибрациите намаляха,но това се дължи на по-високата температура породена от взрива в цилиндъра!

Бензинът не гори без кислород.Изпарението от реакцията между бензин и кислород-гори,иначе самият бензин е безобиден и не гори!

Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 8:23 pm
от Troli Rapala
Re: Разкази за сома от Камилската долина
Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 8:23 pm
от yco
Нямам такива маркучлета там, това е друг модел, имам маркуч подобен на снимката отгоре над жилто по-дебел е и идва от картера. И тия идват от картера, ма май единият влиза в карба, ама е правил катран и е влизал бензин в картера и са го променили. Дай снимка на горе да видим къде влиза..

алоуууу....
