Страница 280 от 531

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 12:11 pm
от bai mile1
Той Тролката все тъй нищо не можа да научи за октаните :lol: Отатък пак са опитваше да обяснява нещо дет не мУй ясно четейки Укипедията,ама няма резултат гледам едно си Троли знае едно си бае :D

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 10:06 pm
от robber_79
Моя двигател e Yamaha Kerosene .

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 10:38 pm
от Troli Rapala
robber_79 написа:Моя двигател e Yamaha Kerosene .
На джапанките им е забранено да правят самолети,че са камикадзета до един! :wink: Kerosene е намек в тази посока и реклама,но нищо повече. :wink: Сузукито е крехко,за Ямаха не знам? :roll: :drinkers:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 10:49 pm
от Troli Rapala
nkolev66 написа:Тролка, или бързаш да пишеш, или нямаш познания (считам, че бързаш да напишеш нещо :? )
Това в червеното е грешно, защото високото октаново число е показател за по-малки детонации и обратно при ниско октаново число имаме по-голяма детонация.
Изобщо не бързам,този спор го отиграх преди няколко години в другия форум и по спомен победих или завършихме без резултат? :roll: Ще я изровя темата,но по спомен високото октаново число прави по-мощен взрив и съответно-детонация или високо налягане! :wink: :drinkers: Четох доста,а и не бях доволен от 100-те октана на Сузуки 2.5-гаснеше и с него!

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 11:04 pm
от Troli Rapala
yco написа:
Изображение

С копане няма да се разминиш, ша трябва френско коняче за отскок... :wink:
Ице,мерсаж!Това маркуче,което отива от карбото в ляво надолу и се съединява с друго маркуче в пластмасова джа-джа или горивен филтър,това ми го снимай да видя как изглежда,си те пле? :roll: И номера на карбото,че мотора е Тохатсу и са с друга номерация. :cry: Пиенето е въпрос на уточняване,според времето.Издънки в това отношение са невъзможни. :drinkers:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 9:23 am
от yco
Това малкото отгоре е отдушник и излиза отдолу към водата. :shock:
Другите два влизат в крана за спиране на притока на гориво. Номера на мога да видя, че ми трябва лупа.... :D
Питай Булстар, ще ти кажат номера и другите части, дето ти липсват, ама си се набутал пак някой нем филм... :lol:

Това ако ти помогне http://www.boats.net/parts/search/Merc2 ... parts.html

Това ти е кранчето.
http://www.boats.net/parts/search/Merc2 ... parts.html

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 10:54 am
от Troli Rapala
yco написа:Това малкото отгоре е отдушник и излиза отдолу към водата. :shock:
Зад карбото има второ маркуче и двете са събрани в пластмасова част,която не ми е ясно каква функция има.Явно не я виждаш.Погледни под двигателя,има две дупки и може би там влиза тази част.С това чистичко двигателче приличаш на новобранец,вземи го позацапай да придобие профи-вид.Тя ако и лодката ти е толкова лъскава,че заслепиш Сомовете. :roll: :mrgreen: :drinkers:Сузукито ми 2.5 е много по-нежно,като изработка.Меркюрито ти е спъната 6-ца заради карбото и 2кубика разлика в цилиндъра. :wink:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 11:59 am
от yco
Няма друго зад карба. Ама това горното ме учуди, ако не е приливник на бензина да не дави та на, и баш във водата се изтича, уникум. :?

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 12:34 pm
от yco
Troli Rapala написа:......Сузукито ми 2.5 е много по-нежно,като изработка.Меркюрито ти е спъната 6-ца заради карбото и 2кубика разлика в цилиндъра. :wink:
Офф, 2 кубика са една плюнка бе човек :lol: , Меркурито е 85,5 см³, a Сузито 68 см³. Та правилото е колкото повече кубици по-добре, по-дълъг живот, ама божа работа е туй :wink:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 1:11 pm
от yco
nkolev66 написа:...... При високо октанови горива и по-дълго горене на сместа има опасност при системна употреба да "изгорят" клапаните, ........
Предимствата са повече от недостатъците за 100 октана.

По-чист е и оставя по-малко нагар в горивната камера.
По-лесно пали
По-дълъг живот на платното на карбуратора и гумените уплътнения.
Липса на детонации при сгъстяване.
По-добро сгъстяване.
По-добро хомогенно изгаряне.
По-висока мощност и от там икономия на гориво.

Недостатъци са цената и по-висока температура на изгорелите газове, но ако караш на 1/3 до 2/3 от масура не може да прегреят клапани, трябва да жулиш на 5-6К оборота безспирно.. :lol: ..
На Троли му клюфкал, ама тя и главата му клюфка. :lol: ..нямаш ли болтче за горивната смес, естествено че ще иска повече въздух. Моето не съм го научил още къде е.. :lol: ...ама ся ще го разработвам 2-3 години да набавим заветните 10 часа.... :lol:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 1:52 pm
от yco
Троли, таман пийнах едно раке и взех да виждам и без лупа бе чиляк.... :lol:

Ако тука се намира номера, така пише. № 3GUAGD7
пиши си вече 2 коняка на сметката си... :lol:

Изображение

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 7:58 pm
от Troli Rapala
yco написа:Няма друго зад карба. Ама това горното ме учуди, ако не е приливник на бензина да не дави та на, и баш във водата се изтича, уникум. :?
Има-имаа,но явно пиеш Кьорасау! :mrgreen: :drinkers: Виж това! :wink: :drinkers: Да спестим едно коняче! :oops:

Изображение

Човека за една бира от 5 долара прави чудеса! :D :drinkers:

http://www.greenpanther.org/index.php/d ... rb-removal

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 8:17 pm
от Troli Rapala
yco написа:Недостатъци са цената и по-висока температура на изгорелите газове, но ако караш на 1/3 до 2/3 от масура не може да прегреят клапани, трябва да жулиш на 5-6К оборота безспирно.. :lol: ..
На Троли му клюфкал, ама тя и главата му клюфка.
Нищо не ми клюфка,просто се образовам с времето! :wink: Само новаците сипват на нов мотор високи октани и аз съм го правил веднъж от куртоазия,но не ми хареса звука-беше в повече!По спомен вибрациите намаляха,но това се дължи на по-високата температура породена от взрива в цилиндъра! :wink: Бензинът не гори без кислород.Изпарението от реакцията между бензин и кислород-гори,иначе самият бензин е безобиден и не гори! :wink: :mrgreen: :drinkers:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 8:23 pm
от Troli Rapala
bai mile1 написа:Той Тролката все тъй нищо не можа да научи за октаните :lol: Отатък пак са опитваше да обяснява нещо дет не мУй ясно четейки Укипедията,ама няма резултат гледам едно си Троли знае едно си бае :D
Дали чета от Уикито или от Оксфорд,Сорбоната и Принстън е все тая за теб,защото когато нищо не четеш можеш да ръсиш всякакви безумия! :wink: :mrgreen: :drinkers: Още си Гринго и се постарай да станеш някога поне Каубой! :mrgreen: :drinkers:

Re: Разкази за сома от Камилската долина

Публикувано на: Нед Фев 26, 2017 8:23 pm
от yco
Нямам такива маркучлета там, това е друг модел, имам маркуч подобен на снимката отгоре над жилто по-дебел е и идва от картера. И тия идват от картера, ма май единият влиза в карба, ама е правил катран и е влизал бензин в картера и са го променили. Дай снимка на горе да видим къде влиза.. :wink: алоуууу.... :lol: