ех тоя Диман,да му имам мерака и хъса

навремето и аз бях така и бях луднал по тия кльонки като се научих и почнах да хващам,но около 90 - та год. още не беше много известен инструмент и се робуваше на даден ьгъл и дървена пета,дето се цепеше след 2 ч. ръгане,то не бяха проби различни дръвета за пети,лакове и т.н. докато накрая от Ясен излезе най здрава,огъваше се, но не се цепеше по ьглите,но нещо не ме кефиха,че се чупеха лесно оставени в бързината в дъното,като почнеш да суркаш сомовете в лодката

виках на местния шмиргел гуруто на сомовете,абе дай да мислим друга пета от нещо твърдо,вика не, няма да взема както дървената

не го послушах щото и аз съм същия шмиргел

и почнах от изкуствен матерял да ги правя,ставаха естествено и звук се вадеше,но все нещо ме човъркаше, че звука не е баш като дървената

нямах вече дървени за проба едното и другото,но това съмнение още е загнездено в мен,че има разлика в дървена и изкуствена
що един Страдивариус вади един звук,а изкуствена цигулка друг

,та може и да има нещо вярно колкото и смешно да звучи сравнението с петите

и забравете че от всеки звук масово се дига сом....иска си точно определен звук на който се изстрелва веднага нагоре и това разбира се го прави петата като ти е както трябва направена,с Пикито сме си говорили точно за тоя звук и му беше чудно,но после се съгласи като помисли, и Янко беше там ама гледаше бутилките по масите,та много не му беше до кльонки

всеки друг звук,глух,плътен,дълбок,къртене на мифки е ала бала

но няма да пиша тук какъв трябва да е,че много шмиргели четат тук дето нищо не пишат и само попиват

на лични може на някой да пиша
