Макар, че по-добър вариант от колесара няма, все пак като временен вариант ще посъветвам Иво, че явно е събрат по (не)щастие на Шморхи. Иво трябва да си целува ръка, че си е купил комби. Шморхи също има комби, и също има кораб 3.60. Обаче, понеже Шморхи е мързелив и нетърпелив тип, не си вози лодката в багажника спаружена, а си я носи на тавана надута. Шморхи понеже е мераклия голям, се справя почти сам. Само приятелката му помага при качването и свалянето. Транцеви колела на транеца, колелата се пускат преди да се свали лодката. Както е на тавана(не обърната с кила нагоре), Шморхи я завърта на 90 градуса спрямо колата, момата избутва носа, а Шморхи чака транеца да му дотежи. Тогава пуска транеца на земята. Отива до колата и с момата от ляво и дясно съответно вдигат носа и избутват лодката назад и я пускат на земята(тук е ролята на транцевите колела). После надува кила, слага двигателя, а през това време момата слага сакове, хавлии, въдици, сонари и каквото се полага. После двамата дружно хващат кораба за дръжките на носа и влизат в морето, където се отдават на риболов, гмуркане, плаж или просто разходки.
Качването - лодката под 90 градуса спрямо колата, двамата хващат носа, вдигат и подпират на рейките на покрива. Шморхи отива на транеца, вдига лодката за балоните хоризонтално. Момата повдига колкото сили има носа, а Шморхи бута, колкото сила има напред. Носа се подава от другата страна на колата. Момата отива там, вдига колкото може нагоре, а Шморхи върти.
Това е!
Лодката отгоре, двигателя+ резервоара и котвата в багажника.
Въдици, сонар, хладилна чанта, раници, палатка, спални чували и каквото още Иво се сети, се мятат отгоре.
По този начин Шморхи кара вече цяла година и по този начин отиде на тролинг на Жребчево, като освен всичко това, мъкна и походна маса+столове+чадъри+допълнителна хладилна чанта.
Но....Шморхи вече каза, че колесара е перфектното решение.
Всичко друго е временен вариант.
Успех!
П.П. Двигателя на Шморхи е 50 килограма, а самият Шморхи е само 70. Но все пак....
