магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Публикувано на: Сря Окт 24, 2012 12:53 pm
Здравейте колеги!
Не съм сигурен дали тази тема е за тук и за това ще помоля модераторите да я преместят, ако е наложително.
В края на месец Май тази година си купих въдица DAM super natural tele80 от магазин ОРОЗОВ на площад възраждане в София. По време на покупката забелязах едно петно голямо колкото 10ст. на втората бланка и естествено имах опасения от счупване на същото място. Продавача успя да ме убеди, че нямало проблем, че било малко повече лак и тн. Приех думите му платих почти 90 лв и си излязох доволен с новия прът. Въдицата се води карбонова, не знам до колко може да бъде такава за 90 лв предвид космическите цени на някои карбонови пръти... Ползвах пръта за морски риболов на кефалови риби 2 дни, като на втория ден пръта се счупи точно, където беше петното от "лак"
В началото на месец Юни занесох счупената въдица в магазина, продавача я прие, каза че ще я оправят. Аз заминах в чужбина, нямаше ме три месеца, върнах се ама въдица ЙОК! Оказа се че дори незнаят кога ще бъде готова. Помолих да ми върнат парите - ЙОК, да взема друга -ЙОК, Да взема дори по-евтина със стъклени бланки - ЙОК!
Отговориха ми, че чакали доставка от Германия и там щяла да бъде и частта за мойта въдица, но незнаели нищо повече, "кога и как и какво", щели да ми се обадят. Аз учтиво им обясних, че съм дал пари, че нямам възможност повече от 3 месеца да ползвам въдицата, че ме ощетяват и тн, на което единия слаб и висок служител арогантно се обърна към мен с думите "Айде че ми загоря боба"!
Стана ми криво защото първо даваш пари, после над три месеца си любезен и чакаш и накрая когато най-човешки се опитваш да си потърсиш правата се държат с теб все едно ти си виновен за всичко това... пожелах им приятен ден с уговорката, че пак ще мина да проверя по натам...
Минаха още два месеца почти, миналата седмица ходих да видя какво става и естествено НИЩО! Доставката от Германия била направена, ама частта за моята въдица я нямало... И така вече 5 месеца си дал пари за нещо, което нямаш! Остава само да чакам да видим за след нова година дали ще има напредък!
АБСОЛЮТНО НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ ОТ МАГАЗИН ОРОЗОВ!
Определено ме загубиха, като клиент!
Надявам се не съм ви отегчил с дългия си пост. Ако някой може да помогне в случая му благодаря предварително!
Не съм сигурен дали тази тема е за тук и за това ще помоля модераторите да я преместят, ако е наложително.
В края на месец Май тази година си купих въдица DAM super natural tele80 от магазин ОРОЗОВ на площад възраждане в София. По време на покупката забелязах едно петно голямо колкото 10ст. на втората бланка и естествено имах опасения от счупване на същото място. Продавача успя да ме убеди, че нямало проблем, че било малко повече лак и тн. Приех думите му платих почти 90 лв и си излязох доволен с новия прът. Въдицата се води карбонова, не знам до колко може да бъде такава за 90 лв предвид космическите цени на някои карбонови пръти... Ползвах пръта за морски риболов на кефалови риби 2 дни, като на втория ден пръта се счупи точно, където беше петното от "лак"
В началото на месец Юни занесох счупената въдица в магазина, продавача я прие, каза че ще я оправят. Аз заминах в чужбина, нямаше ме три месеца, върнах се ама въдица ЙОК! Оказа се че дори незнаят кога ще бъде готова. Помолих да ми върнат парите - ЙОК, да взема друга -ЙОК, Да взема дори по-евтина със стъклени бланки - ЙОК!
Отговориха ми, че чакали доставка от Германия и там щяла да бъде и частта за мойта въдица, но незнаели нищо повече, "кога и как и какво", щели да ми се обадят. Аз учтиво им обясних, че съм дал пари, че нямам възможност повече от 3 месеца да ползвам въдицата, че ме ощетяват и тн, на което единия слаб и висок служител арогантно се обърна към мен с думите "Айде че ми загоря боба"!
Стана ми криво защото първо даваш пари, после над три месеца си любезен и чакаш и накрая когато най-човешки се опитваш да си потърсиш правата се държат с теб все едно ти си виновен за всичко това... пожелах им приятен ден с уговорката, че пак ще мина да проверя по натам...
Минаха още два месеца почти, миналата седмица ходих да видя какво става и естествено НИЩО! Доставката от Германия била направена, ама частта за моята въдица я нямало... И така вече 5 месеца си дал пари за нещо, което нямаш! Остава само да чакам да видим за след нова година дали ще има напредък!
АБСОЛЮТНО НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ ОТ МАГАЗИН ОРОЗОВ!
Определено ме загубиха, като клиент!
Надявам се не съм ви отегчил с дългия си пост. Ако някой може да помогне в случая му благодаря предварително!