Страница 1 от 1
Сравнение м/у прътове ...
Публикувано на: Пон Ное 12, 2012 10:47 am
от 888
Дайте да направим малко сравнение м/у шаранските прътове ; 3 секции , 2 секции и телекарпове със среден размер на дължина 3.60м (не визирам за конкретен модел , просто за "+" и "-" ) . С цел да помогнем на колеги , които предстои покупка на прътове .
Re: Сравнение м/у прътове ...
Публикувано на: Пон Ное 12, 2012 3:11 pm
от genov_eng
Здравейте,
лично моето мнение е, че от изброените най-добри са на 2 части. Те са с най-добър строй. Идва момента, обаче, на транспортната дължина. При двуколенните е доста голяма. Същото е и за телескопичните. Колкото повече части (снадки) - толкова по-лош строй. Аз имам и от двата вида по една пръчка (2 и 3 коленна) - 3,60 м на 3,25 либри. Не робувам на манията да съм с еднакви модели. Замятам винаги от брега, т.е. не съм разпъвал. Ползвал съм тежести до 90 гр. + PVA около 25 гр. Постигал съм дължини около 90 м, и с двете. Малко по-добре се държи двуколенната, но не е болка за умиране. При ваденето на риба, обаче нямам наблюдение, защото най-голямото ми постижение е шаран 8 кг. Подобна риба (около 7 кг) съм вадил и с телескоп 3,60 м с акция 40-80 гр. и макара с размер 5000

Трофеите мисля да ги вадя догодина.
Според мен трябва всеки сам да си прецени колко дълги, разглобени пръчки може да транспортира.
Успех!
Re: Сравнение м/у прътове ...
Публикувано на: Вто Ное 13, 2012 6:55 am
от antivik
Градски, хубав обаче много обширен въпрос. Не си конкретизирал критериите по които да върви сравнението, що аз съм ползвал 2-ву коленни композинтни на Филстар де са много яки геги, но са и бая тежички, а си взех и 3-коленни на Леизър карп, които са по-леки, но и по-капризни - 1-та при замятане счупи връхната бланка.
Та уточни критериите.
Re: Сравнение м/у прътове ...
Публикувано на: Вто Ное 13, 2012 11:21 am
от 888
antivik написа:Градски, хубав обаче много обширен въпрос. Не си конкретизирал критериите по които да върви сравнението, що аз съм ползвал 2-ву коленни композинтни на Филстар де са много яки геги, но са и бая тежички, а си взех и 3-коленни на Леизър карп, които са по-леки, но и по-капризни - 1-та при замятане счупи връхната бланка.
Та уточни критериите.
Градски критерии не съм определил поради простата причина ; всеки сам си предценя цената и либрите (някои предпочитат 2.5 либри , някио примерно 5 либри) Просто исках да снигнем на единичен извод .
Примерно ако се налага да изберем един от три сопи (3.6м ; 3lb ; 400гр и тн. с еднакви характеристики и цени) но ...
1- Двуколенни
2- Триколенни
3- Телекарп
Кое бихме избрали от посочените три модела и защо ?
Re: Сравнение м/у прътове ...
Публикувано на: Вто Ное 13, 2012 11:32 am
от Антон Тонев
888 написа:antivik написа:Градски, хубав обаче много обширен въпрос. Не си конкретизирал критериите по които да върви сравнението, що аз съм ползвал 2-ву коленни композинтни на Филстар де са много яки геги, но са и бая тежички, а си взех и 3-коленни на Леизър карп, които са по-леки, но и по-капризни - 1-та при замятане счупи връхната бланка.
Та уточни критериите.
Градски критерии не съм определил поради простата причина ; всеки сам си предценя цената и либрите (някои предпочитат 2.5 либри , някио примерно 5 либри) Просто исках да снигнем на единичен извод .
Примерно ако се налага да изберем един от три сопи (3.6м ; 3lb ; 400гр и тн. с еднакви характеристики и цени) но ...
1- Двуколенни
2- Триколенни
3- Телекарп
Кое бихме избрали от посочените три модела и защо ?
1.Каква кола ползваш?
2.Местата на които ходиш за риболов достъпни ли са кола?
3.Водоема/те, на който ловиш с какъв релеф са/бряг и дъно/?
Re: Сравнение м/у прътове ...
Публикувано на: Сря Ное 14, 2012 6:15 am
от antivik
888 написа:
Градски критерии не съм определил поради простата причина ; всеки сам си предценя цената и либрите (някои предпочитат 2.5 либри , някио примерно 5 либри) Просто исках да снигнем на единичен извод .
Примерно ако се налага да изберем един от три сопи (3.6м ; 3lb ; 400гр и тн. с еднакви характеристики и цени) но ...
1- Двуколенни
2- Триколенни
3- Телекарп
Кое бихме избрали от посочените три модела и защо ?
Че ако ще се мерят само тези трите, от всякъде се дава акъл - колкот по-малко секции толкоз по-добър строи, а другото вече остава въпрос на възможност за транспорт, очаквана риба, макс. тежест и начин на мятане...
