Така,
нищо против човека писал по отгоре за магнитното масло-чекия абсолютна-Но ...
мислех да се не- намесвам в подобни спорове или пък в в избора на въдици -но вече се нетрае-
в случая-говоря само от Моя Опит с тези макари и това магнитно масло в тези макари -нищо повече-
Това за мене е най разумното и удачно решение на Дайва-това чудо на техниката помага на нас ,че не мислиш макарата дали ще я натопиш,изпуснеш в каквото и да е-промиваш я с чешмана вода и си продължаваш напред живота без стрес...за което служи ходенето за риба...
друг е въпроса -това дали ни натоварва в обслужването на макарите

може би -да -но това е до намирането на сервиз за което-в случая водя преговори с румънският преставител на дайва за това-той е съглсен да ни обслужва макарите -но остава въпроса с транспорта от -до -надявам се нашият си човек Румен да успее да намери тези масла и нужни инструменти за обслужването на тези макари и да си нямаме вече притеснения за което.Колко време ми коствше да го навия да излезе да обслужва старите ни макари-реши се най накрая -за което сме му Благодарни и да е Жив и Здрав-спокойствието е голяма работа -нали -когато имаме сервиз.
Недостатаци от магнитното масло до сега нямам на всичките си 9 макари,само две съм обслужил в Романия ,от любопитство.Ползите са му в пъти и то особено в ролката на бигела на дайва-ами просто не съм го чул да свири

,зимата нямам грижи абсолютно-единственият недостатък -при мене уточнявам това-е единият рог на аир ротора-при по тънки влакна от предписаното и при ветровито време по силно -се оплита на единият рог който има излишен рог-може нещо да се измисли там-въпреки че е заоблен ,но трябва да няма никакви външни ръбове и ...друг е въпроса ако са искали да направят нещата вечни-могат явно не искат от дайва.
Карам последен модел мерцедес,както имам и от старите такива-не можете да си преставите какъв ад е да търсите подходящият Компетентен сервиз при тези електроники по колите-новите-механиките издържат много -но електрониките са шибани ,а и не само при мерцедес -така е и при магнитното масло.
Не бива да отричаме новите и полезни неща ,особено -с лично отношение без да сме пробвали от едното и от другото.
В случая избора е индивидуален и всеки си има мнение по въпроса,както и финасови единици за това.
Както и за новата Стела,какви ли неща не прочетох до сега по форумите-Но за щастие имам приятел който е от чужда страна и при него идват такива макари преди още да отидат на изложбата в Осака-както дайви така и шимано-та и новата стела е направена уникално като механика и особено обслужване и смазване-изисква се определени инструменти ,за да се стягат винтовете с определено усилие заради материалите на корпуса,и при нея има защити ,както и разни буфери за да уберат излишният луфт в дръжката -мен което ме дразни най много-но всичко друго е на 6+
Всяко нещо има и слаби места -нармално е -за да се продават резервни части -както и да се купуват новите макари на компаниите във времето-иначе не е добре да са вечни -като S class или 190 или 124 на мерцедес бенц или японските оригинални изработки автомобили ,почти вечни-ами няма как --това е набутване за комапниите.
Всичко ,което съм написал е Мое Мнение.Както и не гледайте че поста ми е 1 и това, че ползвам нета и компа на стар приятел .