Колега, и аз мойта лодка ще я сменям.
Дори тук, на платформата, като няма какво да правя, съм си подготвил обява. Реално, във форума ще я пусна към 15. януари, когато се прибирам в България. Сега само за твоя информация. А избора ще е твои
Продавам си лодката.
Закупена като нова от мене от завод „Пасат – Европа“ – Царево. Като нова струва 2.450лв. Модел: YamahaPassat. Директор тогава беше Киро Червения, с когото деляхме една каюта на БМРТ "Фрегата"
Продавам лодката за: 1.600лв. Договорка.
Лодката се продава без колесар и регистрация.
По желание, Продажбата ще стане с договор за покупко-продажба. Договора се плаща от купувача. (около 70лв в София, в Царево - незнам колко)
Вариант №2 - с договор помежду нас, съпругата е юрист, ще го направи и свидетел ще го разпише.
Във всеки район на Бг мога да я доставя, след като си платите нафтата за рибарският ми микробус, около 7л/100км. (ще я натоварим вътре в микробуса)
По спецификация лодката е:
•Максимален брой лица на борда, съгласно ДИК – 3
•Дължина габаритна: 3.80м
•Широчина: 1.55м
•Надводен борд: 330мм
•Бруто тонаж: 0.44
•Височина на борда: 0.60м
•Нето тонаж: 0.13
•Тегло: около 100кг, двама души я пренасят безпроблемно, от морето до колесаря.
•Височина на транцевата дъска: 381мм, за двигател с къс бутуш.
►Важно: За качеството на вложените материали и технологията на изработка – гарантирам. Проверявах сертификатите за сроковете на вложените материали и пропорциите при изработка. Наблюдавах изработката в завода, на възлови места ПРИ ИЗРАБОТКАТА съм подсилил елементи от конструкцията
Работил съм като нач.ОТК на стъклопласмасов завод „Странджа“ – Мичурин (завода по пътя за Ахтопол). (Настоящ „Пасат – Европа“ – гр.Царево)
►Няма пукнато или пребоядисвано за замазване на пробойни и удари.
►Нормални следи от експлоатация, одраскване на дъното от камънчета при изваждане на плажа. Пукнат капак на носовият отсек.
►Заводски лодката е осигурена за непотопимост. Има и преден рундук за съхранение на багаж и за котвата. С хермитичен капак, който е също част от предвидената от конструктора непотопяемост. За проба, лодката съм я пълнил с вода догоре, няма потъване.
► Лодката е водоизместваш тип, модела е от ветрохода яхта. Христо Евтимов (директора) докара лодка от Норвегия, когато правихме катамараните. В завода направиха матрица. По спецификация е 98кг, сам я обработвам за морето, двигател 5кс, тежи 25кг с бензина в резервоарчето. Двама души на ръце я качваме на колесара, а сам си я издърпвам и пускам. Устойчива е на вълна, правил съм статични опити да я обърна, не става.
Ветроходна? Лодката може да се преправи и като ветроходна. В Царево, на пристанището има една самоделка от старата матрица, където дядото е сложил и платно са радост на внуците, за през лятото, когато не се използва за риболов. Прилагам и снимка на тази самоделна яхтичка за внуци и юноши, да разхождат каките. (снимката е от интернет)
Причина за продажбата: Ще преминавам на по-голяма лодка рибарска, най-после си осигурих лодкостоянка на пристанището. (Ще закупим двама души рибарска лодка, с лодкостоянка , казано - орташка лодка. Скъпичко е, но съседа ще се грижи за всичко. Дано да стане работата).
Самият аз работя в чужбина и реално използване на лодката е няколко пъти в годината, през летният сезон. Този сезон – само 2 пъти.
Двигател: Към нея, по желание, може да закупите двигател ЯМАХА 5к.с, двутактов., закупен като нов от магазина за / около 2300+лв. (не си спомням точно). Двигателят е на не-повече/до 50-70 моточаса - незнам как да ги изчисля, но годишно 2-5 пъти за риба, и то пред църквата, практически нов, технически и грамотно подържан. Колко е каран на риболовен изглед? > Винаги бензина във вграденото резервоарче ми е стигал и не съм доливал в морето. Пълна гаранция от мене - 3 месеца , без оглед на моточасовете. За двигателят може да се каже – прост за обслужване, лек и надежден – а, бе, Калашник сред подобните мотори. И както казват руснаците за него: „Да и вообще лучше Ямахи5, в этой мощности, ничего не придумано, пока!“ & “”чрезвычайной надёжности и практичности””
Да не забравя – аз съм правил разработването от нов на двигателя.
Използвано масло: единствено и само Quicksilver Premium 2-stroke Outboard Oil, закупувано от магазин Атия, в съотношение при разработката 1:25, а впоследствие 1:50
Двигателят е зазимен, с необходимата профилактика, както всяка година по това време.
Продажбата ще стане с договор за покупко-продажба. Договора се плаща от купувача. (около 70лв в София, в Царево незнам колко)
Вариант №2 - с договор помежду нас, съпругата е юрист, ще го направи и свидетел ще го разпише.
Във всеки район на Бг мога да го доставя, след като си платите нафтата за рибарският ми микробус, около 7л/100км. Или по ЕКОНТ. Виждам, че често пътуват такива пратки.
Yamaha Motor Co.Ltd.
Address, : 2500, Shingai, Iwata.
City, : Shizuoka.
Zip, : 438-8501.
Country, : Japan.
Phone, : 81-538-321115. Fax, : 81-538-374252.
Model: 2005
Year : 2005
Nominal power: 3.68KW, (5HP)
Mass: 21-22kg
Serial №: 6Е3 – D1
Цена: 1600лв. Договорка
Причина за продажба: продавам лодката, за която съм го купил.
Колесар: ( не този от снимката) При желание, може и да се закупи колесар, но не съм сигурен дали сина ще е съгласен. На него му е големият джет. Колесарят е оригинален, немски, докаран с джет в Бг на платформа. Главините на джантите са морско изпълнение, водоустойчеви. Но е преправян за лодката, впоследствие и за джета на сина. Няма документи, не може да се регистрира в КАТ.
Цена: 600лв., но пак повтарям: сина ми го е приватизирал. Върху него е големият джет. Единствено може да се продаде, ако Динко му даде (подари) неговият колесар.

- PC050036 (Small).JPG (88.58 KiB) Преглеждано 6234 пъти

- Y5hp (3).jpg (109.36 KiB) Преглеждано 6234 пъти

- Колесар4 (Small).JPG (67.41 KiB) Преглеждано 6234 пъти

- DSC_1265 (Small).JPG (153.09 KiB) Преглеждано 6234 пъти