Страница 5 от 5

Re: Преден-заден аванс...предимства,недостатъци,настройки

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 10:53 am
от haga
Тогава защо фирмата не ги произвежда пак, щом патента е неин независимо ,че има нов собственник?

Re: Преден-заден аванс...предимства,недостатъци,настройки

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 9:31 pm
от wertus
bat.galin написа:... производството е базирано в Китай и там не е ясно (или поне на мен не ми е ясно) как точно се вземат решенията ...
Точно това се опитвам да ви сугестирам...решенията е ясно как се взимат....когато нещо е изгодно за потребителят...в случаят по едно и също тяло за размери 1000/20000 и 3000/40000 (проучих допълнително въпроса и се оказа че все пак има малки разлики за тези две комбинации!) и относително евтини допълнителни шпули, то това не се явява никак изгодно за производителите, особено ако макарата е проектирана за живот около 30-50години при нормална експлоатация......Как иначе ще си продават топ-моделите за по 500-1000 долара с по една( ЕДНА) шпула и допълнителната струва поне 80-150 долара....извода е повече от ясен, смърт на трайните и здраво направени неща, и да живеят лъскавите и скъпи(и точно толкова нетрайни) нови играчки.....Само ще кажа че баща ми си кара още старото Волво от 1973г. което не ще и не ще да умира, а аз за това време съсипах три коли...въпрос на фирмена политика!
П.П. Съгласен съм с това модератора да затрие излишното, понеже найстина излязохме от темата, за което се извинявам!

Re: Преден-заден аванс...предимства,недостатъци,настройки

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 11:50 pm
от revox
Навремето имаше едни японски макарета на SILSTAR,бяха бая скъпи и бая надеждни 30-50год без проблем.Не помня модела.Та те бяха пак в ограничени количества...както това Абу Соверен.Имате ли спомени..??

Re: Преден-заден аванс...предимства,недостатъци,настройки

Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 1:11 am
от wertus
wertus написа:
bat.galin написа:...въпрос на фирмена политика!
А "фирмената" политика напоследък е следната: Айде да създаваме нетрайни, ама лъскави неща, че да изкарат 1-2-3(макс.) сезона и после айде на "новото"..че кой не обича новото, то си е доста по-лъскаво и по-модерно.....така неосъзнато унищожаваме ресурсите на родната Земя ......заради скапаната нова кола, макара, телевизор и т.н.....а не съзнаваме че шибаната фирма, дето ги е пръкнала, ги е програмирала така че да изкарат точно до новата колекция боклуци...Тая политика на "програмирана смърт" е трионът който реже клонът, на който всички седим! Факт.... нали требе да храниме китайчетата, дето ни копаят гроба със зъбите си.................тва последното се получи доста расистко, май... :? Сори, ма съм се понапил и ръся бъркани мисли на килограм.............. :drinkers:
П.П. е ама за тия силстарки не съм чувал нищо.....сьжалявам.

Re: Преден-заден аванс...предимства,недостатъци,настройки

Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 10:28 pm
от revox
Колега,ония Силстар беше с преден аванс,японски.Купуван е навремето..90г от кореком и е бил около 300 долара.

Re: Преден-заден аванс...предимства,недостатъци,настройки

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 6:19 am
от butnik
А на DR-a сигурен ли си ,че колелетата са от стомана,че нещо съм позабравил,но имам някакви спомени,че са си цам.Ремонтирал съм ги по време оно.