Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаПовреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Не знам ,как си с техниката,но ако твоята част е 21 ,то тя е с размер 15-28-10 мм. !!!
Мисля, че ме разбра !!! Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте,
Прочетох горе написаното точка по точка. Днес имах следния проблем. След риболовен излет с надуваема лодка и двигател Yamaha 15 - 4 тактов. При връщане към пристанището на два пъти докато лодката подскачаше по вълните се чу звук, който наподобяваше форсиране на двигателя на празен ход. При върщане на газта обратно лодката продължи да се движи. След 4-5 минути отново при пълна газ и плискане по вълните се повтори ситуацията.
Въпросът ми е да предприема ли смяна на маслото на пропелера, преглед по бензиновата уредба или да следя дали този проблем се задълбочава?
Благодаря!
Прочетох горе написаното точка по точка. Днес имах следния проблем. След риболовен излет с надуваема лодка и двигател Yamaha 15 - 4 тактов. При връщане към пристанището на два пъти докато лодката подскачаше по вълните се чу звук, който наподобяваше форсиране на двигателя на празен ход. При върщане на газта обратно лодката продължи да се движи. След 4-5 минути отново при пълна газ и плискане по вълните се повтори ситуацията.
Въпросът ми е да предприема ли смяна на маслото на пропелера, преглед по бензиновата уредба или да следя дали този проблем се задълбочава?
Благодаря!
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Пробвай : - При изгасен двигател,включи на преден/заден,и се помъчи да завъртиш перката.
Направи по-голямо усилие с ръка.
Направи по-голямо усилие с ръка.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
А може това да не е проблем. При мен често се случва, когато караме при големи вълни и когато лодката е на гребена на вълната, а пропелера във въздуха. Тогава се получава през някоя и друга вълна абсолютно същият ефект.
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 243
- Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 3:30 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте колеги, препоръчайте ми майстор за ямаха пълна инжекция, за Варна става въпрос.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте,колеги.Имам Меркури 20 коня ,на който му треснах перката в камък.Беше лятото,мотора бе само на 6 месеца,вдигнах кръвно-чисто нов мотор,как пък от цял Ивайловград го намерих тоя камък...Как да е,перката се назъби на трите лопуса,не много но,изпилих назъбеното,но останаха язви по края.Та-дали това може да има лоши последствия за "трансмисията",или направо да си поръчам нова перка.Вибрации като че ли не усещам,де да знам.
П.С.Още един въпрос.Четейки за слаба контролна струя,как е при мене-лятото струята е силна и на ниски обороти,докато сега по студеното време едва едва пикае,на високи обороти струята се увеличава..Мотора е от новите инжекциони.Колеги със същата серия мотори да споделят дали и при тях е така..Поздрави.
П.С.Още един въпрос.Четейки за слаба контролна струя,как е при мене-лятото струята е силна и на ниски обороти,докато сега по студеното време едва едва пикае,на високи обороти струята се увеличава..Мотора е от новите инжекциони.Колеги със същата серия мотори да споделят дали и при тях е така..Поздрави.