Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


HYDROBIKE FISH!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
HYDROBIKE FISH!
Последно промяна от barutchiata © на Вто Дек 25, 2007 10:31 am, променено общо 1 път.
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
-
- сериозен играч
- Мнения: 1251
- Регистриран на: Пет Юни 17, 2005 12:55 pm
- Местоположение: Русе
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Има единични и двойни .Според мен може да се направи и по добър, стига да му се занимава на човек.
Единичните ги дават -1499$
Двойните -2899$
Погледни в Price List
Според мен за 200- 500лв може да се направи и у дома.Верно играчка , калъпи , стъклопласти , профили от алуминий .Прави се да се разглобява и си №1

Единичните ги дават -1499$
Двойните -2899$
Погледни в Price List
Според мен за 200- 500лв може да се направи и у дома.Верно играчка , калъпи , стъклопласти , профили от алуминий .Прави се да се разглобява и си №1


-
- сериозен играч
- Мнения: 1251
- Регистриран на: Пет Юни 17, 2005 12:55 pm
- Местоположение: Русе
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
-
- сериозен играч
- Мнения: 1251
- Регистриран на: Пет Юни 17, 2005 12:55 pm
- Местоположение: Русе
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
- чпс
- ще става разбирач
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 5:03 pm
- Местоположение: сред село
Направи си сам катамаран
За поплавъците - има ПВХ-тръби с достатъчно големи диаметри - ф 200 или 300 мм, има и повече.
Остават да се решат 2 конструктивно-технологични проблема :
1) надеждно запушване на тръбите - например с деформация - сплескване на краищата и залепване/уплътняване;
2) лека метална конструкция, държаща тръбите - например няколко метални двуделни скоби + лека винкелова рамка, служеща за основа.
Първо трябва да се изчисли приблизителния товар на плавателното средство (тръби + основа) + тегло на пасажера + тегло на полезния товар.
След това - при избран диаметър на тръбите - трябва да се определи необходимата дължина, така, че двете запушени тръби да имат необходимата водоизместимост + някакъв резерв.
С няколко последователни пресмятания може да бъдат избрани оптимални диаметър и дължини на тръбите, така че да имат достатъчни водоизместимост + резерв. Вместо две отделни тръби - лява и дясна - биха могли да бъдат две двойки тръби - така могат да се използват сравнително по-къси тръби с по-малък диаметър.
Конструкторът трябва да реши как "това" нещо ще бъде транспортирано до водоема и в каква степен да бъде разглобяемо.
Пасажерът на "това" нещо трябва да реши - ако закачи някаква по-голяма риба - какво ще прави ако започне да го дърпа странично - има ли достатъчна устойчивост на странично накланяне - центъра на тежестта май е доста високо.
Пасажерът на "това" нещо трябва да реши - ако по някаква причина откаже (ел.) мотора или механиката на задвижването - какво ще прави за да излезе на брега.
При всички случаи пасажерът предполага, че на водоема няма относително силен вятър и вълните имат приемлива височина.
Аз лично не се наемам да определям кой вятър би бил "относително силен" и коя височина на вълните би била все още "приемлива".
Ако при влизане във водата вятърът и вълните са били с приемлив интензитет и изведнаж вятърът и вълнението се усилят - пита се колко бързо пасажера може да се добере до брега или до сравнително безопасен участък от водоема.
За малки блата и гьолове - мисля, че няма да има такива проблеми.
Остават да се решат 2 конструктивно-технологични проблема :
1) надеждно запушване на тръбите - например с деформация - сплескване на краищата и залепване/уплътняване;
2) лека метална конструкция, държаща тръбите - например няколко метални двуделни скоби + лека винкелова рамка, служеща за основа.
Първо трябва да се изчисли приблизителния товар на плавателното средство (тръби + основа) + тегло на пасажера + тегло на полезния товар.
След това - при избран диаметър на тръбите - трябва да се определи необходимата дължина, така, че двете запушени тръби да имат необходимата водоизместимост + някакъв резерв.
С няколко последователни пресмятания може да бъдат избрани оптимални диаметър и дължини на тръбите, така че да имат достатъчни водоизместимост + резерв. Вместо две отделни тръби - лява и дясна - биха могли да бъдат две двойки тръби - така могат да се използват сравнително по-къси тръби с по-малък диаметър.
Конструкторът трябва да реши как "това" нещо ще бъде транспортирано до водоема и в каква степен да бъде разглобяемо.
Пасажерът на "това" нещо трябва да реши - ако закачи някаква по-голяма риба - какво ще прави ако започне да го дърпа странично - има ли достатъчна устойчивост на странично накланяне - центъра на тежестта май е доста високо.
Пасажерът на "това" нещо трябва да реши - ако по някаква причина откаже (ел.) мотора или механиката на задвижването - какво ще прави за да излезе на брега.
При всички случаи пасажерът предполага, че на водоема няма относително силен вятър и вълните имат приемлива височина.
Аз лично не се наемам да определям кой вятър би бил "относително силен" и коя височина на вълните би била все още "приемлива".
Ако при влизане във водата вятърът и вълните са били с приемлив интензитет и изведнаж вятърът и вълнението се усилят - пита се колко бързо пасажера може да се добере до брега или до сравнително безопасен участък от водоема.
За малки блата и гьолове - мисля, че няма да има такива проблеми.