Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Колебание между Тохатсу и Миркури
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Не мога да повярвам, че продължава да има такива теми...
Разликата от почти 1000лв в цената между еднакви мотори 6кс може да се обясни единствено с дистрибуторите за БГ, които са различни фирми... Влезте в английски или немски сайт /например/ и ще видите, че цените на Меркури там и тук са почти еднакви... А Тохацуто е една идея по-евтино от Меркури там...
Относно вградения резервоар - за мен е голям плюс и с тоя един литър моще да се кара няколко часа... А пък с разликата в цената между Тохацу и Меркури спокойно може да си купите и 5 външни резервоара...
Лодка от размер 300-330см си върви и с 6кс, а 9.9 е почти двойна цена... А и става проблем носенето от сам човек...
Разликата от почти 1000лв в цената между еднакви мотори 6кс може да се обясни единствено с дистрибуторите за БГ, които са различни фирми... Влезте в английски или немски сайт /например/ и ще видите, че цените на Меркури там и тук са почти еднакви... А Тохацуто е една идея по-евтино от Меркури там...
Относно вградения резервоар - за мен е голям плюс и с тоя един литър моще да се кара няколко часа... А пък с разликата в цената между Тохацу и Меркури спокойно може да си купите и 5 външни резервоара...
Лодка от размер 300-330см си върви и с 6кс, а 9.9 е почти двойна цена... А и става проблем носенето от сам човек...
Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Тедо написа:Не мога да повярвам, че продължава да има такива теми...
Разликата от почти 1000лв в цената между еднакви мотори 6кс може да се обясни единствено с дистрибуторите за БГ, които са различни фирми... Влезте в английски или немски сайт /например/ и ще видите, че цените на Меркури там и тук са почти еднакви... А Тохацуто е една идея по-евтино от Меркури там...
Относно вградения резервоар - за мен е голям плюс и с тоя един литър моще да се кара няколко часа... А пък с разликата в цената между Тохацу и Меркури спокойно може да си купите и 5 външни резервоара...
Лодка от размер 300-330см си върви и с 6кс, а 9.9 е почти двойна цена... А и става проблем носенето от сам човек...

Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Тохатсу 4,5,6 коня са с едина и съща бутална група .
Това , 4е пише 6 коня не ми се вярва да е по ефективен от 4етворката особено ако лодката не е много леки4ка.
яамаха 6 hp са 138 кубика Тохатсу 123 кубика,
тук може да се о4аква разлика.
Това , 4е пише 6 коня не ми се вярва да е по ефективен от 4етворката особено ако лодката не е много леки4ка.
яамаха 6 hp са 138 кубика Тохатсу 123 кубика,
тук може да се о4аква разлика.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Колегата сравнява Тохацу и Меркюри. Ако става дума за обем и на други марки двигатели, новия модел Genovo F6 е с обем 148 куб.см. Това си е с 20% повече от обема на F6 на Тохацу и Меркюри.zerin1 написа:Тохатсу 4,5,6 коня са с едина и съща бутална група .
....
яамаха 6 hp са 138 кубика Тохатсу 123 кубика,
тук може да се о4аква разлика.
А ако сравняваме цените на двигателите в Англия, Германия и България, то PARSUN/GENOVO/ там са значително по-скъпи отколкото в България (около 17%). Ето например цените в Англия - http://www.parsunoutboard.co.uk/buyonline.php (1 GBP = 2,334 BGN)Тедо написа:...Влезте в английски или немски сайт /например/ и ще видите, че цените на Меркури там и тук са почти еднакви... А Тохацуто е една идея по-евтино от Меркури там...
Ето и малка таблица за сравнение:
Модел Англия България Ралзика
F2.6BMS 1050 лв 960 лв 10%
F5BMS 1624 лв 1390 лв 17%
F9.8BMS 3113 лв 2650 лв 17%
F15BMS 3540 лв 2820 лв 25%
F25BMS 5530 лв 4450 лв 24%
Въпрос на политика на вносителя, както казва Тедо

Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Лично за мен външният резервоар е проблем при такава лодка. Едно е да метнеш в някоя чантичка едно-две шишета по 1-2 литра бензин, съвсем друго да се прескачаш с резервоара в така или иначе малка лодка, в която мястото никога не стига.
Е, разбира се, много по-спокойно е когато имаш 12 литра бензин под ръка, но досега май малка лодка с пълен резервоар не съм виждал, поне на сладка вода.
Е, разбира се, много по-спокойно е когато имаш 12 литра бензин под ръка, но досега май малка лодка с пълен резервоар не съм виждал, поне на сладка вода.

По принцип не съм безчувствен, боли ме за много хора... Просто местата които ме болят, са различни...

Контев написа:"Рибите се откачат най-вече, когато не са добре закачени!"

Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Въпрос - Колега наливал ли си бензин в резервоар на малък двигател на метър вълни примерно
ето това е предимството на резервоара
според мен
ето това е предимството на резервоара
според мен
Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Да, като обръщам пластмасово шише и вкарвам гърлото му направо в отвора на резервоара до изпразване на шишето. 
Е, първата "глътка" може и да попадне навън..
Естествено не ангажирам никого с мнението си, просто си споделям.

Е, първата "глътка" може и да попадне навън..
Естествено не ангажирам никого с мнението си, просто си споделям.

По принцип не съм безчувствен, боли ме за много хора... Просто местата които ме болят, са различни...

Контев написа:"Рибите се откачат най-вече, когато не са добре закачени!"

-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто Юли 26, 2011 2:11 pm
- Местоположение: Варна
Re: Колебание между Тохатсу и Миркури
Е то така трябва да си носиш 5 шишета с бензин... хубаво си е да си имаш външен резервоар - няма да ти се случи да ти свърши резервоарчето докато гониш джурума с паламуд например
А между Тохацу и Меркури аз избрах Suzuki DF 20 


И най-лошия ден на риболов е много по-добър от най-добрия ден на работа!