Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаПроблеми с извънбордови двигатели
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Здравей колега,аз имам 4 к.с. двутактов,двуцилиндров Джонсън - като осичка е. Имах същия проблем - оказа се скъсано платно на горивната помпа.Явно за да сработи иглата на поплавъка трябва да има налягане в горивната система.По подобен начин реагира моторчето и при задръстен горивен филтър.Можеш да тестваш това като разкачиш щуцера на горивния шланг/ако си на външен резервоар/ и подадеш газ.Моето моторче се стабилизираше тогава и като смених филтрите - литна. Оттогава когато излизам от морето предварително откачам щуцера и го чакам да изгасне само.Полезно е за карбуратора...
- fishermann2
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря Апр 24, 2013 10:34 am
- Местоположение: Добрич
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Моето двигателче се оправи без да ходя при майстори и сега си мрънка като коте.Аз пък му обещах да го изплакна с морска водица,че тая във варела много мазна стана.
Ами проблема беше,който следи темата,една леко сцепена гарнитурка м/у карбуратора и всмикателния колектор.Другата причина бяха свещите.С тия с които го взех не искаше да работи.Сложих му Шампион седмица от доброто старо време и моторчето се кротна.Не съм предполагал,че свещите ще оказват толкова голямо влияние.
Ами,нека всеки пише за проблеми с моторетките си и тяхното решение.Така ще сме по-подготвени за следващото премеждие което неминуемо ще ни се случи докато шетаме на хобито.
Наслука на всички колеги и да смелите сафрида още с първото му появявате.Малееее как му се каня.
Ами проблема беше,който следи темата,една леко сцепена гарнитурка м/у карбуратора и всмикателния колектор.Другата причина бяха свещите.С тия с които го взех не искаше да работи.Сложих му Шампион седмица от доброто старо време и моторчето се кротна.Не съм предполагал,че свещите ще оказват толкова голямо влияние.
Ами,нека всеки пише за проблеми с моторетките си и тяхното решение.Така ще сме по-подготвени за следващото премеждие което неминуемо ще ни се случи докато шетаме на хобито.
Наслука на всички колеги и да смелите сафрида още с първото му появявате.Малееее как му се каня.
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Ееее,готов за подвизи вече.
Вързвай чепаретата,че дядо Иван вече спи в морето,
ще прегради пътя на сафрида.
Вързвай чепаретата,че дядо Иван вече спи в морето,
ще прегради пътя на сафрида.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
- fishermann2
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря Апр 24, 2013 10:34 am
- Местоположение: Добрич
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Понеже при ремонта установих,че има свещи с които двигателя не подържа обороти,а свещите които в последствие паснаха си искаха регулиране на разстоянието м/у полюсите.Същото се отнася и за чукчетата.Моят двигател е с чукчета,от по-старите модели,въпреки,че изглежда на нов,неползван.
Та,ако има знаещи по въпроса за свещите,тяхното топлинно число,регулиране на полюсите и разстояниет м/у чукчетата,да пише.
От опитите установих,че дори и при малка промяна на регулировката,видимо се забелязваше разлика в работата на двигателя.Така,че тази информация е много важна и ще е полезна на всички
решили да си приведат двигаталите в изправност.
Наслука колеги.
Та,ако има знаещи по въпроса за свещите,тяхното топлинно число,регулиране на полюсите и разстояниет м/у чукчетата,да пише.
От опитите установих,че дори и при малка промяна на регулировката,видимо се забелязваше разлика в работата на двигателя.Така,че тази информация е много важна и ще е полезна на всички
решили да си приведат двигаталите в изправност.
Наслука колеги.
- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
По спомени,едно време на Ветерока на чукчетата
правехме разстояние 0,4мм,а на свещите 0,7мм.
При теб сигурно ще има разлики,но не вярвам да са много големи.
правехме разстояние 0,4мм,а на свещите 0,7мм.
При теб сигурно ще има разлики,но не вярвам да са много големи.
В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Здравейте.Ще подхвана пак тази тема .Става въпрос за двигател меркури 15 кс четиритактов на един сезон.Вчера се прибирах към брега на максимални обороти понеже почна да гърми.Като наближих брега отнех газта и мотора угасна.Пробвах да запаля,но успях само на смукач,въпреки ,че двигателя беше загрят.Тази сутрин същия проблем- запалва на смукач ,но с принудително подадена газ.Като върна смукача гасне.Вдигнах малко оборотите- същата работа.Смених свещите.Разкачих маркуча преди филтъра и го вкарах в шише с бензин- пак гасне.Карбуратора не съм го свалял още.МОЛЯ за съвет,тъкмо тръгна рибата и аз останах на сухо.Ще съм благодарен на всеки ,който напише мнение по въпроса.
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Стегнат всмукателен клапан .По4ваи от там .
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Свалих карбуратора и го продухах с компресорче за помпене на гуми на12 волта.Двигателя се отпуши и сега работи.Странно ,че се появи проблем с изключването от скорост.Паля ,тръгвам,и като реша да спра не мога да изключа от скорост и направо гася.Натегнах жилата и ми се струва ,че изглади.Сега не мога да тествам,много вълни има.Жалко ,че е нов мотора,а ми прави проблеми.Купен от България,но тук в Гърция не признават гаранция.Опитвам се сам да се оправям и за това пиша,ако някой е патил ,да помага.
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 217
- Регистриран на: Нед Юни 17, 2012 9:02 pm
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
И на мен ми се случи при големи вълни и подскачане да гасне мотора.Оказа се боклученца в карбуратора.Наскоро хванах една мрежа на едни мангали на завоя в новия канал,няма буй нито тапи щях да се убия и пропелера ми превъртя.На високи обороти превърта и не върви.Ремонт 150 лв.за Ямаха 8 коня.
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Колеги дайте телефон на добър механик в Бургас. Предварително благодаря!
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
0887870405 Пламен Каравеловgogo71 написа:Колеги дайте телефон на добър механик в Бургас. Предварително благодаря!
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет Дек 09, 2011 8:24 pm
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Колеги, от доста време ме мъчи един въпрос - Сузуки ДТ 14 два такта, колко масло в бензина?- никъде в нета не мога да намеря отговор или не знам къде да търся, намерих едни ТТ данни за Сузуки ДТ 15, ама вече последно поколение мотори, там го дават 1:100, аз на моя му слагам 1:50, при студено време пали по трудно, докато загрее си мени и оборотите, карбуратора свети от чистота, свещите са точно тези които ги дават по каталог, ама като ги извадя от тях капе масло, даже и Панко му направи профилактика, ама промяна няма , и той не можа да ми каже за съотношението масло-бензин, верно че мотора е един рядък модел........
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
Здравейте, колеги,
От скоро съм собственик на Меркури 6 к.с.
В момента е на разработване и съм му навъртял 4 ч. Вчера ми направи впечатление, че когато му подам газ от средата нагоре никаква реакция.
Нито вдига повече обороти нито ръмжи повече, все едно не му подавам повече газ.
Моля за съвети.
От скоро съм собственик на Меркури 6 к.с.
В момента е на разработване и съм му навъртял 4 ч. Вчера ми направи впечатление, че когато му подам газ от средата нагоре никаква реакция.
Нито вдига повече обороти нито ръмжи повече, все едно не му подавам повече газ.
Моля за съвети.
- kiril_bulgaria
- ще става разбирач
- Мнения: 404
- Регистриран на: Съб Дек 01, 2007 9:56 pm
- Местоположение: Царево
- Обратна връзка:
Re: Проблеми с извънбордови двигатели
По спецификация го дават 5000-6000 оборота.
Само да спомена, че в лодката бяхме двама човека около 150 кг. общо.
Лодката е 3м.
Само да спомена, че в лодката бяхме двама човека около 150 кг. общо.
Лодката е 3м.