Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Проблем с кола
Модератор: dantho.mihov
Проблем с кола
Колеги имам проблем .
Като извадя щеката за маслото и намирисва на бензин (пали от 1 път,върви добре) .Питах приятели от какво може да се дължи, някой ми казват че е от сегментите и че сега може и да пали но след време ще видя зор
колата е Фиат типо 1.6
Ако може кажете от какво може да се дължи това и ако на някой ако му се е случвало какво е направил
Като извадя щеката за маслото и намирисва на бензин (пали от 1 път,върви добре) .Питах приятели от какво може да се дължи, някой ми казват че е от сегментите и че сега може и да пали но след време ще видя зор
колата е Фиат типо 1.6
Ако може кажете от какво може да се дължи това и ако на някой ако му се е случвало какво е направил
Re: Проблем с кола
според мен е от бензиновата помпа. скъсана мембрана и меше маслото с бензин.
- PREDATORst
- ще става разбирач
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря Мар 04, 2009 5:59 pm
- Местоположение: София
Re: Проблем с кола
Колега прочети или попитай тук http://forum.fiat-bg.org/
-
- ще става разбирач
- Мнения: 351
- Регистриран на: Вто Авг 04, 2009 5:24 pm
- Местоположение: София
Re: Проблем с кола
Бензиновата помпа на моето 1.4 моно инжекция беше поплавачна и беше в резрвоара ако и при него е така си мисля че няма как да стане това.djingiz написа:според мен е от бензиновата помпа. скъсана мембрана и меше маслото с бензин.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 310
- Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 1:59 am
- Местоположение: София
Re: Проблем с кола
Променя ли нивото на маслото.
Re: Проблем с кола
djingiz не пиши глупости тва да не е Жигули или москвич???? Сега да започнем отначало...Ако ти е повишено нивото на маслото има някоко варианта ... трябва да имаш повишаване на разхода на гориво най-млкото. !!! Типо 1,6 е с потапяща помпа в резервоара ...Не е от нея на 100% тва само при ЗИЛ и УАЗ става/автомобили с механична помпа/При инжекционите и моноинжекционите наличието на бензин в картера може да се дължи единственно на предозиране на количеството подавано гориво ,като вероятните места кадето да търсиш са 1.Ламбда сондата/това е датчик на изпускателният колектор които следи за наличието на въглероден диоксит в изгорелите газове. и в зависимост от това определя каква??? бедна или богата смес да подаде компютъра към ДВГ ,тя се води консуматив и се сменя на 150000 км защото от саждите се задръства/НЕ ПОГЛЕЖИ НА РЕМОНТ,САМО СМЯНА/.Ако е заседнала в положение бедна горивна смес подава сигнал на компютъра че сместа е бедна и системата подава повече от нужното количество гориво /се едно смукача е дръпнат докрай/ и системата за излишното гориво неможе да смогне да връща излишното в резервоара ,а се някаде трябва да иде това гориво??? В КАРТЕРА. Може да извадиш свещите и да провериш дали са мокри. 2!!! стъпковият мотор ако е Моно Инжекцион/ама 1,6 маи бяха пълна инжекция/ Това на практика ти е автоматичният смукач при Фиат доста често дефектира ...майстори казват че не се поправя ама като го отвориш ще видиш че е един най обикновен путинциометър и просто му се износват електродите които контактуват на скалата и трябва да серазпънат малко докато опрат на нея .
3.Грешка в компютъра ....диагностика изтриване на грешките или преинстал на компа....
4.Сигменти-проверяваш компресията на автомобила и ако е под мормата или има разлика в цилиндрите значи е от тях /те майсторите ще ти кажат....Но ако изкаш все пак погледни в форума на Фиат и там има доста интересни неща ...Успех.Аз 4 години ходих по мъките на един такъв само че 1,4 м.и. И докато не го продадох неможах да му реша проблемите.Има една партида 90/91г. доста проблемни електро инсталации и софтуеар на Фиат Типо.
3.Грешка в компютъра ....диагностика изтриване на грешките или преинстал на компа....
4.Сигменти-проверяваш компресията на автомобила и ако е под мормата или има разлика в цилиндрите значи е от тях /те майсторите ще ти кажат....Но ако изкаш все пак погледни в форума на Фиат и там има доста интересни неща ...Успех.Аз 4 години ходих по мъките на един такъв само че 1,4 м.и. И докато не го продадох неможах да му реша проблемите.Има една партида 90/91г. доста проблемни електро инсталации и софтуеар на Фиат Типо.
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
Re: Проблем с кола
Благодаря за подробната информация в други ден ще се ходи на "доктор" дано да мине по-тънко 

Re: Проблем с кола
Значи най- лекото с което може да се разминеш е 50на лева за диагностикаи изчистване на грешките....един стъпков мотор е от порядъка на 70 лв 2ра ръка ..новитеса 3на цена ....Ламбда сондата е в диапазона 70-250лв в зависимост каква е ако колата ти е 1993г. пълна инжекция твоята е с 4 крачетаи варира 120-150лв..сегментите са 80 -100лв комплект към цените не съм сложил труд защото незнам в твоя град на какви тарифи работят майсторите,но при всички положения си проготви поне 200лв. пък ако ти останат от тях ше почерпиш. Погледни ей тука цените ..които не са критерий с тези по магазините но ще те ориентират горе долу...http://www.axm-auto.com/
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс