Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- Божидар
- кандидат преподавател
- Мнения: 2522
- Регистриран на: Чет Апр 15, 2004 5:57 pm
- Местоположение: България-Габрово-Румъния
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
flying7777 Колега има и по евтини -моя го взех за 280лв.Тедо написа:колега, тоя мотор е само 28 либри тяга и 225лв плюс доставка и "цирковете" по разглабяне и возене в самолет...
За 380лв мога да ти предложа 44лб в София и при това с гаранция 1г., за която няма да ти се наложи да го връщаш на Острова


На Бодлива Крава ,Бог рога не дава!
Светът е оцелял,защото се е смял!
Светът е оцелял,защото се е смял!
-
- новобранец
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря Май 28, 2008 11:33 am
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
Благодаря на всички за предложенията! Но засега мисля да се възползвам от вече купения двигател...
само дето на снимки съм го виждал засега:D .
Отново бих помолил знаещите да си дадат мнението може ли да се отсъедини горната част от стоманената тръба.
Виждат се само отвори за три винта в долната част на кутията за скоростите.





само дето на снимки съм го виждал засега:D .
Отново бих помолил знаещите да си дадат мнението може ли да се отсъедини горната част от стоманената тръба.
Виждат се само отвори за три винта в долната част на кутията за скоростите.





-
- новобранец
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря Май 28, 2008 11:33 am
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
Според мен има някаква логика да може да се сваля изцяло от тръбата......Евентуално за да може да се свали скобата за захващане към транцевата дъска........
-
- учете се от него
- Мнения: 6494
- Регистриран на: Вто Май 09, 2006 9:49 pm
- Местоположение: sofia
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
Гледам последната снимка,Флаинг и забелязвам липсата на винт!При мене има винт,просто отвори капака и ще се разбере!Долу не се разглобява! 

- GODzillata
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 16393
- Регистриран на: Сря Сеп 13, 2006 11:12 am
- Местоположение: Outta space
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
Тедо написа:колега, тоя мотор е само 28 либри тяга и 225лв плюс доставка и "цирковете" по разглабяне и возене в самолет...
За 380лв мога да ти предложа 44лб в София и при това с гаранция 1г., за която няма да ти се наложи да го връщаш на Острова
Я ме светнете мен, лаика, за к'во точно иде реч?

На риба - като на война! Fish'n'chicks!
Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...

Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...

- КИРО
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 11636
- Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:12 am
- Местоположение: Кичево до ВАРНА
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
За море и Дунав,забрави. 

В МОРЕТО МИ Е ПО-ДОБРЕ,ОТКОЛКОТО НА БРЕГА
- GODzillata
- и господ не е толокова добър
- Мнения: 16393
- Регистриран на: Сря Сеп 13, 2006 11:12 am
- Местоположение: Outta space
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
Еееее......песимист си, адаш.КИРО написа:За море и Дунав,забрави.

Някой оптимист няма ли да каже нещо?

На риба - като на война! Fish'n'chicks!
Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...

Кеч & Рилийс...в тиганааа-аха-ха-хаааа...

-
- новобранец
- Мнения: 79
- Регистриран на: Сря Май 28, 2008 11:33 am
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
По принцип в описанието на двигателя си пише на коя предавка колко ток консумира.....Примерно 28lb Shakespeare - 9А на първа скорост ,32А на 5-та скорост. При 44lb ще бъдe малко повече консумацията естествено.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за електрическите извънбордови двигатели
смея отговорно да твърдя, че 44лб /20кг тяга/ ще те бута по Дунав срещу течението! Проблемът е по-скоро в това колко ще издържи акумулатора.
Електрическият мотор сам по себе си е много по-надежден от бензиновия - представлява един капсулован електродвигател, който се охлажда с вода от гьола... Единственото, което може да се повреди е потенциометъра /врътката за "газта"/...
Мерили сме скоростта на мотор 44лб с лодка 4.80м с 25кс мотор пуснат във водата и използван за завиване + 4 човека "екипаж" и 2 въдици пуснати на тролинг... Развиваше точно 5кмч по ЖПС... На лодка 3.30м с 2 човека върви осезаемо по-бързо, но за съжаление не съм измервал с ЖПС всеоще.
Електрическият мотор сам по себе си е много по-надежден от бензиновия - представлява един капсулован електродвигател, който се охлажда с вода от гьола... Единственото, което може да се повреди е потенциометъра /врътката за "газта"/...
Мерили сме скоростта на мотор 44лб с лодка 4.80м с 25кс мотор пуснат във водата и използван за завиване + 4 човека "екипаж" и 2 въдици пуснати на тролинг... Развиваше точно 5кмч по ЖПС... На лодка 3.30м с 2 човека върви осезаемо по-бързо, но за съжаление не съм измервал с ЖПС всеоще.