Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Всичко за което не намирате подходящ форум

Модератор: dantho.mihov

sashko71
новобранец
новобранец
Мнения: 68
Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 8:54 pm

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от sashko71 »

maycal написа:А ако е скъсан, продават ли отделно маншони за амортисьори?

Впрочем, благодаря на всички за съдействието! :)
Продават маншоните отделно но като си тръгнал да сменяш по добре го смени цялото Пунто за неква истинска кола. :D
Емил Димитров
фен клуб-скобар
Мнения: 371
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 8:15 pm
Местоположение: Перник
Обратна връзка:

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от Емил Димитров »

колега не се занимавай с глупости да смениаваш прахоуловителя.Той не предпазва да не влезне вода в амортесьора. Сменяй комплект не му мисли не е сън да ти се размине
http://www.krakra-fishing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
борислав енчев
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 387
Регистриран на: Нед Сеп 23, 2007 4:26 pm
Местоположение: Велико Търново

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от борислав енчев »

Колега не обръщай внимание на такива глупости .Фиата е сериозен и верен автомобил,макар и пунтото да е от по-нисък клас.Аз имам пунто и браво , немат проблем :wink: едната я карам 4 години доста интензивно а другата я кара жената и и удържа :D
ЖИВОТА Е ЩАСТЛИВА СЛУЧАЙНОСТ СЪС СМЪРТЕН ИЗХОД !
Аватар
maycal
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 546
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от maycal »

emobob написа:колега не се занимавай с глупости да смениаваш прахоуловителя.Той не предпазва да не влезне вода в амортесьора. Сменяй комплект не му мисли не е сън да ти се размине
И аз размислих, че дори и да е била замръзнала вода в този прахоуолвител, възстановяването на функцията на амортисьора изцяло стана постепенно-в рамките общо на почти половин час...Ако беше блокиран от замръзнала вода (в прахоуловителя), предполагам, че щеше да се оправи опвече "отведнъж"!? :o :)

Фиат "Пунто" си е добра кола! :)
Аватар
borislav58
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1644
Регистриран на: Вто Фев 13, 2007 1:24 pm
Местоположение: Гр.Стрелча

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от borislav58 »

Колеги прахо уловителят е с цел да не се събира прах по пръта на амортесиора. Неможе да влезе вода защото в началото има семеринг ако се скъса този семеринг от там ще излиза масло а излиза ли масло то това нее амортесиор.Това го знам от личен опит . Щом си ги купил то ги сменяи и не му мисли .Колата ако ти е рибарка догодина даваи с начале.Наслука!!!!!!!!!!!!!!!
Всичко заебавам и за риба заминавам!
joro_8411
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 234
Регистриран на: Пет Яну 09, 2009 8:42 pm
Местоположение: ПЛОВДИВ

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от joro_8411 »

колега, не се притеснявай нямаш вода просто е от самото масло,то става по твърдо и не може да се движи по този начин по който трябва.Аз преди 2 години по този начин се излъгах и свалих на моята кола задните амортисъопри и влезнах вътршно с 330 лева.Ако не вярваш че,е от маслото напълни една ботюлка с масло и е остави в колата да видиш какво става с него.
p4elata
новобранец
новобранец
Мнения: 45
Регистриран на: Пет Фев 15, 2008 8:53 pm

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от p4elata »

Трети фиат карам. Като го стоплиш се оправя.Нищо не се сменя.
Аватар
lina
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Яну 29, 2008 5:39 pm
Местоположение: Kanzas City или по нашенски Казанлък :)))

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от lina »

Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
А ТИ ИЗПРАТИ ЛИ СВОЯ EMAIL ДО МЕДИИТЕ? ПОМОГНА ЛИ?
http://vbox7.com/play:ef531b87 това е бясната Карина
Аватар
100yan
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 235
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 1:27 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от 100yan »

Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
И аз имах същият проблем на моето Пунто, оказасе че ми е спукан радиатора на парното. Предполагам, че и при теб е същото, в магазините за авточасти продават стружки за запушване на течове, цената им е окола 10 лв, следвай инстстукциите за ползване и няма да имаш повече проблеми.
Успех :D :D :D
Аватар
drat
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1046
Регистриран на: Съб Дек 22, 2007 6:12 pm
Местоположение: Иван от Софето

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от drat »

lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
Първо провери дали се губи охладителна течност ако е така колегата може да е прав. В ОМВ продават спрей против изпотяване аз го ползвам за стъклото на каската за мотора и върши работа.
Изображение
Аватар
maycal
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 546
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от maycal »

lina написа:Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
Според мен трябва да е отворен леко прозореца за да излиза парата!?...Ако има много влага, топлината я превръща в пара, която на стъклото, което въпреки парното не може да се стопли много, се втечнява!...При мен често се получава също нещо подобно..., един път, през есента, имаше много дъжд и влага и всичките стъкла бяха много запотени, въпреки че вентилатора и парното бяха на максимум! Когато отворих прозорците всичко се нормализира почти за секунди!
Аватар
maycal
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 546
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от maycal »

:o Брей, този амортисьор в момента е в идеално състояние! :o Реших да мина през стенд за проверка на амортисьори, но се оказа че в "Радиал" на бул. "Данаил Николаев", София, вече я няма тази услуга и не знаят къде се предлага........Ако знаех, че новите ("Дампо"), които купих са достатъчно добри, да ги сменя веднага, но във форума на Фиат имаше едно доста отрицателно мнение за тях!..... А, бе, и с амортисьорите и изобщо с частите, е като с макарите, прътите...-различно качество, различни класове..., и в България със сигурност внасят възможно най-евтините и несигурните от онези части, които все пак държат(?) минимум качество!.......... :(
Емил Димитров
фен клуб-скобар
Мнения: 371
Регистриран на: Сря Мар 14, 2007 8:15 pm
Местоположение: Перник
Обратна връзка:

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от Емил Димитров »

за потенето на предния прозорец смени филтъра на купето за да има по голям дебит на въздух и проблема ще ти се реши
http://www.krakra-fishing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Аватар
maycal
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 546
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 10:40 pm
Местоположение: София

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от maycal »

emobob написа:за потенето на предния прозорец смени филтъра на купето за да има по голям дебит на въздух и проблема ще ти се реши
Къде се намира този филтър и как се сменя?...Аз знам само централния въздушен филтър!..... :o
Аватар
zarganski
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 590
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 5:01 pm
Местоположение: Николай Зехирев - Бургас

Re: Как е възможно сутринта (t*-малко под нулата) и единия(?)

Мнение от zarganski »

100yan написа:
Не знам за амортисьорите и прахоуловитея, но за да не пускам нова тема искам да питам колегите привърженици на фиат и по-конкретно пунто - как е възможно предния ми прозорец да е винаги запотен??? Парното е включено на 6 и от Казанлък до Стара Загора / 30км / не мърда стои си потно. Някой има ли решение на проблема-освен бърсане с парцал :D
И аз имах същият проблем на моето Пунто, оказасе че ми е спукан радиатора на парното. Предполагам, че и при теб е същото, в магазините за авточасти продават стружки за запушване на течове, цената им е окола 10 лв, следвай инстстукциите за ползване и няма да имаш повече проблеми.
Успех :D :D :D
Даваш грешни съвети! Заради тези боклуци и идиотите които ги ползват (визирам предишния собственик на моето МПС, не теб :wink: ), уж за запушване на течове, ядох голямо дърво до много скоро. Дано колежката постъпи разумно и не си сипва нищо в охладителната система. Течът спира временно, за сметка на това, обаче започват проблеми с охлаждането, отоплението в купето спира напълно много скоро и т.н. глупости :!: Ако не усеща специфична миризма(на антифриз) в купето, вероятно проблема и не е в спукан радиатор, по-скоро филтър или повече конденз.
if there is no fishing in paradise, i am not going!!
Публикувай отговор

Обратно към “Разни”