Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
-
- новобранец
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет Дек 28, 2007 11:17 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Селвата е кокото Ветерок на големина.Предполагам че 700 е кубатурата на двигателя.Големината на буталата е колкото на Ветерока а хода е малко по голям.За сега още не сме го разглобили но ще го огледаме по обстоино.
-
- новобранец
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря Ное 04, 2009 11:20 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Според мен 700 ще да е 7 коня , кубатурата на ветерока е няколко пъти по малка от 700 куб см .
-
- новобранец
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет Дек 28, 2007 11:17 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
мотора е Селва 170 а не 700 грешката е моя и се извинявам за това.
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Ако някой се интересува колко трябва да е компресията на двигател JOHNSON може да види тук http://www.youtube.com/watch?v=eZVHbJTNNS8 Предполагам че се отнася за всички двигатели.На манометъра има две скали червената е в килопаскали(кРа) 100кРа=1кг. На клипа ясно се вижда че на първи цилиндър налягането е 1060кРа =10,6кг. На втори цилиндър налягането е 1130кРа =11,3кг. 

Който нож вади сам пада в него.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб Авг 29, 2009 9:31 am
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Ако искаш пиши ми на ЛС номера на двигателя и ще ти кажа частите който ти трябватdedeff написа:Имам и аз един въпрос към по-знаещите,та първо двигателят ми е Меркюри 4 к.с двутактов с къс ботуш та какво му стана.Жигльора на карбуратора от долна страна имаше една гарнитурка вътре от твърд материал с дупчица посредата където иглата регулира подаването на гориво но от годините това се разкашна и приспособих една друга нооооо,двигателят ли не може да си вземе гориво или пък взимаше толкова,че почваше да се дави и не мога да го наосам да работи като хората.Идеята ми е от къде мога да си закупя този консуматив и читав майстор който евентуално да му нправи диагностика.От Стара загора съм а двигателят е 1996г производство.Благодаря предварително.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Бързо питане.
Как се мери компресия на двигател с камшично запалване? Имам компресомер, но...Развивам свещите, завивам накрайника и какво? Дърпам? Колко да дърпам? Един път, два или повече?
Как се мери компресия на двигател с камшично запалване? Имам компресомер, но...Развивам свещите, завивам накрайника и какво? Дърпам? Колко да дърпам? Един път, два или повече?
Разликата между английските ,руските и българските форуми:
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
в английския форум задаваш въпрос, отговарят
в руския задваш въпрос ,отговарят ти и на свой ред те питат нещо
в българския форум, като зададеш въпрос всички започват да ти обясняват колко си прост
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Шморхи написа:Бързо питане.
Как се мери компресия на двигател с камшично запалване? Имам компресомер, но...Развивам свещите, завивам накрайника и какво? Дърпам? Колко да дърпам? Един път, два или повече?
3-4 пъти а ко е с повече от един цилиндар мериш цилиндъп ро цилиндар като махаш само кабелите да не запали.
- pachosz
- сериозен играч
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Чет Юни 18, 2009 6:23 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
3-4 пъти са достатъчни, да! А пък като е без свещи, няма как да запали, Нанчевm_nanchev написа:3-4 пъти а ко е с повече от един цилиндар мериш цилиндъп ро цилиндар като махаш само кабелите да не запали.

Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Колега Шморхи, и да не забравиш да отвориш дроселната клапа /ръчката за газта да е на максимум/. Също така клапата на смукача трябва да е максимално отворена /смукача да е прибран/. По принцип се мери на студен двигател /може и на загрял ако знаеш какви трябва да са стойностите в този случай /. В ръководството на Евинруд пише че компресията не трябва да е под 100 psi което е горе долу 7 бара, а разликата между цилиндрите не повече от 10-15 psi . Това е за двигатели над 35 коня, но и за по-малки би трябвало да е подобно. Ако налягане е по-малко може да впръсеш малко моторно масло в цилиндъра с една спринцовка и да измериш отново. Ако налягането се вдигне, най-вероятно има проблем със сигментите. Ако остане същото вероятно проблема е другаде. Успех с измерването. А относно форумите си напълно прав 

Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте колеги,
Искам да попитам,има ли място за притеснение???
Двигателя който притежавам е MERCURY - 9.9 hp четиритактов,вчера при подготовката му за сезона/смяна на маслата-двигател и редуктор/ от пробката на редуктора изтече не масло а боза с белезникав цвят,което според мен е показателно ,че в маслото има вода и някой семеринг/ на оста на пропелера или горе при водната помпа е "заминал"/.Но не това е проблема,след като свалих ботуша ,видях,че по стените на магистралата която отвежда отработените газове навън през пропелера има дебели отлагания от маслообразна гняс същата като по капачките за наливане на маслото на колите вкарани от Италия.От какво може да се получава това и има ли място за притеснения???
Предварително благодаря за отговорите.
Искам да попитам,има ли място за притеснение???
Двигателя който притежавам е MERCURY - 9.9 hp четиритактов,вчера при подготовката му за сезона/смяна на маслата-двигател и редуктор/ от пробката на редуктора изтече не масло а боза с белезникав цвят,което според мен е показателно ,че в маслото има вода и някой семеринг/ на оста на пропелера или горе при водната помпа е "заминал"/.Но не това е проблема,след като свалих ботуша ,видях,че по стените на магистралата която отвежда отработените газове навън през пропелера има дебели отлагания от маслообразна гняс същата като по капачките за наливане на маслото на колите вкарани от Италия.От какво може да се получава това и има ли място за притеснения???
Предварително благодаря за отговорите.
гъз път да види
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 5:42 pm
- Местоположение: sofiq
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
такива отлагания се получават от контенза в изпускателнта система, когато двигателя гори масло, а горенето на масло може да е от неподходящо такова ,не е задължително да е от повреда или изноаване на двигателя. Пробвай да смениш марката добри отзиви има от масла "Олимпия" полусинтетика на тубата пише GM OPEL Genius semisyntetic 10W40MAXPOINT написа:Здравейте колеги,
Искам да попитам,има ли място за притеснение???
Двигателя който притежавам е MERCURY - 9.9 hp четиритактов,вчера при подготовката му за сезона/смяна на маслата-двигател и редуктор/ от пробката на редуктора изтече не масло а боза с белезникав цвят,което според мен е показателно ,че в маслото има вода и някой семеринг/ на оста на пропелера или горе при водната помпа е "заминал"/.Но не това е проблема,след като свалих ботуша ,видях,че по стените на магистралата която отвежда отработените газове навън през пропелера има дебели отлагания от маслообразна гняс същата като по капачките за наливане на маслото на колите вкарани от Италия.От какво може да се получава това и има ли място за притеснения???
Предварително благодаря за отговорите.
Колкото по-добър джип караш,
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Колега, относно бозата в редуктора, това си е проблем:( Правилно си се ориентирал, че вероятно някоя семеринга или о-ринг е заминал. Аз имах същия проблем до скоро. Отстраних го като смених семерингата на задвиждавщия вал /при мен се намира под пропелера на водната помпа/ и о-ринга на щангата за превключване на скоростите. Не се наложи да сменям семерингата на вала на перката, явно все още има живот в нея. По отношение на втория ти проблем - така наречената майонеза се образува където се смесват масло с вода. Вода в аспуха дал бог, но масло не би трябвало да има щом двигателя ти е четиритактов. По принцип е възможно двигателя да гори масло /износени сегменти, гумички на клапани, пробив в гарнитурата на главата/, но за да се установи се иска по-сериозна диагностика. А може и причината да е нещо съвсем елементарно, както често се случва в живота 

Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте ,колеги. Моля знаещите за отговор. Притежавам Сузуки 2,5 к.с четири тактов на един сезон -около60-70 м.ч закупен е от Акваспорт-Бургас на24 05 2010 При смяна на маслата - двигател и редуктор установих,че маслото от двигателя е като боза-с белезникав цвят.Смених маслата с нови-Ямал....от магазина на Стефан Варна.След 1 ч. тролинг маслото,което виждам от прозорчето на лвигателя отново е боза. Какъв му е проблема и кой във Варна би го решил.mitko17 написа:Колега, относно бозата в редуктора, това си е проблем:( Правилно си се ориентирал, че вероятно някоя семеринга или о-ринг е заминал. Аз имах същия проблем до скоро. Отстраних го като смених семерингата на задвиждавщия вал /при мен се намира под пропелера на водната помпа/ и о-ринга на щангата за превключване на скоростите. Не се наложи да сменям семерингата на вала на перката, явно все още има живот в нея. По отношение на втория ти проблем - така наречената майонеза се образува където се смесват масло с вода. Вода в аспуха дал бог, но масло не би трябвало да има щом двигателя ти е четиритактов. По принцип е възможно двигателя да гори масло /износени сегменти, гумички на клапани, пробив в гарнитурата на главата/, но за да се установи се иска по-сериозна диагностика. А може и причината да е нещо съвсем елементарно, както често се случва в живота
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Митко 17,семерингите на водната помпа са "заминали"два на брой са,разположени един срещу друг.Вече обърнах всичко живо да ги намеря,но уви в БГ такъв размер не съществува.Който и да ви се хвали ,че предлага всички възможни лагери и семеринги НЕ МУ ВЯРВАЙТЕ,инчови размери само с доставка от вън,размера е ....външен 25 мм, вътрешен 1/2 инча или 12.7 мм , дебелина 5 ммkeymaker написа:маслото което използвам е оригинално mercury 10w30 four stroke и го сменям редовно на сезон /без оглед на отработените часове/двигателя е произведен 2003 год.Аз го притежавам от две год. и нямам идея преди това как е експлоатиранMAXPOINT написа:Здравейте колеги,...
такива отлагания се получават от контенза в изпускателнта система, когато двигателя гори масло, а горенето на масло може да е от неподходящо такова ,не е задължително да е от повреда или изноаване на двигателя. Пробвай да смениш марката добри отзиви има от масла "Олимпия" полусинтетика на тубата пише GM OPEL Genius semisyntetic 10W40
mitko17 написа:Колега, относно бозата в редуктора, това си е проблем:( Правилно си се ориентирал, че вероятно някоя семеринга или о-ринг е заминал. Аз имах същия проблем до скоро. Отстраних го като смених семерингата на задвиждавщия вал /при мен се намира под пропелера на водната помпа/ и о-ринга на щангата за превключване на скоростите. Не се наложи да сменям семерингата на вала на перката, явно все още има живот в нея. По отношение на втория ти проблем - така наречената майонеза се образува където се смесват масло с вода. Вода в аспуха дал бог, но масло не би трябвало да има щом двигателя ти е четиритактов. По принцип е възможно двигателя да гори масло /износени сегменти, гумички на клапани, пробив в гарнитурата на главата/, но за да се установи се иска по-сериозна диагностика. А може и причината да е нещо съвсем елементарно, както често се случва в живота
Относно горенето на масло,проверявам го редовно,но няма разход,което е странно а отлаганията по изпускателната система са факт.Възможно ли е това да се получава от продължителен тролинг?което е основното занимание на тази красива машинка в която съм влюбен

гъз път да види
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 5:42 pm
- Местоположение: sofiq
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Митко 17,семерингите на водната помпа са "заминали"два на брой са,разположени един срещу друг.Вече обърнах всичко живо да ги намеря,но уви в БГ такъв размер не съществува.Който и да ви се хвали ,че предлага всички възможни лагери и семеринги НЕ МУ ВЯРВАЙТЕ,инчови размери само с доставка от вън,размера е ....външен 25 мм, вътрешен 1/2 инча или 12.7 мм , дебелина 5 мм
Относно горенето на масло,проверявам го редовно,но няма разход,което е странно а отлаганията по изпускателната система са факт.Възможно ли е това да се получава от продължителен тролинг?което е основното занимание на тази красива машинка в която съм влюбен
ами твърде вероятно е трябваше да почнеш с тая приказка.
за семерингите, нали са гумени що не смениш 12.7 мм. с 12 мм. не мисля че ще е особен проблем така си реших главоболието с помпата на хидрофора плеснах съшия семеринг като твоя но на 8 мм. сега на 3 атм. вече не сълзи както правеще с оригиналния,които се беше одървил само.При теб ще е още по добре щото ще работи при маслото ,а не като при мен с вода и сериозно налягане.
Колкото по-добър джип караш,
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126