Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Проблем с монитора
Модератор: dantho.mihov
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Не ме разбирайте погрешно колеги, врял съм и кипял точно по тея въпроси и Gan4eff ти може да си върнал 4 стоки , аз съм върнал 40 монитора поради тая причина... въпроса е, в моя магазин преди да взема стоките от вносителя отварям всеки един монитор и го оглеждам... поради тая причина... но рано или късно този монитор пак отива в търговската мрежа... прави се големи отстъпки и намаления и хората даааааааааййййййййййййй и после мрън мрън
Не е тва начина... ти като си купиш кола и на нея ако по табелка пише че гори 5л. / 100 км ... ако ти гори 10 ходиш ли да е връщаш
Повярвай ми не е там въпроса... и да иде в Технополис положението е същото... на драго сърце бих му съдействал.. правил съм го за много колеги и приятели.. но специално за пикселите на мониторите - това е гаранция която се дава от фирмата производител и ясно пише, че за даден монитор гаранцията е от толкова до толкова.... единствено Pro моделите дават гаранция при 1 пиксел.
Не е както при лаптопите... да си го купиш да речем от мене, и аз да ти пусна гаранцията 1 година след това
и имаш аванта 1 година отгоре гаранция.... при монитора - свети ли - свети - ако не свети - се сменя с нов.
Това че не си чел не означава че са ти го набутали насила... ходи разправяй се - ако искаш и Господари на Ефира викай- резултата ще е НУЛЕВ.
За съжаление това е действителността...


Повярвай ми не е там въпроса... и да иде в Технополис положението е същото... на драго сърце бих му съдействал.. правил съм го за много колеги и приятели.. но специално за пикселите на мониторите - това е гаранция която се дава от фирмата производител и ясно пише, че за даден монитор гаранцията е от толкова до толкова.... единствено Pro моделите дават гаранция при 1 пиксел.
Не е както при лаптопите... да си го купиш да речем от мене, и аз да ти пусна гаранцията 1 година след това

Това че не си чел не означава че са ти го набутали насила... ходи разправяй се - ако искаш и Господари на Ефира викай- резултата ще е НУЛЕВ.
За съжаление това е действителността...
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 9:24 pm
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Незнам колеги,аз като исках да си купя монитора от технополис търсих пак същия ASUS 19" и им казах вадете програмата за преглеждане за изгорели пиксели.Искам да ви кажа само,че пробвахме 16 монитора и АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ бяха с изгорели пиксели!!!! ( и то не 1-2 а доста) !!!!!Просто си тръгнах и си го купих от друго място без изгорели пиксели!! Явно ги вземат по-евтино защото имат изгорели пиксели и ги продават малко по-евтино...ама аз си знам че евтиното почти винаги излиза много скъпо и... 

Ще те спукам,рибо!
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Колега
Нали точно това обяснявам и аз
1-во от фирмата вносител, отивам аз и избирам мониторите, или ако имам аз монитор с пиксел, го връшам на вносителя... от тоз монитор отива в Технополис, и се пуска по търговската мрежа с отстъпка
Не 16 ами и 160 да тестваш всички ще са с 1 изгорял пиксел, гаранцията обаче пак си важи... просто се продава по ефтино отколкото някаде другаде
Айде да не казвам какви случки съм имал с клиенти дето от Технополис идват при мене да ми реват

Нали точно това обяснявам и аз

1-во от фирмата вносител, отивам аз и избирам мониторите, или ако имам аз монитор с пиксел, го връшам на вносителя... от тоз монитор отива в Технополис, и се пуска по търговската мрежа с отстъпка

Не 16 ами и 160 да тестваш всички ще са с 1 изгорял пиксел, гаранцията обаче пак си важи... просто се продава по ефтино отколкото някаде другаде

Айде да не казвам какви случки съм имал с клиенти дето от Технополис идват при мене да ми реват
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
Re: Проблем с монитора
Но не би ли следвало след като има изгорял пиксел и от технополис или даденият маркет го знаят и все пак стоката е пусната в продажба на подлъгващо по ниска цена не би ли трябвало да има табела малко по голяма от самия монитор че стоката има едикакъв си проблем и да е обяснено на кратко за по простите като мене че това не е кои знае колко лошо и за тази цена си заслужава .Поне Американците правят така /давам пример с тях защото имам преки наблюдения / иначе аз от каде да знам че стоката е с изгоряла пиксел извинявай ама ако аз доида в твоя или които и да е магазин и ми продадете стока която не отговаря на очакванията ми и платя за нея сума която е по голяма от заплатата ми даже тряя ти кажа че ще ви разпундя и ще ми я смените не ами и и отгоре ще ми дадете така че недей да приказваш така .Фирмата Контраст в ямбол още ме помнят като вляза вътре и викат ейй тоз дето върна бойлера с водата пак идва .Щото аз си давам парите за боилер да ми топли вода не да го нося по ремонти с кашона .
А точно в технополиса ми ядоха попарата за плота ама се размина без много врява имаше прекалено много хора в магазина и ми го смениха тихомълком.
А точно в технополиса ми ядоха попарата за плота ама се размина без много врява имаше прекалено много хора в магазина и ми го смениха тихомълком.
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Гледай сега малко как стоят нещата
Ако ти дойдеш и си земеш монитор и на гаранцията пише че се продава и за проблем се счита до 3 пиксела на квадратен дециметър
ИЗвинявай ама с удоволствие ще ти покажа вратата
А пък ако искаш ходи и на комисия за защита на потребителите. Като си купуваш кола питаш какво влиза и какво покрива гаранцията... а като си купуваш монитор не питаш 
Незаинтересоваността не е проблем на фирмата или на дадения магазин - има продавач-консултанти - точно за това, за да ги питаш въпроси, който са ти нужни за да направиш дадения избор... ама ние искаме все ефтинко и все с най-доброто качество

Ако ти дойдеш и си земеш монитор и на гаранцията пише че се продава и за проблем се счита до 3 пиксела на квадратен дециметър



Незаинтересоваността не е проблем на фирмата или на дадения магазин - има продавач-консултанти - точно за това, за да ги питаш въпроси, който са ти нужни за да направиш дадения избор... ама ние искаме все ефтинко и все с най-доброто качество
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 9:24 pm
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Е Мав тука не си прав,защото по закон ако има дефект стоката или тя е втора употреба тя задължително трябва да има табела!!! т.е. в технополис трябва да има такава,че са с няколко изгорели пиксела и затова ги дават 20лв по-евтини...примерно
Ще те спукам,рибо!
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
martu,
Проблема е там че до 3 пиксела се считат за нормално. Не казвам, че е правилно, просто такава е политиката на вносителите... Повярва ми, много пъти сам спорил на тази тема и съм защитавал позицията на потребителя по семинари и сабирания... и резултата е нулев.
Проблема е там че до 3 пиксела се считат за нормално. Не казвам, че е правилно, просто такава е политиката на вносителите... Повярва ми, много пъти сам спорил на тази тема и съм защитавал позицията на потребителя по семинари и сабирания... и резултата е нулев.
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
Re: Проблем с монитора
Ок ама мене като не ме устройва условието монитора ми за които съм дал 2те си месечни заплати примерно 600лв да ми свети синя точка найш колко ми дреме кво пише на гаранционната карта кво е нормално и кво не .Проблема се решава много лесно вадят нов от склада и ми го подменят ако и той е проблмен и се окаже че цялата партида е проблемна ми връщат ми парите и тези дефектирали монитори да си ги ползват у магазина със здраве .Аз поне небих оставил нещата така и небих се премирил с факта че стока кощто току що купувам от даден магазин не отговаря на очакванията ми .А за това че било нормално до 3 изгорели пиксела Да съгласен съм ама каде го пише Покажи ми една гаранционна карта кадето го пише или пък ако го пише ти показваш ли на клиентите си предварително гаранционната карта на продукта да се запознаят с спецификата му преди да го закупят ,съмнявам се в това .Така че в този момент ти не защитваш потребителя с тези си изказвания а търговците от която страна си и ти ОК лошо няма секи гледа да изкара хляба ама няма да е на мои гръб и съветвам всички с подобни проблеми да си търсят правата .Забравих да кажа че и много от продуктите нямат дори опътване на български ако не ми вярваш ела да ти покажа една печка на Горение която купих преди 20 дена има превод на поне 10 езика с излючение на български .Е аз как да разбера примерно че недай си боже тази печка е нормално да и гори горния риотан през 3 месеца. А ДЕ???
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 9:24 pm
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Абе така си е по принцип не трябва да е прецакан клиента и ако не си с нагласата за панаири повечето се примиряват и си траят.Макар че и аз покрай работа забелязвам,че все повече хора започват да си търсят правата,даже търсят и такива каквито нямат 

Ще те спукам,рибо!
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Gan4eff, недей да говориш неща за който не си сигурен и по този начин да изказваш негативното си мнение против мен, нито си ми клиент , нито си човек който ме познава.
100% от клиентите който са влезнали в магазина са доволни, нямам нито 1 недоволен клиент, в повечето случай се набутвам заради тях и то не защото те или аз съм виновен а тъпите вносители... както и да е .
Не ми говори за бечки и бойлери, тук и дума не става за такива техники, нито за фабрични дефекти... докато бойлера може си го оправиш или може да си смениш реотана на печката, тоя пиксел нема какво да го правиш, имаш 16 милиона пиксела, при над 3 ти го сменят и ти па мрънкаш. Казах 1000 пъти преди това - цената на тези стоки и не поради дефекта е ниска, а поради ниското качество на монитора... не може да искаш хем ефтинко - хем най-хубавото.... НЯМА КАК!
Дадения монитор струва 320 лв. с ддс, не струва 600 лв. в гаранционната му карта пише над 3 пиксела на кв. дециметър се сменя - в случая с нищо не е нарушена търговската гаранция... като си зимаш ефтини стоки - са с дефекти и не ми минавай с номера аз не съм знаел... Това за БГ надписа - извинявай ама имаш телефон на комисията за защита на пторебителя,... ако си толкова голям защитник на потребителите - досега да се беше обадил и да я няма тази стока в търговската мрежа....
Нека администратор или модератор заключи темата, аз доколкото успях бях полезен на колегата, надявам се да съм бил и полезен и на бъдещи колеги, който ще купуват IT стоки. Бих помогнал безкористно при избора на каквато и да е стока, стига да мога да му помогна. Бих му свършил услуга като му взема стоката на дилърски цени и малко или много ще бъде по-сигурен в гаранцията си, защото не е клиент - вносител , а дистрибутор - вносител, и там аз мога да дигна джангъга и да ме чуят - докато той няма да може....
100% от клиентите който са влезнали в магазина са доволни, нямам нито 1 недоволен клиент, в повечето случай се набутвам заради тях и то не защото те или аз съм виновен а тъпите вносители... както и да е .
Не ми говори за бечки и бойлери, тук и дума не става за такива техники, нито за фабрични дефекти... докато бойлера може си го оправиш или може да си смениш реотана на печката, тоя пиксел нема какво да го правиш, имаш 16 милиона пиксела, при над 3 ти го сменят и ти па мрънкаш. Казах 1000 пъти преди това - цената на тези стоки и не поради дефекта е ниска, а поради ниското качество на монитора... не може да искаш хем ефтинко - хем най-хубавото.... НЯМА КАК!
Дадения монитор струва 320 лв. с ддс, не струва 600 лв. в гаранционната му карта пише над 3 пиксела на кв. дециметър се сменя - в случая с нищо не е нарушена търговската гаранция... като си зимаш ефтини стоки - са с дефекти и не ми минавай с номера аз не съм знаел... Това за БГ надписа - извинявай ама имаш телефон на комисията за защита на пторебителя,... ако си толкова голям защитник на потребителите - досега да се беше обадил и да я няма тази стока в търговската мрежа....
Нека администратор или модератор заключи темата, аз доколкото успях бях полезен на колегата, надявам се да съм бил и полезен и на бъдещи колеги, който ще купуват IT стоки. Бих помогнал безкористно при избора на каквато и да е стока, стига да мога да му помогна. Бих му свършил услуга като му взема стоката на дилърски цени и малко или много ще бъде по-сигурен в гаранцията си, защото не е клиент - вносител , а дистрибутор - вносител, и там аз мога да дигна джангъга и да ме чуят - докато той няма да може....
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
-
- сериозен играч
- Мнения: 1270
- Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 8:29 pm
- Местоположение: Мадрид
Re: Проблем с монитора
Мдамм ,стигнах до заключение че,тези монитори,с така наречените допустими дефекти ,на тази фирма ASUS ,имат благоприятна почва за развитие и реализация на продажбите си,единствено в БГ-то.Току що се поразходих из Испано -Португалските им сайтове и нийде не прочетох за таквиз проблемации.Не съм запознат със закона на потребителите в България,но с тукашният- напълно.Обикновенно когато отиваш да си закупиш определена стока, от такова естество,то малко или много знаеш какво търсиш.Намираш монитора дет ти а на сръце,гепиш кашона с две ръце и бум на касата,плащаш и преди да излезеш от магазина, отиваш с касовата бележка на друго гише за да ти ударят едно печатче,което значи че,в 15 дневен срок ако не ти хареса закупеният продукт, то можеш да го върнеш и да си вземеш парите обратно. След този 15 дневен срок ,се връщаш във магазина и чак тогава ти правят гаранционната карта,която задължително трябва да не-е по малко за срок от две години:възоснова закона на продукти от такова естество.Предполагам че законът за потребителските права в България и в останалата част на Европа е идентичен.Нали сме Европейци?
Ако умееш да летиш, не-казвай на никого, защото няма да можеш да се отървеш от учители!
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Всичко е както си го написал, освен 1. Гаранционната карта се издава и важи от момента на закупуване на стоката.
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
-
- сериозен играч
- Мнения: 1270
- Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 8:29 pm
- Местоположение: Мадрид
Re: Проблем с монитора
Така е, нали възоснова на касовата бележка ти правят и гаранционната карта,датата когато си го купил.Но това е при положение че ще го задържиш и няма да го връщаш,затова е този 15 дневен срок.Maverick написа:Всичко е както си го написал, освен 1. Гаранционната карта се издава и важи от момента на закупуване на стоката.
Ако умееш да летиш, не-казвай на никого, защото няма да можеш да се отървеш от учители!
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Срока мисля че беше 7 работни дни, 14 работни дни е през Интернет ако си закупиш стоката.
Гаранционната карта ти я попълват на излизане от магазина с касовата бележка, навсякаде е така
Гаранционната карта ти я попълват на излизане от магазина с касовата бележка, навсякаде е така
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria