Въпроси към знаещите - проблеми с лодка и мотор

Допълнителна екипировка, която ще направиви къмпингуването ви по-лесно и удобно.

Модератори: emo vasilev, Ачо ♣

Аватар
краси12345678
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 450
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
Местоположение: Козлодуй-Пловдив

Re: Въпроси към знаещите - проблеми с лодка и мотор

Мнение от краси12345678 »

Моите извинения Тедо, но не съм съгласен с твоето твърдение че при нови части в двигателя остава вода. С нови части или със стари конструкцията на извън бордовия двигател така е конструирана че когато двигателя се извади от водата охладителната система да си дренира самостоятелно.За тази цел не са предвидени специални пробки за източване на водата от цилиндровия блок или от ботуша.Конструктора така е решил проблема с безопасността на двигателя през зимата.
Който нож вади сам пада в него.
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Въпроси към знаещите - проблеми с лодка и мотор

Мнение от Тедо »

ако е стоял неподвижно 10-20 минути след спиране и изваждане от водата, като го разклатиш изтича още вода... за да изтече всичката, трябва го вдигнеш или разклатиш...
loganda
новобранец
новобранец
Мнения: 4
Регистриран на: Нед Юли 03, 2011 9:27 pm

Re: Въпроси към знаещите - проблеми с лодка и мотор

Мнение от loganda »

Здравейте знаещи.Моля за съвет и помощ. Ямаха двутактова 4кс модел 4АС .Пали от четвърт дори и студена.Охлаждащата вода тръгва веднага да тече през контролния отвор обаче след като го натоваря и загрее достатъчно от отвора започва да излиза пара и вода и после само пара.Разбира се че веднага намалявам до почти празен ход докато започне пак да излиза вода но не смея да излизам вече с него защото знам че има проблем.Възможно ли е тоя двигател да има термостат който да се е повредил.Чувал съм че малките мотори са без термостат.Отворих да видя импелера и се оказа че е в добро състояние - еластичен и без износване на перата.Някой има ли идея от къде може да е проблема ако не се окаже термостат разбира се но мисля че няма такъв.При пробите във варела имам чувство че при увеличаване на оборотите контролната струя вода вместо да се усилва тя намалява.Предварително благодаря на отзовалите се.
Публикувай отговор

Обратно към “Екипировка”