Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


съвет за двигател
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 197
- Регистриран на: Вто Дек 27, 2005 8:47 am
- Местоположение: гр.Козлодуй/c.Хърлец
Re: съвет за двигател
Здравей ,случайно налетях на тази тема..
ейй как бързо минава това време!!
Предполагам,сега ще повторя някои от съветите на колегите с повече опит.
От първият пост на темата до тук направих скромните 60-70мото часа по река Дунав. За мен разбрах следните неща:
- надувеама лодка = минимален комфорт+рано или късно,гоолеми ядове
- по-мощен двигател(но не повече от макс.за лодката) = по-висока скорост + по-малко мото часове + по-малко износване + разход на гориво съизмерим с на по-маломощен дв.на същата лодка = кеф за душата
- двигател + хидравлика = удобство+макс.използване на възможностите на двигателя
- правилен монтаж на двигателя върху транеца+точния размер пропелер=макс.използване на възможностите на двигателя+лодката
- глисираща лодка с V-образно дъно=огромна нестабилност когато НЕ се движи и има вълни+по-висока скорост +по-уверено движение в завой от глисираща с плоско дъно при равни други условия
- нисък борд на лодка=голяма опасност при високи вълни + по-лесно клъонкане
- затворен преден борд(нос) на лодка=по-голяма безопасност и увереност при движение при високи вълни и лощо време+неудобство при слизане/качване от/на лодката
- разстояние от каращия лодката до двигателя=големина на комфорт за каращия
И още няколко други малки подробности... Сега е момента да ги обсъдим, че стопли ли се времето ще съм мнооого далече от компютъра!


От първият пост на темата до тук направих скромните 60-70мото часа по река Дунав. За мен разбрах следните неща:
- надувеама лодка = минимален комфорт+рано или късно,гоолеми ядове

- по-мощен двигател(но не повече от макс.за лодката) = по-висока скорост + по-малко мото часове + по-малко износване + разход на гориво съизмерим с на по-маломощен дв.на същата лодка = кеф за душата

- двигател + хидравлика = удобство+макс.използване на възможностите на двигателя
- правилен монтаж на двигателя върху транеца+точния размер пропелер=макс.използване на възможностите на двигателя+лодката
- глисираща лодка с V-образно дъно=огромна нестабилност когато НЕ се движи и има вълни+по-висока скорост +по-уверено движение в завой от глисираща с плоско дъно при равни други условия
- нисък борд на лодка=голяма опасност при високи вълни + по-лесно клъонкане

- затворен преден борд(нос) на лодка=по-голяма безопасност и увереност при движение при високи вълни и лощо време+неудобство при слизане/качване от/на лодката
- разстояние от каращия лодката до двигателя=големина на комфорт за каращия
И още няколко други малки подробности... Сега е момента да ги обсъдим, че стопли ли се времето ще съм мнооого далече от компютъра!

Re: съвет за двигател
Ех,колега Занев,що не послуша хората живеещи на 100 метра от реката
,с 5 коня щеше да летиш !
Едно септемврийско съвместно чукане да направим?

Едно септемврийско съвместно чукане да направим?
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: съвет за двигател
Това не е вярно колега. При вълни, когато лодката скача, колкото по-назад седиш, толкова по-малко друса. Отпред става само за раздвижване на камъните в бъбреците.zanev написа: - разстояние от каращия лодката до двигателя=големина на комфорт за каращия

Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: съвет за двигател
8-цата е много добре за тролинг, но ще ти е слабичък малко за глисаж освен, ако се возиш сам и не си много тежък - тогава бива... Ако сте двама или трима няма глисаж.bobiklima написа:... да дадат мнението си за комбинация Tohamaran 3,6 и чисто нов Mercury F8s 4т.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 197
- Регистриран на: Вто Дек 27, 2005 8:47 am
- Местоположение: гр.Козлодуй/c.Хърлец
Re: съвет за двигател
имах в предвид комфорт за ушите а и виждаш по-добре къде отиваш когато прелиташ от една вълна на друга(не всеки път става номера
),иначе за бъбреците си прав




