Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com
Форум
Относно Сайта
Разни
Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Модератор: dantho.mihov
-
snegk
- и господ не е толокова добър

- Мнения: 13896
- Регистриран на: Вто Яну 02, 2007 9:11 pm
- Местоположение: св.Влас
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Колкото искаш има.Някой с доста конеMiTaKa™ написа:С тия скорости тези разходи са просто НЕВЕРНИ, Колегата кара астра 2007-ма 1.9 цдти и при скорост 200 -220 разхода му е 12-13 някъде нищо , че е с 280 въртящ момент .
Ааа и Шкода RS дизел има ли
Да хванеш риба е удоволствие,но да и дариш живот,това не се описва с думи.
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Опел Вектра 1,8 - моноинжекция, от 2004 г. с метанова уредба с приспособление за корекция на момента на запалване на горивото в горивната камера
извънградско бензин 5+ литра, метан 4 килограма при сокрост 100 - 120
цена на килограм метан 1,45 - 1,5 (това е най-високата цена до момента а имаше и по 1 - 1,2 лв.) - за 100 километра - 6 лева
цената на бензина си я занете; за 100 километра при 2,20 - 11 лева
разликата в мощността на двигателя в зависимост от горивото не е повече от 7-8 процента в полза на бензина;
за 6 години една смяна на редуциращото устройство на метана и преди няколко дни свещи.
на 10000 км. икономията е 500 лв. без да се усеща съществена разлика в мощността на двигателя. Та според мен всеки си смята сам и си има своя истина.
Втората ми кола е дизел Астра - сравнително нова.
Когато трябва да съм официален се возя с Астрата в останалото време с Вектрата
извънградско бензин 5+ литра, метан 4 килограма при сокрост 100 - 120
цена на килограм метан 1,45 - 1,5 (това е най-високата цена до момента а имаше и по 1 - 1,2 лв.) - за 100 километра - 6 лева
цената на бензина си я занете; за 100 километра при 2,20 - 11 лева
разликата в мощността на двигателя в зависимост от горивото не е повече от 7-8 процента в полза на бензина;
за 6 години една смяна на редуциращото устройство на метана и преди няколко дни свещи.
на 10000 км. икономията е 500 лв. без да се усеща съществена разлика в мощността на двигателя. Та според мен всеки си смята сам и си има своя истина.
Втората ми кола е дизел Астра - сравнително нова.
Когато трябва да съм официален се возя с Астрата в останалото време с Вектрата
-
jamiemirror
- вече хвърля и на тежко

- Мнения: 231
- Регистриран на: Чет Яну 21, 2010 11:18 am
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Ivak, верно почна глупости да трещиш.Ivak написа:Може и да са глупости не отричам. Такъв ми е опита.DiE HarD написа:Тоя па Ивака глупости приказва още в пьрвият си пост ,че икономията от газта и дизела била 1-2 лева друг пьт.Нали знаеш ,че зависи каква е мощността на колата и как я караш,ама както и да е разликата не е 1-2 лева. На дизела като му се счупи помпата и се чудиш по коледа да празнуваш ли, помпи ли да правиш. Газта - за газовия котлон,Дизела - за камиона и бензина - за колата!
Във фирмата която работя има над 50-60 служебни автомобила на дизел. Нито един не е успял да вдигне разхода над 7,5 на сто. Всичко живо кара на заварка, газ спирачка яко.
Пролетта ходих до Пловдив с една шкода Фабия дизелак RS, не съм падал под 180-190 км/ч с изключение на 2-3 места, повечето време карах с над 220 до 240 км/ч, разход отиване и връщане по компютър 6,9 литра.
http://new.skoda-auto.com/BGR/newslist/ ... MBIRS.aspx
Завода дава 224-226км/ч, ти разбира се вдигаш 240Характеристиките и на двете версии на Фабия RS са впечатляващи: за първи път Шкода Ауто използва четирицилиндров бензинов двигател с двойно принудително пълнене, осигуряващ 132 kW мощност, въпреки своята големина от едва 1,4 литра. Усъвършенстваната комбинация от компресор и турбо увеличава мощността на двигателя гладко и хармонично, а максималната скорост от 224 км/ч ( 226 км/ч за Фабия комби )
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Колега нещо много гори на метанАнгел написа:Опел Вектра 1,8 - моноинжекция, от 2004 г. с метанова уредба с приспособление за корекция на момента на запалване на горивото в горивната камера
извънградско бензин 5+ литра, метан 4 килограма при сокрост 100 - 120
цена на килограм метан 1,45 - 1,5 (това е най-високата цена до момента а имаше и по 1 - 1,2 лв.) - за 100 километра - 6 лева
хондата ми 1.6 105 коня
на бензин е около 8 /100 , 6,5 на дълго и съответно , а на метан около 4.5-5 кг и на дълго е падала до 3.8 кг при скорост 100-120
вчера ходих Самоков-Пазарджик -Боровец -Самоков 110 мили с 6.12 кг метан при цена от 1.47 лв /кг
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Завода дава 224-226км/ч, ти разбира се вдигаш 240
Да не говорим в тоя ковчег с кой акъл си вдигал и 200 изобщо, ама това вече не е от значение.[/quote]
може по някое голямо надолнище да ги е дигнал

може по някое голямо надолнище да ги е дигнал
само слабите се стремят към порядаък силните владеят хаоса
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Аз имам Опел Вектра 96година 1.6 16v с метан,няма и месец откакто я взех на метан минах 150 км с 10 лв,климатика и той постоянно включен,но има разлика във вървенето и то голяма,защото аз обичам да настъпвам повечко и усещам,на бензин откача колата,но пък на метан е евтино.Според мен новите дизели са вече много бързи и са перфектни,но като фен на бензин не смятам да карам нафтова кола
Решил съм да махна метановата уредба,ако някой иска да я земе да ми пише,италианска е и е перфектна 
-
jamiemirror
- вече хвърля и на тежко

- Мнения: 231
- Регистриран на: Чет Яну 21, 2010 11:18 am
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Може и на буксир зад някое Порше да е бил, както и да е.dian написа:Завода дава 224-226км/ч, ти разбира се вдигаш 240Да не говорим в тоя ковчег с кой акъл си вдигал и 200 изобщо, ама това вече не е от значение.
може по някое голямо надолнище да ги е дигнал![]()
![]()
-
Ivak
- кандидат преподавател

- Мнения: 3426
- Регистриран на: Пон Май 02, 2005 9:14 pm
- Местоположение: София, Русе
- Обратна връзка:
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Може и ракета да съм монтирал на покрива. Толкова показва километража, дали е вярно или не е друг въпрос. Имаше си чипче, но това едва ли е от такова значение.
Опела ми лъже с 10 км по GPS, това с колко не знам.
ще трябва да сменям дюзите явно, щом са зацапани
Относно служебните коли, си носят отговорност хората който ги карат, аз не карам такава
И все пак с какво е по лош дизела за спокойно каране от комбинацията бензин-газ не знам
-
jamiemirror
- вече хвърля и на тежко

- Мнения: 231
- Регистриран на: Чет Яну 21, 2010 11:18 am
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
С капризите си и с цената на ремонтите. А с какво е по-добър при всякакво каране?Ivak написа: И все пак с какво е по лош дизела за спокойно каране от комбинацията бензин-газ не знам
-
Pavkata 1977
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Такааа,всички си похвалихме колите,повечето от тях вървят почти без да харчат гориво,заядохме колегите за мудните и непалещи коли,разбира се успяхме да поспорим :"кое е първото яйцето или кокошката?"...
А тематаа колеги е всеки да си каже мнението,обосновано и без да го налага,а Ивачето е достатъчно разумен за да си прецени сам!
А тематаа колеги е всеки да си каже мнението,обосновано и без да го налага,а Ивачето е достатъчно разумен за да си прецени сам!
-
chanio
- разбира нещата

- Мнения: 830
- Регистриран на: Съб Окт 06, 2007 8:34 pm
- Местоположение: Plovdiv BG,Muenster DE
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Всичко е според финансовите въжможности
Инъче нафтата за печката,газта за котлона,бензина за автомобила
Ако всеки можеше да си позволи да кара автомобил на бензин,едва ли щеше да му мине през акъла за печки и разни бойлери в колата
Газта става ама инжекция да е
Нафтата ми тя по скъпа,от бензина,пък частите и ремонтите на дизеляка са доста по...ама пък,ако е новичък става.Много относителна дискусия.
-
nikolayyyyyy
- вече хвърля и на тежко

- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет Окт 15, 2009 3:56 pm
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
yzyna написа:Скоро не бял чел толкова много глупости на едно място,та твоят приятел с тази Е-класа предполагам,че хал хабер си няма от ремонти,части и т.н.Като се вземе внапредвид,че колата му преко сили струва 6-7хил.лева,то изниква въпроса,как той е дал по твои сметки 7600лв. за ремонт??nikolayyyyyy написа:колеги бензина излиза малко по скъпичко удоволствие,но подръжката му идва доста по евтина,от повечето дизели,не искам да обидя никой колега със дизелов автомобил, но да не дава господ да отваряш двигател,цените са безбожни,пример мои приятел кара ,,МЕРЦЕДЕС,,Е300ТД, 2000г. 177кс,за 1година каране със наща,,ликувана,, нафта,резултата беше сменяне на дюзи,,инжекторни,, 6x600лв броиката,+труд =4000лв,при бензина не са така скъпи частите,ако караше бензинова кола от същия модел с тези 4000лв,щеше да смени ,,направо двигател с цялата исталация и ECU чак до краино гърне+скоростна кутия,,автомат,,такаче правете си сметката на какъв автомобил бехте се качили,а в БЪЛГАРИЯ по автокъщите всеки дизел е УДОШЕН навън хората каращи дизеи ги юркат здраво,навартяла вече 6-700 000х.км. икономична но скапана от всякъде кола,и естествено веднага се пуска по нащи автокъщи,НОВ ВНОС,дизел на 150 000-200 000х,кл на 10г.няма километражите ги връщат и така ако е дизел да е нов,за ГАСТА на които му допада да кара на гас да слага но ,,ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН,, колата тогава трябва да върви малко по добре,защото прекъсвача не играе вече роля,докъто на бензин забива ,аз карам ,,BMW,,E34,520I на бензин и небих и сложил ГАЗ,но всеки си знае за него,поздрави на всички
П.С.и какво излиза на края ,,КОН за КОКОШКА,,ПАТКА за СЛОН,,![]()
![]()
![]()
ДИЗЕЛ,,тубена=ПОДРЪЖКА,,много скъпа,,
БЕНЗИН,,скъп,,=ПОДРЪЖКА,,по евтина,,
докъто БЪЛГАРИНА не може да си позволи нов автомобил и да го кара до изтичане на гаранцията му ,,много ще се лъжем,, че караме икономични и евтини за подръзка автомобилиПри положение,че вече всяка втора морга е пълна с десняци от Обединеното Кралство,то невиждам проблем за едни 1000кинта да си вземе цял мотор или пък каквото там му трябва!
Лично аз съм пресипал толкоз туби нафта,че на теб едва ли ще ти се наложи през живота толкова вода да изпиеш,ми да си кажа честно съм от онзи тип шофьори малко немарливи,рядко обръщам внимание на дребни детайли и досега мога да кажа,че в 17-год. ми стаж,сериозни ремонти на автомобил несъм правил.Та моята истина е една,от доста години карам само и единственно дизел,ако автомобила е по нова годинка и не е направил околосветска обиколка,ще служи вярно още дълги години!!!!!Карам немски и френски дизел,зимата и двете ми седят на открито,имам гараж но там са лодка,мотор и други глупости,палят си от раз!
колега прочети по внимателно,писъл съм 3600лв с труда =стават 4000лв,и вие в ПАЖАРДЖИК незнам кви са тия Е-класа за 6-7000лв,колата е закупена от германия 2005г. на цена 13,500euro,и този клас автомобили се подържа само в сервиз на МЕРЦЕДЕС,това не е каруца КОЛЕГА
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
В завода дето ни е цеха има една Г-класа дизел маи е 2004 или 2005 г взета чисто нова и са се видяли в приклучение с тея дюзи
може ми вече за 3-ти път и ги сменят
може ми вече за 3-ти път и ги сменят
-
yzyna
- сериозен играч

- Мнения: 1411
- Регистриран на: Нед Яну 27, 2008 12:15 pm
- Местоположение: Пазарджик
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
Колата може да е купувана и 50-хил. евро но цените в момента са това!Предлагам да си свериш часовника относно моментното състояние на авто пазара в България.А това кой,къде и как си потдържа автомобила,смятам,че е въпрос на личен избор!колега прочети по внимателно,писъл съм 3600лв с труда =стават 4000лв,и вие в ПАЖАРДЖИК незнам кви са тия Е-класа за 6-7000лв,колата е закупена от германия 2005г. на цена 13,500euro,и този клас автомобили се подържа само в сервиз на МЕРЦЕДЕС,това не е каруца КОЛЕГА
Последно промяна от yzyna на Чет Авг 26, 2010 7:52 pm, променено общо 1 път.
-
bedo63
- научил се да хвърля

- Мнения: 130
- Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:16 pm
- Местоположение: пловдив
Re: Бензин, Дизел, Газ - кой кого??
защо една и съща марка кола цената на дизела е по висока.



