Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Модератор: sapuna

Аватар
Антон Тонев
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2163
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 9:51 pm
Местоположение: Кърджали

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от Антон Тонев »

antivik написа:
antivik написа:Те тази седмица ще се разбере как се отнасят търговците към търговците към клиентите. Като към дойна крава или като пълноправен субект в една сделка. За гаранционните срокове и действията при рекламация ми е мисълта, но подробности ще споделя по нататък, когато разбера какво ме чака :( .
Както и искаше автора на темата да излезем от конкретния случай, ще си продължа мисълта. Този път с резултат от проверките, конкретна покупка и съответна рекламация. Този път мога да говоря с конкретни резултати. Става дума за закупен надуваем каяк от тази фирма
http://www.plodex.eu/kayak-2p.html.
След второто излизане при надуването дъното на каяка се спука, на рекламноинструкционния клип на сайта/който и соча/, се вижда ето това:
Изображение.
При разговори на човека, който ми достави стоката, с фирмата му обяснили, че на тези каяци дъното не се надувало да стане твърдо/здраво/, а само да придаде форма. С една дума сам съм си виновен, това се водело евтина лодка/не и за моите доходи/, бе оправяй се сам :twisted: . Та ще се оправя някак си на първо време, а за нататък ще знам какво да правя.
Вики, ако на инструкциите за екплоатация го пише това OK/вината е в теб/.Ако обаче не го пише, това с рекламацията е ебати атнирекламата на въпросната фирма.
Как обичам да си блажа със сланина,
как обичам с винце и на месечина,
да си лафя със дружина!
Антон Тонев
Аватар
antivik
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3454
Регистриран на: Нед Сеп 12, 2010 10:01 am
Местоположение: Кърджали

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от antivik »

Тони, гимийчето пристигна без ник`ви инструкции. За такива може да се приеме само един клип от сайта на фирмата, де се показва какъв е реда за помпене, но не се уточнява степента на помпене на дъното, нарочно съм шибнал илюстрация точно от този клип да се види как е напомпено дъното. Само за балоните уточняват, че единия първо се помпи на 70%, след него втория на 100% и след това първия се донапомпва. Така че няма какво да им обръщам внимание. Казах ти каво съм си наумил за по нататък, а хората да си правят изводите за отношението търговуец-лиент при нас.
Когато рибата не ще - НЕ ЩЕ!
Аватар
Антон Тонев
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2163
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 9:51 pm
Местоположение: Кърджали

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от Антон Тонев »

antivik написа:Тони, гимийчето пристигна без ник`ви инструкции. За такива може да се приеме само един клип от сайта на фирмата, де се показва какъв е реда за помпене, но не се уточнява степента на помпене на дъното. Само за балоните уточняват, че единия първо се помпи на 70%, след него втория на 100% и след това първия се донапомпва. Така че няма какво да им обръщам внимание. Казах ти каво съм си наумил за по нататък, а хората да си правят изводите за отношението търговуец-лиент при нас.
Много ще ми е интересно, да видя отговора на тази дискусия от страна на въпросната фирма. :D
Как обичам да си блажа със сланина,
как обичам с винце и на месечина,
да си лафя със дружина!
Антон Тонев
Аватар
М. Сталев
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1176
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 5:00 pm
Местоположение: Димитровград

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от М. Сталев »

Звънни във агенцията за защита на потребителите ,или им кажи на въпросната фирма ,че ще се обадиш,да видиш ще се молят пред вратата ти да го подменят със нов,аз така преди време имах такъв спор и така направих ,нямаш си на идея как бързо ,бързо промениха тона и станаха доста услужливи и разбрани.Поздрави
Аватар
dunavski
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 1457
Регистриран на: Пон Окт 01, 2007 3:03 pm
Местоположение: Rugby - UK
Обратна връзка:

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от dunavski »

Ебават се не ами направо ни го слагат ..........
Преди няколко дена видях, че и у на вече се предлага една от моите любими марки Guru и точно преди това бях си поръчал едни хранилки на въпросната марка от Англия. Сравних цените и познайте. Една хранилка + доставка от Англия ми идва за 7.20лв, а у нас само хранилката е 7.50лв и от еконта като ми вземат 5лв за доставка цената става 12.50 лв.
Сами правете сметката дали се подиграват с нас нашите търговци.
Член на - Canal Lure Anglers, Birmingham Anglers Assoociations, Angling Trust, International Flyfishing Federation
Изображение
Аватар
С.Върбанов
учете се от него
учете се от него
Мнения: 7045
Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 10:19 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от С.Върбанов »

dunavski написа:Ебават се не ами направо ни го слагат ..........
Преди няколко дена видях, че и у на вече се предлага една от моите любими марки Guru и точно преди това бях си поръчал едни хранилки на въпросната марка от Англия. Сравних цените и познайте. Една хранилка + доставка от Англия ми идва за 7.20лв, а у нас само хранилката е 7.50лв и от еконта като ми вземат 5лв за доставка цената става 12.50 лв.
Сами правете сметката дали се подиграват с нас нашите търговци.
Много хора от години не купуват от тук нищо друго освен стръв ! Точно поради тези огромни разлики в цените ! България е доста скъпа страна , като цяло и това е причината да се гледа на външните пазари все повече ! Защо да купувам от тук след ,като от където и да е другаде ще ми е по евтино ? Идеята е ,че всеки може да си поръча нещо от Ибей или , както най-често се случва от Англия и всичко му идва без каквото и да било оскъпяване ! Е как и защо тогава да платя на нашите търговци - ДДС , Еконт и % печалба ? Тук не стига ,че цената е по висока , ами на всичкото отгоре те залъгват с някакви 10% отстъпка :lol: която преди това е умножена по 4 ! Нека да се включи и някой от търговците и да каже на какви цени идва до тях стоката от вносителя и колко процента е отстъпката до него ? Цените в БГ са силно завишени и за това изкуствено поскъпване търговците нямат никакво оправдание !!!
Горчивината от лошото качество остава дълго след , като е преминало краткото удоволствие от ниската цена!

https://www.facebook.com/groups/227639040739150/" onclick="window.open(this.href);return false;
darakchiev_77
новобранец
новобранец
Мнения: 60
Регистриран на: Чет Юни 24, 2010 6:35 am
Местоположение: Варна

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от darakchiev_77 »

Няма да е лошо да направим една тема и всеки да пише от кои сайтове купува, доволен ли е или не.
Аватар
Vid
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3399
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 8:44 pm
Местоположение: Хасково

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от Vid »

PikeM написа:Звънни във агенцията за защита на потребителите ,или им кажи на въпросната фирма ,че ще се обадиш,да видиш ще се молят пред вратата ти да го подменят със нов,аз така преди време имах такъв спор и така направих ,нямаш си на идея как бързо ,бързо промениха тона и станаха доста услужливи и разбрани.Поздрави
Това е най-правилното, което можеш да направиш. Има си закони и наредби според които в определени срокове можеш да си върнеш стоката дори "спукана", дори без гаранция и пр...
Можеш да звъннеш, но по-правилното е да изпратиш писмена жалба, като копираш и въпросната фирма (защото приказките заминават, писаното остава).
Преди 2 м. имах проблем с прехвърлянето на няколко номера между мобилни оператори. Опитаха се да ме направят последния глупак на планетата, Но закона за далекосъобщенията е категоричен как става това и в какви срокове, а глобите са много солени..., та работата много бързо се оправи...
Б-я е европейска държава, но ние не сме европейски граждани, които трябва да си търсят правата, а вече има държавни органи които макар и мудно - работят.
‎Късметът е пресечната точка на предварителната подготовка и шанса.
Сенека
Аватар
М. Сталев
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1176
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 5:00 pm
Местоположение: Димитровград

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от М. Сталев »

:roll:
malkoto ribe
новобранец
новобранец
Мнения: 86
Регистриран на: Чет Юни 10, 2010 7:11 pm

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от malkoto ribe »

И аз да се включа с конкретен случай.
Кумеца ми го поканиха на един частен водоем с бабанки шарани а той горкия си няма кеп отиваме в риболовните магазини и търсим евтин кеп с дължина около 2 метра, изорахме ги всичките и купихме един алуминиев с текстилна мрежа и триъгълна глава за 19.90 лв. Това става преди малко повече от месец.
Сега за празниците влизам в един "магазин за левче" да си купя алуминиеви тавички за еднократна употреба, и каква бе изненадата ми /направо потрес/ като видях същия кеп за 9.90 лава. Почесах се по "тъпата" кратуна и се замислих нали и единия и другия плащат заплати, наеми и данъци и тоя с цена за 9,90 и той калкулира печалба. Каква е тая разлика от над 100%? не ми отговаряйте въпроса е риторичен.

А за правата ни ами някъде в нета имаше една крилата фраза " Гражданските права са като мускулите за да са силни трябва да се тренират всеки ден".

Няма смисъл да се карате и тръшкате отивате в магазина правите си рекламацията ако не вия удовлетворят искате книгата за рекламации помолете ги да си я впишат претенцията ви. От там направо в комисията за защита на потребителите пишете си жалбата, хващате си един от служителите и право в магазина. От там нататък само стойте и гледайте шоуто.
granichar.org
Insis
новобранец
новобранец
Мнения: 76
Регистриран на: Нед Юли 16, 2006 6:15 pm

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от Insis »

И в Румъния е значително по евтино.Северна част на страната трябва да зарежда от складовете в Букурещ.Ето пример:Maver Telecarp Evolution 3.6m/3.5Lbs
При комшиите на дребно 168 леи *0.45 лева 75.6 лв./http://www.magazinpescuit.ro/lanseta-ma ... -6669.html
У нас 108 лева /http://www.nariba.org/index.php?route=p ... duct_id=87
Нека всеки сам да си изчисли разликата.Така,че търговците да не се чудят защо няма обороти.
Впрочем доста от сайтовете на вносители,вече втора година ''очакват доставка" дано не фалират докато чакат. И не забравяйте,макар да не ви издадат гаранционна карта имате право на 2/две/ години гаранция.Пазете си касовата бележка.
Аватар
М. Сталев
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 1176
Регистриран на: Сря Май 18, 2011 5:00 pm
Местоположение: Димитровград

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от М. Сталев »

Това със гаранцията е доста спорна работа,има производители които са определили гаранцията на дадена стока да е 1 година,кой тогава ще покрие другата част ??? Никой.Защото никой продавач няма да се съгласи да продава стока за която той трябва сам да гарантира ,и да покрива разходите за отремонтирането и подмяната на продукта, за времето след гаранционният период определен от производителя .
Аватар
С.Върбанов
учете се от него
учете се от него
Мнения: 7045
Регистриран на: Пон Яну 30, 2012 10:19 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от С.Върбанов »

Щом не могат да гарантират за стоката си да зареждат качествени неща за които им се дава гаранция ! А не да поддържат жива Китайската гаражна промишленост и да продават умножено по 10 стока , която не струва и под половината цена без надценката ! Как хората от Германия примерно ми дават гаранция без да ме познават или да са ме виждали някога ??? Просто е там са търговци не търгаши ! Ако продават маркови неща ще има и гаранция ! Но не можете да искате да си купите въдица за 5лв и да Ви бъде дадена гаранция за стоката/боклука който сте купили за тези пари ! Следователно купете си 1 въдица , но да е читава и спрете да подпомагате гаражните производители ! Някой го беше казал някъде много точно - Горчивината от лошото качество остава дълго след като е преминало удоволствието от ниската цена!
Горчивината от лошото качество остава дълго след , като е преминало краткото удоволствие от ниската цена!

https://www.facebook.com/groups/227639040739150/" onclick="window.open(this.href);return false;
Insis
новобранец
новобранец
Мнения: 76
Регистриран на: Нед Юли 16, 2006 6:15 pm

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от Insis »

PikeM написа:Това със гаранцията е доста спорна работа,има производители които са определили гаранцията на дадена стока да е 1 година,кой тогава ще покрие другата част ??? Никой.Защото никой продавач няма да се съгласи да продава стока за която той трябва сам да гарантира ,и да покрива разходите за отремонтирането и подмяната на продукта, за времето след гаранционният период определен от производителя .
.....................
Звъниш тук:
Комисия за Защита на Потребителя
Националния телефон на потребителя 0700 111 22.
При всеки проблем им звънете хората работят много добре.Дават консултации и без да имате проблем.
.................................
Дали потребителя е получил търговска гаранция или не, то има правото да си предяви рекламация пред търговеца на общо основание, т.е. отговорността му за несъответствие на потребителската стока с договореното, което несъотвествие се е проявило до 2 г. от доставката на стоката /законът нарочно говори за доставка, а не за покупка, защото предаването на стоката може да стане в по късен момент от сключване на договора и плащане на цената/.
6. На кое от двете ще избере да се позове потребителя, зависи само от неговата воля.
.......................................
Аватар
Vid
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3399
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 8:44 pm
Местоположение: Хасково

Re: Еб.ват ли се с нас търговците?! - Sensas Power Match 744

Мнение от Vid »

PikeM написа:Това със гаранцията е доста спорна работа,има производители които са определили гаранцията на дадена стока да е 1 година,кой тогава ще покрие другата част ??? Никой.Защото никой продавач няма да се съгласи да продава стока за която той трябва сам да гарантира ,и да покрива разходите за отремонтирането и подмяната на продукта, за времето след гаранционният период определен от производителя .
По горното е абсолютно вярно. Но има и друго - производителя е далече, кореспонденцията е трудна относно гаранциите, пък и кво му пука на производителя за пазар като българския...
В Б-я гаранцията е няква пародия... Ще цитирам пример с пръчките на Сен Кроа, гаранция-доживотна. Е, по голям смях от това няма, те не признават 5 год. такива, па камо ли доживотни.... Самата гаранционна карта съдържа толкова много условности, че на практика каквото и да стане, официалния вносител на марката в Б-я много лесно прехвърля вината върху потребителя.
Това, в САЩ никога не може да се случи, защото за производителя по-важни от разходите за подмяна или ремонти са нивата на продажбите, които зависят от ценза, качеството и авторитета на фирмената марка продукти-въдици в случая. За производители от такава класа, които са направили значителни разходи за реклама и или производствени мощности, най малкото е обидно да бъде публикувано мнение във форум или жалба до държавна служба, че продуктите им "не стават". По тези причини, те дори не си позволяват да оспорват гаранции, бе значение кой крив, кой прав... Ама това на запад, а тук сме си на изток....
‎Късметът е пресечната точка на предварителната подготовка и шанса.
Сенека
Публикувай отговор

Обратно към “Въдици и макари”