Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


защо ?!
Модератор: dantho.mihov
защо ?!
Здравейте колеги,
знаете ли защо някои слагат по два мотора на лодката - бензинов и в повечето случаи един електрически,
за бензиновия ясно, ама за другия ?!
знаете ли защо някои слагат по два мотора на лодката - бензинов и в повечето случаи един електрически,
за бензиновия ясно, ама за другия ?!
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
Единият мотор е винаги с малка мощност,по принцип за влачене/тролинг/ електрическия е за къси разтояния-по маневрен и е безшумен с него лодката може да се води много бавно и е удобен за спинингисти.Мощният мотор е за бързо предвижване от едно място на друго.В западна европа има водоеми където са забранени бензиновите двигатели и затова ползват електрически.
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
Акумулаторите за ел.двигателите са специализирани наричат се тягови,нямат нищо общо с автомобилните,те нямат първоначален стартов ток като тях но затова пък държат продължително време на по висока консумация от порядъка на20-30 анпера,имат многократно по голям брой цикъли заряд-разряд и са доста скъпи в сравнение с стартовите акумулатри вче ги произвжда и МОНБАТ .
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
Точно така и същите акумулатори с успех могат да се ползват и за ел.двигатели за лодка, със един 100 амперов акумулатор при 3та скорост на тролинг изкарва окло 10 часа и по вече,едни от най добрите които има на нашия пазар са тези на Оптима но един 104ампера струва окло 450лв.HAZART написа:Чувал съм ,че акумулаторите,които се използват за инвалидните колички са изключително издръжливи .
Последно промяна от Краси_поборника на Вто Авг 28, 2007 11:16 pm, променено общо 1 път.
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
Нямам представа за тях,виж им сайтовете,по приннцип на тези акумулатори се гледа броя на циклите пълен разряд и заряд,най евтините имат от150-200 цикъла а скъпите достигат 500-600 както и съотношение килограми/ампераж аз съм още с един Варта който е на 10години и взе да здава багажа ама вече не ги произвеждат,мисля да взема един на Монбат поне докато са свестни за сега.Да добавя че един стартов автомобилен акумулатор има номинал от 50-60 цикъла пълен заряд/разряд,затова никога той нетрябва да се оставя не зареден защото калцира за един месец и го изхвърляш.
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
Не пренебрегвай акумулатора винаги трябва да си 100% сигурен в него ако е тихо и спокойно времето бива да си влачиш и разхождаш,но не знаеш какво преживях на Жребеца както си беше слънчево и тихо като а почерня небето и задуха една буря едвам се прибрах до лагера на 5скорост едвам смогваше да преоодолее съпротивата на вятъра, за това е най добре два мотора бензинов + електрически и винаги си си 100% СИГУРЕН,с водата и огъня майтап не бива.
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 2753
- Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 1:59 pm