Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравейте.Имам следния проблем с Ямаха 4АС 6ЕОО. Отказа ръчния старт.Отворих и видях че една пружинка с доста сложна конфигурация се е счупила и от там и ппастмасовия палец който зацепва за да се завърти двигатела.Никъде не мога да намеря чертеж или снимка на тази част за да си я изработя или ако някой разполага с подобен мотор за части.Може ли да се закупи или достави тази пружина и палец или трябва да търся комплект ръчен старт.Модела си е доста старичък но пък двигателя работи перфектно.Помогнете със съвет.Благодаря.
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Момчета,пишете годините на двигателите си,4т или 2т са,така колегите които знаят нещо и могат да помогнат,ще го направят веднага.Иначе,трябва да се ровим да гледаме какъв е двигателя,годината и т.н Нито имам време,нито нета ми тук е силен за да се ровичкам в пространството и да търся информация за всеки двигател
И още нещо важно,пишете от къде сте,за да ви насочваме към най-близките сервизи,така няма също да губим време и да задаваме въпроси !!!



Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
По повод Ямахата 4АС мотора е двутактов но годината не мога да уточня но май е 1986-1993г.От Русе съм и отскоро имам лодка-стъклопластова и затова още не познавам сервизите и майсторите в региона.Благодаря за уместната забележка но съм новобранец още.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравей колега.Хващаш улицата която минава покрай енергото,и слизаш надоло,до една бариера.Минаваш през нея,там е кантората на гранична полиция.Питаш за Румен/мисля така се казваше/Тои се занимава с ремонти на извънбордови.loganda написа:По повод Ямахата 4АС мотора е двутактов но годината не мога да уточня но май е 1986-1993г.От Русе съм и отскоро имам лодка-стъклопластова и затова още не познавам сервизите и майсторите в региона.Благодаря за уместната забележка но съм новобранец още.
Успех.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Имаме участник познал точното мястоvalu написа:
Здравей колега.Хващаш улицата която минава покрай енергото,и слизаш надоло,до една бариера.Минаваш през нея,там е кантората на гранична полиция.Питаш за Румен/мисля така се казваше/Тои се занимава с ремонти на извънбордови.
Успех.

Гранична ги няма,ма ти недей се плаши.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Благодаря на отзовалите се колеги.Утре ще отида да проверя.
-
- новобранец
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря Юли 04, 2012 6:13 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
http://prodavalnik.com/izvnbordovi-dvig ... t-i7086731 Ето тук можете да си решите всички проблеми относно двигателите!
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 248
- Регистриран на: Съб Фев 26, 2011 8:43 am
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
ЗДРАВЕЙТЕ,
Колеги,как решавате проблема с натрупване на котлен камьк при извьн бордовите д.в.г ?
Ще бьда много благодарен на колегите с мнение и опит откликнали на вьпроса !
ПОЗДРАВИ
Колеги,как решавате проблема с натрупване на котлен камьк при извьн бордовите д.в.г ?
Ще бьда много благодарен на колегите с мнение и опит откликнали на вьпроса !
ПОЗДРАВИ
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 248
- Регистриран на: Съб Фев 26, 2011 8:43 am
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
!!!!!!АЛО, има ли живи ???
А бе пичови , аз ли карам толкова много по тия гьолове или се правите на .... ? Никой ли няма този Проблем ?
Еба ти ФОРУМА -всичко е умряло или избегало от БГ !!
ПОЗДРАВИ на който е останал !
А бе пичови , аз ли карам толкова много по тия гьолове или се правите на .... ? Никой ли няма този Проблем ?
Еба ти ФОРУМА -всичко е умряло или избегало от БГ !!
ПОЗДРАВИ на който е останал !
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Колега,двигателя за да им котлен камък,явно е старичък за да го наптрупа толкова или е седял от как е двигател на лодката във вода.Вземи опитай снякакви препарати,хората тот къде да знаят как се маха,ако много е стара боята,сваляне,пръскане с основа за алуминиеви сплави и боя,направи си го направо новdimitar rashev написа:!!!!!!АЛО, има ли живи ???
А бе пичови , аз ли карам толкова много по тия гьолове или се правите на .... ? Никой ли няма този Проблем ?
Еба ти ФОРУМА -всичко е умряло или избегало от БГ !!
ПОЗДРАВИ на който е останал !



Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 248
- Регистриран на: Съб Фев 26, 2011 8:43 am
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
ЗДРАВЕЙ,
Колега ,благодаря за обяснението ! .Вьнншното натрупване на котлен камьк може всеки да премахне и без да нарушава боята-препарати бол. Става вьпрос за охладителната система на ДВГ-извьнбордов !!Тьрся ефективни методи и опит от колеги които са се сбльскали с този проблем-за това иде реч.Вьзможно е да се заблуждавам ,че проблема е от котлен камьк.
Задавам следния вьпрос(точно описание на проблема) ?
През лятото на 2012 г.няколко пьти по време на тролинг получавам частично подпушване на изхода на охладителната система на двигателя .След почистване на маркучето и п,в,ц накрайника излизат много финни тьмно кафяви пясьчинки(количество колкото да ми подпушва).Направих двукратно промиване с професионален препарат за промиване на охладителни системи на двг .В последствие получих отново този проблем.Тьрся решение на проблема(двигателя е купуван нов и е на 5 гдини,малко е използван ).Карам в чисти води,периодично го промивам ??
Предварително благодаря на всеки отзовал се сьс сьвет за решаване на този проблем !
ПОЗДРАВИ
Колега ,благодаря за обяснението ! .Вьнншното натрупване на котлен камьк може всеки да премахне и без да нарушава боята-препарати бол. Става вьпрос за охладителната система на ДВГ-извьнбордов !!Тьрся ефективни методи и опит от колеги които са се сбльскали с този проблем-за това иде реч.Вьзможно е да се заблуждавам ,че проблема е от котлен камьк.
Задавам следния вьпрос(точно описание на проблема) ?
През лятото на 2012 г.няколко пьти по време на тролинг получавам частично подпушване на изхода на охладителната система на двигателя .След почистване на маркучето и п,в,ц накрайника излизат много финни тьмно кафяви пясьчинки(количество колкото да ми подпушва).Направих двукратно промиване с професионален препарат за промиване на охладителни системи на двг .В последствие получих отново този проблем.Тьрся решение на проблема(двигателя е купуван нов и е на 5 гдини,малко е използван ).Карам в чисти води,периодично го промивам ??
Предварително благодаря на всеки отзовал се сьс сьвет за решаване на този проблем !
ПОЗДРАВИ
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб Авг 29, 2009 9:31 am
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здрасти колега,
Тази тънка струя която виждаш не е отходната вода на охладителната система.
Това е контролна струя за да знаеш дали помпата качва вода. Изходящата вода излиза през винта заедно с изгорелите газове.
Няма начин котлен камък да е причината за това запушване.
Те могат да бъдат 2:
1. Гумената крилчатка във водната помпа вече ти е износена в следствие на това няма достатачно налягане за да избута дребните боклуци ( а този канал е доста тясен) или
2. Караш на ход на плитки места при тинеста почва и тинята като исъхне и запушва същия изход
Тази тънка струя която виждаш не е отходната вода на охладителната система.
Това е контролна струя за да знаеш дали помпата качва вода. Изходящата вода излиза през винта заедно с изгорелите газове.
Няма начин котлен камък да е причината за това запушване.
Те могат да бъдат 2:
1. Гумената крилчатка във водната помпа вече ти е износена в следствие на това няма достатачно налягане за да избута дребните боклуци ( а този канал е доста тясен) или
2. Караш на ход на плитки места при тинеста почва и тинята като исъхне и запушва същия изход
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 248
- Регистриран на: Съб Фев 26, 2011 8:43 am
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
ЗДРАВЕЙ
Колега,благодаря за насоките . Парадокса е в това ,че с брат ми тролим винаги заедно.От еднo и сьщо място трьгваме ,по едни и сьщи маршрути караме. Той е с дьльг ботуш,аз с кьс .Неговия д.в.г даже е на повече моточасове.Аз имам този проблем,той не !И двата д.в.г. са YAMAHA.За да реша временно проблема,премахнах п.в.ц. накрайника на това маркуче.Разликата в диаметрите 1:10-сьответно проблема вече го няма .Но това не е решението.Истината е другаде явно.
ПОЗДРАВИ
Колега,благодаря за насоките . Парадокса е в това ,че с брат ми тролим винаги заедно.От еднo и сьщо място трьгваме ,по едни и сьщи маршрути караме. Той е с дьльг ботуш,аз с кьс .Неговия д.в.г даже е на повече моточасове.Аз имам този проблем,той не !И двата д.в.г. са YAMAHA.За да реша временно проблема,премахнах п.в.ц. накрайника на това маркуче.Разликата в диаметрите 1:10-сьответно проблема вече го няма .Но това не е решението.Истината е другаде явно.
ПОЗДРАВИ
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 123
- Регистриран на: Съб Авг 29, 2009 9:31 am
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Не мисля че това е проблем.
При каране в сладка вода винаги има тиня и кал и се задраства този отвор.
Просто носи със себе си парче тел и като се запуши пъхаш телта да разбуташ калта докато работи двигателя и нещата се оправят.
При каране в сладка вода винаги има тиня и кал и се задраства този отвор.
Просто носи със себе си парче тел и като се запуши пъхаш телта да разбуташ калта докато работи двигателя и нещата се оправят.
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 248
- Регистриран на: Съб Фев 26, 2011 8:43 am
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
ЗДРАВЕЙ
Познато нещо ! Преди да махна п.в.ц. накрайника ,действах по този начин.Явно проблема се изчисти -и други действат така !!
БЛАГОДАРЯ !
ПОЗДРАВИ
Познато нещо ! Преди да махна п.в.ц. накрайника ,действах по този начин.Явно проблема се изчисти -и други действат така !!
БЛАГОДАРЯ !
ПОЗДРАВИ