Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Питане за PARSUN 2.6
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Питане за PARSUN 2.6
Да, със стартер,но четеритактов и максимум 35ксТедо написа:за момента най-мощните 4Т са 25кс... ако се появи някой 25кс с дълъг ботуш и ръчен старт, имай в предвид, че може да е от моите...ПЕТЪР vasilev написа:Тедо има ли PARSUN 30 или 35к и ако има какви са им цените.Като го гледам на снимката си е жива Ямаха.Имат ли нещо общо и от вътре
иначе 2Т имат и 30 и 40кс - с дистанционно и ел. старт ли искаш да бъде?



-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:32 pm
- Местоположение: София
Re: Питане за PARSUN 2.6
Във връзка с цената виж какво направих аз http://forum.nariba.com/viewtopic.php?f ... a&start=15www.***.com написа:Събирай, а не си губи времето в писанеbatvesko написа:Надявам се да ги събера преди да е наближил крайния срок.Аз имам такъв двигател от година и също съм доволен. Когато го взимах ме водеше мисълта от 17кг максимално тегло на двигател, който носи лодката. Гледах японските със същата кубатура, ама 2,5 и японец и китаец все върви едно и също и не си заслужава двойната разлика в цената. Та тогава взех Парсъна и ми върши страхотна работа. 5 дни тролене изкарвам с 5 литра бензин.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за PARSUN 2.6
хубаво си направил, ама GBP то се вдигна доста - гледам редовно цените, за 1000лв в момента не можеш да вземеш... а и повечето фирми в БГ няма да ти признаят гаранцията
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Питане за PARSUN 2.6
Мога да допълня информацията за по-големите двигатели на PARSUN, с това, че в момента разработрат 4-тактови двигатели с мощност 40, 60 и 80 к.с., които по план трябва да бъдат пуснати в произвадство в началото на 2010 г.ПЕТЪР vasilev написа: Да, със стартер,но четеритактов и максимум 35ксЗа твоите четох,но аз съм на о.Крит
и не ми се вярва да стигнат до тук.Все пак ще го имам впредвид и ти пожелавам искренно да ги откриеш тия лайнари,макар,че във България стават много трудно тези работи
Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 265
- Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:32 pm
- Местоположение: София
Re: Питане за PARSUN 2.6
Когато аз поръчах сузукито бе 380 лири. Сега виждам че се гги вдигнали доста, но ямаха са на по приемлива цена /говоря за 2.5 коня/. Колкото до гаранцията, за тази цена /950 лева с доставка срещу 1500 от Миркат в Бг./ съм склонен да купя и без гаранция. Това е моето мнение.Тедо написа:хубаво си направил, ама GBP то се вдигна доста - гледам редовно цените, за 1000лв в момента не можеш да вземеш... а и повечето фирми в БГ няма да ти признаят гаранцията
Мисълта убива действието!
- Feral
- новобранец
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон Яну 19, 2009 11:48 am
- Местоположение: Младост 2 до РУМ-а
Re: Питане за PARSUN 2.6
Е за това мисля, че за 950 лева "Парсънче" с Гаранция от 2 години и без разправии по доставката ще е перфектно...lubo9 написа: Колкото до гаранцията, за тази цена /950 лева с доставка срещу 1500 от Миркат в Бг./ съм склонен да купя и без гаранция. Това е моето мнение.

Re: Питане за PARSUN 2.6
Ямаха,от Англия,пристигна с 3 годишна,МЕЖДУНАРОДНА гаранция.Важи и за България по две причини-Европеиски съюз и Официално представителство у нас.
Разбира се,най-добре ще е да не се стига въобще до ремонти!

Разбира се,най-добре ще е да не се стига въобще до ремонти!

DUM SPIRO, SPERO
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за PARSUN 2.6
доколкото знам, от внесените от мен двигатели, само едно Меркури 9.9 е с призната межд. гаранция и направено първо обслужване в представителството... Другите не ми е известно да са ходили да си завеждат иначе валидната гаранция в представителствата на съответните марки и сигурно ще търсят КЗК (или мен) за ремонт, ако се наложи...
В интерес на истината, PARSUN F2.6 се представят много добре и са се налагали само няколко дребни поправки до момента...
Тоя уикенд щях да правя замервания на скоростта с тестовия PARSUN F2.6, но жената и децата ми провалиха плановете...
В интерес на истината, PARSUN F2.6 се представят много добре и са се налагали само няколко дребни поправки до момента...
Тоя уикенд щях да правя замервания на скоростта с тестовия PARSUN F2.6, но жената и децата ми провалиха плановете...

Re: Питане за PARSUN 2.6
Здравейте отново!
Аз искам да попитам нещо. За надуваема лодка с допълнително "присадена" транцева дъска каква дължина на ботуша да си взема - къс или дълъг? Само за уточнение ще спомена следното: Като надуя лодката в къщи, от пода до горния ръб на транцевата дъска е 45 см. Лодката във вода, натоварена с мен и още двама (70+210=280 кг общо) да потъва най-много 10 см, т.е. разстоянието от повърхността на водата до горния ръб на транцевата дъска ще бъде максимум 35 см. Ако взема къс ботуш (435 мм) и да съм сам в лодката, няма ли витлото да "върти във въздуха"? Дългият ботуш (560 мм) ще работи по-надълбоко, ще придаде по-голям въртящ момент и съответно по-голямо натоварване в "опорните точки" на дъската към лодката. Те са лепени и ако има голямо напрежение в тях може да кажат "Бау!" и хайде на гребла леко-леко и дано брега да е близичко. Нищо, че лодката е 5 камерна.
И още един въпрос: От къде до къде се измерва дължината на ботуша? От стягата към транцевата дъска до ... оста на витлото, най-долният край на ботуша или до ауспуховата тръба?
Това ми е проблема за сега.
Ето и снимка на лодката: http://www.maxstore.de/images/product_i ... 0256_1.jpg
Да не ви прави впечатление, че на снимката няма горните конзоли за закрепване на транцевата дъска към лодката. Моята ги има. И дъска си имам - сам си я правих - стабилна е.
А тук е задната част на лодката (за транцевата дъска): http://edge5.dealsdirect.net/images/pro ... 3_8067.jpg
Аз искам да попитам нещо. За надуваема лодка с допълнително "присадена" транцева дъска каква дължина на ботуша да си взема - къс или дълъг? Само за уточнение ще спомена следното: Като надуя лодката в къщи, от пода до горния ръб на транцевата дъска е 45 см. Лодката във вода, натоварена с мен и още двама (70+210=280 кг общо) да потъва най-много 10 см, т.е. разстоянието от повърхността на водата до горния ръб на транцевата дъска ще бъде максимум 35 см. Ако взема къс ботуш (435 мм) и да съм сам в лодката, няма ли витлото да "върти във въздуха"? Дългият ботуш (560 мм) ще работи по-надълбоко, ще придаде по-голям въртящ момент и съответно по-голямо натоварване в "опорните точки" на дъската към лодката. Те са лепени и ако има голямо напрежение в тях може да кажат "Бау!" и хайде на гребла леко-леко и дано брега да е близичко. Нищо, че лодката е 5 камерна.
И още един въпрос: От къде до къде се измерва дължината на ботуша? От стягата към транцевата дъска до ... оста на витлото, най-долният край на ботуша или до ауспуховата тръба?
Това ми е проблема за сега.
Ето и снимка на лодката: http://www.maxstore.de/images/product_i ... 0256_1.jpg
Да не ви прави впечатление, че на снимката няма горните конзоли за закрепване на транцевата дъска към лодката. Моята ги има. И дъска си имам - сам си я правих - стабилна е.
А тук е задната част на лодката (за транцевата дъска): http://edge5.dealsdirect.net/images/pro ... 3_8067.jpg
И аз вече съм риболовец ... стига съм бил само рибар!
Когато и да ми дойде акъла - все ще е късно!
Когато и да ми дойде акъла - все ще е късно!
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за PARSUN 2.6
Ботуша се мери се от ръба на стягата /докъдето влиза транцевата дъска/ до кавитационната плоча /хоризонталната "ламарина" над витлото... имаше рисунки в една тема... потърси я...
на PARSUN F2.6BMS ботуша е 43см - като се има предвид, че няма да развиваш големи скорости, ще върши работа... евентуално да модифицираш малко дъската /изрязваш 2-3 см, да се "покаже" кавитационната плоча под дъното на лодката.
Дългият ботуш /съмнявам се да намериш на склад в БГ/ е 125мм повече... много ще ти е.
За такава лодка е добре да обмислиш и варианта с ел. двигател - има си предимства... едното е, че можеш да си регулираш точно дължината на ботушчето. Другите са цена, тишина, няма нужда от подръжка...
на PARSUN F2.6BMS ботуша е 43см - като се има предвид, че няма да развиваш големи скорости, ще върши работа... евентуално да модифицираш малко дъската /изрязваш 2-3 см, да се "покаже" кавитационната плоча под дъното на лодката.
Дългият ботуш /съмнявам се да намериш на склад в БГ/ е 125мм повече... много ще ти е.
За такава лодка е добре да обмислиш и варианта с ел. двигател - има си предимства... едното е, че можеш да си регулираш точно дължината на ботушчето. Другите са цена, тишина, няма нужда от подръжка...
Re: Питане за PARSUN 2.6
Tedo, благодаря ти за експресния отговор!
Винаги съм разчитал на компетентни хора.
Винаги съм разчитал на компетентни хора.
И аз вече съм риболовец ... стига съм бил само рибар!
Когато и да ми дойде акъла - все ще е късно!
Когато и да ми дойде акъла - все ще е късно!
-
- новобранец
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет Авг 25, 2011 9:11 am
Re: Питане за PARSUN 2.6
Някои ако може да ми помогне с двигател парсън 2,6 съм и трябва да сменя маслото след разработката,но немога да източа маслото,махнах долните две пробки но маслото не тече,та има ли друга пробка за източване на маслото от картера?