Къде се намирам:
Обяви
Продава (риболовни)
naRiba.com

Форум


Reel сервиз
Re: Reel сервиз
Привет Колеги...Вече разсполагам с инструмент за отваряне,по-новите макари със заден аванс..Не е оригиналната щипка но върши работа прекрасно..Заслугата е,на Ванката..Едни клещи бяха преработени,и изпилени така,че да паснат за целта...Тези дни ще кача снимки,на иновацията...
Поздрави..
Поздрави..
-
- новобранец
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 10:48 am
Re: Reel сервиз
Наистина ще ми бъде интересно да видя клещите. Аз използвам телта от щипка за пари огъната наобратно.artaks написа:Привет Колеги...Вече разсполагам с инструмент за отваряне,по-новите макари със заден аванс..Не е оригиналната щипка но върши работа прекрасно..Заслугата е,на Ванката..Едни клещи бяха преработени,и изпилени така,че да паснат за целта...Тези дни ще кача снимки,на иновацията...
Поздрави..

Re: Reel сервиз
Здравейте ,колеги някой да е ползвал това за смазване и дали става изобщо за мазане на макари ? http://constanta3.com/rudi/eshop/produc ... ts_id=3065" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- новобранец
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто Авг 13, 2013 10:48 am
Re: Reel сервиз
Няма смисъл от такава грес освен ако не си изпускаш макарата във водата при всеки риболов.kaptax77 написа:Здравейте ,колеги някой да е ползвал това за смазване и дали става изобщо за мазане на макари ? http://constanta3.com/rudi/eshop/produc ... ts_id=3065" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Reel сервиз
Привет Колеги..Другата седмица ще поръчвам части от Плат.....Ако някои иска нещо да казва...
Поздрави..
Поздрави..
Re: Reel сервиз
Няма ли да отваряш скоро някои туин пауър със заден аванс, че ми е любопитно да го видя как изглежда от вътре 

- petko51
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 218
- Регистриран на: Съб Окт 27, 2007 6:11 pm
- Местоположение: роман обл. враца
Re: Reel сервиз
буре за шимано ексейдж 3000 хай спид 6,2:1(с тефлоновия лагер на бурето)
Който не може да се къпе да не се съблича!
Re: Reel сервиз
Привет,на всички...Представям една от най-скъпите,и вечни макари,а именно STELLA SW4000XG...


Тук под шпулата нищо ново..Метод използващ се от 2001г..

По отношение,на шпулата също..

Пак няма разлика но не е,и необходимо...Тази система се е доказала с ефективноста си..

Макарата,на съставните,и части...


Стопа при който не виждам нововъведения...Така е,и при Стелла 01/04/07,и 10...
Според мен не бива да се пипа нищо по него...Казвал съм,и друг път,че този стоп издържа,на грес...Както,и този,на Туин ПГ...Пробвал съм няколко пъти,и държи...

Задължителния опорен лагер,на пиньона..

Частите са почистени...Всъщност,и това е нещото което най-много ме впечатли...
Пиньона/стомана/и корона която само от Шимано знаят материалите...Вив всички случаи няма да са лоши...Това е първата разлика с предходния модел SW..Материала,и диаметъра който в случая е завишен до 35мм..Разбира се и големината,на венеца.

Това е при стария модел..В случая Туин но разлика няма..

В етап,на събиране...

Тук,преди да сложа лагерите реших да ви покажа,че и Стелла има пропуски..Нарочно обаче..Забележете внимателно двата лагера от снимката..Двата са за короната..За лявата,и дясната,и страна...Левия е от най-доброто за разлика от десния..При старите модели такова нещо нямаше..Всички останали са с необходимото качество...Защо го правят...???Едва ли от един лагер ще се спести от макара която струва 1000 долара...
Едва ли съм единствения в света,на който това му прави впечатление..???Вероятно при други колеги това се има за нормално...Не е обаче...

Лагера,на пиньона..

Почистена,смазана,и готова за събиране..


Като цяло макарата е чук...Имам обаче още малко забележки но не толкова към стелата,а към производителите и....Всички предишни стелли се различаваха от другите макари,на Шимано във всичко..Дори,и визуално...Като се започне от рапидките,шайбичките О-пръстените,и всичко останало което не взема отношение при работата,на макарата.. В случая е обратното..Тези дреболии са абсолютно еднакви с тези от по-ниския клас..Но явно това е политика,на компанията
Това е за сега Колеги..
Поздрави,и Късмет...


Тук под шпулата нищо ново..Метод използващ се от 2001г..

По отношение,на шпулата също..

Пак няма разлика но не е,и необходимо...Тази система се е доказала с ефективноста си..

Макарата,на съставните,и части...


Стопа при който не виждам нововъведения...Така е,и при Стелла 01/04/07,и 10...
Според мен не бива да се пипа нищо по него...Казвал съм,и друг път,че този стоп издържа,на грес...Както,и този,на Туин ПГ...Пробвал съм няколко пъти,и държи...

Задължителния опорен лагер,на пиньона..

Частите са почистени...Всъщност,и това е нещото което най-много ме впечатли...
Пиньона/стомана/и корона която само от Шимано знаят материалите...Вив всички случаи няма да са лоши...Това е първата разлика с предходния модел SW..Материала,и диаметъра който в случая е завишен до 35мм..Разбира се и големината,на венеца.

Това е при стария модел..В случая Туин но разлика няма..

В етап,на събиране...

Тук,преди да сложа лагерите реших да ви покажа,че и Стелла има пропуски..Нарочно обаче..Забележете внимателно двата лагера от снимката..Двата са за короната..За лявата,и дясната,и страна...Левия е от най-доброто за разлика от десния..При старите модели такова нещо нямаше..Всички останали са с необходимото качество...Защо го правят...???Едва ли от един лагер ще се спести от макара която струва 1000 долара...
Едва ли съм единствения в света,на който това му прави впечатление..???Вероятно при други колеги това се има за нормално...Не е обаче...

Лагера,на пиньона..

Почистена,смазана,и готова за събиране..


Като цяло макарата е чук...Имам обаче още малко забележки но не толкова към стелата,а към производителите и....Всички предишни стелли се различаваха от другите макари,на Шимано във всичко..Дори,и визуално...Като се започне от рапидките,шайбичките О-пръстените,и всичко останало което не взема отношение при работата,на макарата.. В случая е обратното..Тези дреболии са абсолютно еднакви с тези от по-ниския клас..Но явно това е политика,на компанията
Това е за сега Колеги..
Поздрави,и Късмет...
Re: Reel сервиз
Вече имам три макари обсужени при Румен и съм много доволен от резултата.
Може да му се има доверие за всякакви макари, без значение от марка и клас, препоръчвам!
Може да му се има доверие за всякакви макари, без значение от марка и клас, препоръчвам!
Re: Reel сервиз
Привет Колеги..Представям,на вниманието Ви една макара която е по-скоро лебедка отколкото макара за шаранджийски риболов...
Дайва Инфинити 5000....И така...



Ротора е свален...




На това му казвам корона..Цели 53мм...Материала е виден..Очевадно качествен..

Макарата е разглобена в етап,на почистване..

Чудовищен пиньон...Както всъщност всичко останало в макарата...

Почистена,и в етап,на събиране...


Двете зъбни колела/част от авансовата система са третирани с друга грес..В случая силиконова...Причината е,че лекия ход,на втория аванс остава,а звука не се променя..


Готова...

Като заключение мога да кажа,че това е нечовешка макара...Използваните материали са от много високо качество което е критерий за дълъг живот,и сериозна експлоатация..
Все пак има един недостатък....Прословутия лагер,на ролката,на бигела...Само,и единствено той е както при повечето дайви..На всичкото отгоре е,и един..Единствения детайл в макарата който е дал "фира" Но за целта има същия размер от Стелла със смяната,на който ще се решат проблемите за доста дълъг период...
Поздрави..
Дайва Инфинити 5000....И така...



Ротора е свален...




На това му казвам корона..Цели 53мм...Материала е виден..Очевадно качествен..

Макарата е разглобена в етап,на почистване..

Чудовищен пиньон...Както всъщност всичко останало в макарата...

Почистена,и в етап,на събиране...


Двете зъбни колела/част от авансовата система са третирани с друга грес..В случая силиконова...Причината е,че лекия ход,на втория аванс остава,а звука не се променя..


Готова...

Като заключение мога да кажа,че това е нечовешка макара...Използваните материали са от много високо качество което е критерий за дълъг живот,и сериозна експлоатация..
Все пак има един недостатък....Прословутия лагер,на ролката,на бигела...Само,и единствено той е както при повечето дайви..На всичкото отгоре е,и един..Единствения детайл в макарата който е дал "фира" Но за целта има същия размер от Стелла със смяната,на който ще се решат проблемите за доста дълъг период...
Поздрави..
Re: Reel сервиз
Продължавам с още един байт......От снимката се вижда кой е...


Току що съм свалил капака,и мизерията е подобаваща...

Много добра,и работеща байтрънър система..

Ужас...

Още ужас...


След почистването..Вижда се стопа...Вероятно най-доброто от Шимано..

Всичко е почистено,и готово за събиране..

Почти готова...

Легендарен байт....Така се правиха макари в доброто старо време....
Поздрави,и Късмет...


Току що съм свалил капака,и мизерията е подобаваща...

Много добра,и работеща байтрънър система..

Ужас...

Още ужас...


След почистването..Вижда се стопа...Вероятно най-доброто от Шимано..

Всичко е почистено,и готово за събиране..

Почти готова...

Легендарен байт....Така се правиха макари в доброто старо време....
Поздрави,и Късмет...
- sigman
- научил се да хвърля
- Мнения: 127
- Регистриран на: Пет Авг 23, 2013 6:16 pm
- Местоположение: София
Re: Reel сервиз
И моя Страдик беше обслужен от Румен !
Препоръчвам горещо на всички да си поглезят любимите макари!
Препоръчвам горещо на всички да си поглезят любимите макари!
Предпочитам да ловя с ШИМАНО!
Re: Reel сервиз
Румен обслужи 3бр.Shimano GTM 4000,2бр.Shimano Stradic 4000 и 1бр.Shimano3000-перфектни са.Препоръки и от мен,просто си заслужава!
Re: Reel сервиз
Я да попитам спецовете по макарите дали това нещо от автомобилостроенето дали не може да се ползва за смазка на макари?
http://www.textar.com/en/products-mainm ... ainmenu-36" onclick="window.open(this.href);return false;
Служи за смазване на водачите на супортите при автомобилите, издържа на голяма температура запазва консистенцията си както при отрицателни така и при високи температури, водата не му влияе, абсолютно неутрална е към гумени и пластмасови елементи, консистенцията ми е като на фина грес, цветът е кехлибарно зелен.
http://www.textar.com/en/products-mainm ... ainmenu-36" onclick="window.open(this.href);return false;
Служи за смазване на водачите на супортите при автомобилите, издържа на голяма температура запазва консистенцията си както при отрицателни така и при високи температури, водата не му влияе, абсолютно неутрална е към гумени и пластмасови елементи, консистенцията ми е като на фина грес, цветът е кехлибарно зелен.
Re: Reel сервиз
Може,и да може...Трябва да се пробва....Инак само с гледане едва ли ще намерим отговор..