Къде се намирам:
naRiba.com
Форум
Къмпингуване ЕкипировкаПовреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравеите след дълго колебаене как да дам пари за някои стар нагласен за продажба мотор ми се усмихна щастието.Купих си чисто нов Джонсън 15К. 2005г. четиритактов.Проблема е че мотора е внесен от Гърция през далечната 2006г.и е пален за проба 2008г.Предстои ми разработка и маслото с филтъра е първото което ще сменя задължително.Трябва ли нещо друго да направя,сменя все пак е стоял 10 години в един склад?Палих го и работи добре от контролата за охлаждане си хвърля доволно силна струя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- трапера
- сериозен играч
- Мнения: 1471
- Регистриран на: Пон Апр 09, 2007 10:27 am
- Местоположение: Свилен Славов (Мюнхен-Русе)
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Що не си уговориш една среща със Стилян, ако трябва занеси му мотора да го прегледа.
Работилницата му е (беше) долу под Топлата Вода-между гребната база и гранична полиция. Казвам беше, защото от няколко години не съм слизал надолу и не знам дали случайно не се е изместил.
Работилницата му е (беше) долу под Топлата Вода-между гребната база и гранична полиция. Казвам беше, защото от няколко години не съм слизал надолу и не знам дали случайно не се е изместил.
лягам си star
събуждам се super star
събуждам се super star
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Познавам Стилян исе консултирах с него вече.Днес започнах с разработката на двигателя,поработи 2ч.на ниски обороти.Уикенда продължавам,голям кеф е да притежаваш нещо чисто ново.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Моторетката е разработена и зазимена,чакам пролетта. Смених маслата и филтъра.DA@KA написа:Познавам Стилян исе консултирах с него вече.Днес започнах с разработката на двигателя,поработи 2ч.на ниски обороти.Уикенда продължавам,голям кеф е да притежаваш нещо чисто ново.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравейте, ситуацията е следната:
Двигател: Yamaha 40 XWT- 2002г. 2-тактов
Въпрос: колко градуса трябва да е работната температура двигателя и водата ?
Колкото и както да карам водата е студена.
Термостат има,проверих го във вода на котлона-отваря и затваря(видимо не е блокирал в отворено положение). Но защо водата нестопля..... нестоплям и аз!?!!! Въпрос 2: Как и с какво да промия натрупаната сол по охладителната система. Имам слушалки ,но солта е полепнала по каналите и не се отмива. (оцет,сода бикарбонат,бакпулвер,индрише....дайте идеи )
Благодаря предварително!
Двигател: Yamaha 40 XWT- 2002г. 2-тактов
Въпрос: колко градуса трябва да е работната температура двигателя и водата ?
Колкото и както да карам водата е студена.
Термостат има,проверих го във вода на котлона-отваря и затваря(видимо не е блокирал в отворено положение). Но защо водата нестопля..... нестоплям и аз!?!!! Въпрос 2: Как и с какво да промия натрупаната сол по охладителната система. Имам слушалки ,но солта е полепнала по каналите и не се отмива. (оцет,сода бикарбонат,бакпулвер,индрише....дайте идеи )
Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Малко по-упорито с вода. Солта с изброените от теб не реагира по никакъв начин. А и сол се натрупва когато се ползва дълго без промивки. Не че видях някъде по Гърция на лодките постоянно стоящи на вода някой да промива ама то тяхното сигурно не е солено толкова.stepoff написа: Въпрос 2: Как и с какво да промия натрупаната сол по охладителната система. Имам слушалки ,но солта е полепнала по каналите и не се отмива. (оцет,сода бикарбонат,бакпулвер,индрише....дайте идеи )
Благодаря предварително!
-
- новобранец
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря Дек 30, 2015 11:12 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
pachosz написа:СУПЕР!!! Винаги има кво да се научи от теб
-
- новобранец
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря Дек 30, 2015 11:12 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
pachosz написа:СУПЕР!!! Винаги има кво да се научи от теб
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Аз съм отпушвал задръстени от сол канали като в варел с вода слагам -2-3 опаковки от тези които ги продават за промиване на радиаторите на колите. Бройката зависи от количеството вода ,оставям двигателя да си върти тази вода - би трябвало за час да се отпуши и отмие солтаи налепите.
- rifmarine
- новобранец
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет Сеп 10, 2015 1:58 pm
- Местоположение: гр. Варна ул. Невен 21
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
todor471 написа:Един въпрос колеги,двутактовия мотор има ли си бензинова помпа,интересно ми е как засмуква бензина от резервоара? Става въпрос за Ямаха 15 коня?
Чрез мембрани който се движат в следсвтие на въртенето коляновия вал.
Най-често под карбуратора има малка дупка от кудето става магията.
- rifmarine
- новобранец
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет Сеп 10, 2015 1:58 pm
- Местоположение: гр. Варна ул. Невен 21
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравей, на 60 градуса по целзий отваря термостата - когато работи правилно. Ако, двигателя загрява или има слаба контролна струя проблема е от импелера, термостата или от запушване по блока.stepoff написа:Здравейте, ситуацията е следната:
Двигател: Yamaha 40 XWT- 2002г. 2-тактов
Въпрос: колко градуса трябва да е работната температура двигателя и водата ?
!
поздрави!
- bobo_33333
- кандидат преподавател
- Мнения: 3218
- Регистриран на: Пон Май 02, 2011 9:54 am
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Скоро си закупих двутактов Меркури 8к.с около 2003г,та нещо не ми хареса струята от охлаждането,на моменти почти спира ,а като тръгне излиза гореща вода,засилва се и после почти спира.rifmarine написа:
Здравей, на 60 градуса по целзий отваря термостата - когато работи правилно. Ако, двигателя загрява или има слаба контролна струя проблема е от импелера, термостата или от запушване по блока.
поздрави!
Там от където го взех ,ми казаха ,че такъв е модела,били с термостат и не е проблем така да се кара.
Уж били сервизирани
Как да проверя ,дали е импелера или термостата или да го връщам да си го оправят
Аз там съм пораснал...
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте колеги аз вече питах един път ама никой не ми каза и за това питам пак че идва лятото и да не стане някой фал.Та въпроса ми е за мотор JOHNSON 8 коня 91г. Въпроса е че от ауспуха излиза вода а не само пушек.Проблем ли е и как да го оправя мерси.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Нека да не забравяме към комплекта инструменти в лодката още 2 мн важни неща-спрей "лесен старт" и една 20 мл спринцовка с късо маркуче към нея.Носенето на горепосочените дреболии може да ни спести много усилия свързани с дърпане и опити за стартиране на двигателя
-
- новобранец
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет Юни 18, 2010 5:03 pm
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Здравейте, ситуацията е следната. На двутактова Ямаха ми се скъса щифта, който върти витлото. Та въпроса ми е къде във Варна мога да намеря такъв щифт или да ходя при стругар примерно.? Благодаря ви предварително.
Хващам само йедро....