Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Проблем с монитора
Модератор: dantho.mihov
-
- разбира нещата
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 1:10 pm
- Местоположение: Белене/Велико Търново
Проблем с монитора
Преди около 2 седмици си взех монитор 19 инча LSD-Asus от технополис. И забелязах че в дясната страна има една синя точица на самия монитор, която почти не се забелязва. Но когато се гледа филм или екрана стане за момент черен тази точица се набива на очи и мен това ме дразни. Когато е изключен монитора тази точица я няма... Иначе монитора няма никакви забележки. След около може би 2 седмици сигурно ще ходя до технополис да видя какво могат да направят все пак е в гаранция, а дали ще ми обърнат внимание ?!
Колеги бихте ли ме посъветвали да направя нещо по въпроса? Благодаря предварително
Колеги бихте ли ме посъветвали да направя нещо по въпроса? Благодаря предварително

Приятел е този, който като му кажеш "Копеле, убих човек", а той да ти каже "Къде ще копаем?".
Re: Проблем с монитора
Колега,за съжеление може да направиш рекламация когато тези точици станат 3 или повече.Един приятел имаше същия случай и затова знам
-
- сериозен играч
- Мнения: 1953
- Регистриран на: Сря Сеп 03, 2008 8:08 pm
- Местоположение: Пловдив,с.Житница
Re: Проблем с монитора
Мисля че имаш изгоряли пиксели,ако го занесеш в Технополис мисля че няма да обърнат внимание,защото трябва да имаш не знам
точно колко бяха изгоряли пиксели на квадратен сантиметър
точно колко бяха изгоряли пиксели на квадратен сантиметър
Светът е кръговрат. Всеки е отговорен за действията си. Всичко се връща..
-
- кандидат преподавател
- Мнения: 3302
- Регистриран на: Пет Сеп 21, 2007 9:44 am
- Местоположение: РУСЕ
Re: Проблем с монитора
А нали имаше някъкъв закон според който може да върнеш стоката в определен срок.Моето мнение е да отидеш в защита на потребителя и да им обясниш кака е ситуацията и те кво ще ти кажат.Ако имаш познат в защитата ще ти го сменят не ами и ще ти дадат по нов модел.
МОЯТА РИБА СИ Е МОЯ
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 136
- Регистриран на: Чет Май 01, 2008 9:52 pm
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: Проблем с монитора
Аз работа в тази сфера на продажби и знам правата на потребителя.Според мен отиваш в магазина и казваш,чe монитора има проблем и е в гаранция още да го погледнат.Ако вземат да се дърпат казваш че искаш да говориш с управителя на магазина и него го заплашваш с закона на потребителя тои ще ти обарне внимание и то сериозно успех
- emo vasilev
- сериозен играч
- Мнения: 1948
- Регистриран на: Пон Окт 02, 2006 8:05 pm
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с монитора
Трябва да има 15 изгоряли и то в група ( на едно място ) за да му обърнат внимание .jordanmarkov написа:защото трябва да имаш не знам
точно колко бяха изгоряли пиксели на квадратен сантиметър
Re: Проблем с монитора
Аз имах същия проблем донякаде само че не на територията на Бг.имах само един пиксел изгорял .От магазина най учтиво ми обясниха че от 5те производители на матрици в света няма такъв които да подържа 100% гаранция или по просто 0 изгорели пиксели и от гледна точка на гаранционните условия могат да ми го заменят ако пикселите са поне 3.НО има едно голямо НО понеже хората са чужденци още повече американци и държат на името на магазина си ми казаха ако не ти харесва да го гледаш така имаш право в едномесечен срок да върнеяьш стоката а ние ще ти върнем парите .Така и стана върнаха ми кинтите аз взех следващия комп които беше на щанда платих си го отново на касата и сега пиша от него .Та идеята ми е не чакай 2 седмици иди веднага колкото може по скоро и им каци че има изгорял пиксел ако не ти го приемат като гаранционна повреда кажи им че изкаш да го върнеш щот не си дал 500 лв да речем за да гледаш синя точка точно това им кажи ако земат да те въртат нещо
изкай среща с шева и го помоли след като това не е проблем за тях изкай да си смените с управителя на магазина мониторите ,ти да му дадеш този пък той да ти даде неговия от офиса па да видим как ще реагира
изкай среща с шева и го помоли след като това не е проблем за тях изкай да си смените с управителя на магазина мониторите ,ти да му дадеш този пък той да ти даде неговия от офиса па да видим как ще реагира
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
-
- разбира нещата
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 1:10 pm
- Местоположение: Белене/Велико Търново
Re: Проблем с монитора
Сега прочетох в гаранцията че продукта няма да бъде приет ако дефектните пиксели на ЛСД матрицата не са толкова колкото е лимита определен от търговеца... И какво сега трябва да чакам да станат 3,4,5,6... че да отида да го закарам в сервиза ли ?! Ами то може да изтече гаранцията до тогава. И аз как мога да разбера колко е лимита определен от търговеца? Поне да бяха написали на гаранцията... Все пак благодаря Ви за бързите отговори
Приятел е този, който като му кажеш "Копеле, убих човек", а той да ти каже "Къде ще копаем?".
Re: Проблем с монитора
отивай и го върни кажи че не ти харесва и изкаш друг имаш право да го върнеш в определен срок незнам колко беше 10 или 15 дена а за пикселите може и да не изгорят повече и да кара 100 години а може и ден след изтичането на гаранцията да изпаткат 20 гаранция няма .
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Сега аз да ви обясня... гаранцията на монитора се поддържа от друга фирма
За гаранция моля да не говорите глупости от рода на 15 пиксела на едно място.
Гаранционен се счита при условие че има над 3 пиксела на квадратен сантиметър.
Колега, а само да те питам когато купува монитора от Технополис, попита ли ги кой клас е матрицата
Защото обикновенно по ефтините модели ВИНАГИ, Ама ВИНАГИ имат изгорял пиксел по 1. това се води Grade A матрица и затова се получава следната ситуация.
Само да добавя, в този бранш съм повече от 5 години. Колега, мога само да те посъветвам да не го караш в Технополис, ще те върнат.
P.S: За връшането на стока, имаш право на 3 или 7 дневен срок да върнеш или замениш закупената стока, по закона за защита на потребителя, но в случая нямаш причина за връщането.

За гаранция моля да не говорите глупости от рода на 15 пиксела на едно място.
Гаранционен се счита при условие че има над 3 пиксела на квадратен сантиметър.
Колега, а само да те питам когато купува монитора от Технополис, попита ли ги кой клас е матрицата

Само да добавя, в този бранш съм повече от 5 години. Колега, мога само да те посъветвам да не го караш в Технополис, ще те върнат.
P.S: За връшането на стока, имаш право на 3 или 7 дневен срок да върнеш или замениш закупената стока, по закона за защита на потребителя, но в случая нямаш причина за връщането.
Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
Re: Проблем с монитора
виж тук http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 А срока мисля че е доста по голямот 7 дни в статията пише 2години от датата на закупуване .Прочети внимателно разпечетвай и бегом към технополиса .Аз имам върнат бийлер с вода вътре и ми дадоха нов щот този течеше .Майката му е геролтия да дигнеш
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
-
- разбира нещата
- Мнения: 893
- Регистриран на: Пет Юли 04, 2008 1:10 pm
- Местоположение: Белене/Велико Търново
Re: Проблем с монитора
Само още 2 въпроса. Първо да пробвам в технополис да направя рекламация или направо да се обърна към комисията за защита на потребителя? И как е по-добре да кажа че дефекта се е появил още като е закупена стоката или след известно време ? Благодаря за точните отговори
Приятел е този, който като му кажеш "Копеле, убих човек", а той да ти каже "Къде ще копаем?".
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Ама вие пак не четете бе хора - 1 пиксел НЕ Е ДЕФЕКТ.Shankulov написа:Първо да пробвам в технополис да направя рекламация или направо да се обърна към комисията за защита на потребителя?
И да идеш и да не идеш колега,... технополис не е вносителя на Asus, така че ще ти кажат да си гледал.... гаранцията се покрива над 3 пиксела на кв. дециметър. / 10 см х 10 см / ако има 3 пиксела тогава подлежи на смяна. 1 в горния край, 1 в долния край, и един в средата не покрива гаранцията.
На втория ти въпрос: Комисията за защита на потребителя? - Кво ще им кажеш? купих си монитор с 1 изгорял пиксел, и те ще ти кажат, гаранцията от колко ти важи и каде е нарушен търговския вид

И запомни едно, че Технополис няма нищо общо с твоя монитор

Извадка:
България искат да правят 14 дневен срок за рекламация.И ние ставаме цивилизовани. Но забележете,правото на рекламация ви важи 14 дни след откриването на несъответствие в договора между продавача и купувача(коментирайте какъв е тоя договор и кои са тия несъответствия)при положение,че го виждаш в магазина и в повечето случай ти го и демонстрират.Тук няма нехаресване. Има работи или неработи!
Монитора работи ли - работи, има ли над 3 изгорели пиксела на кв. дециметър - няма . Няма нарушения при договора за продажба / в случая установените в гаранционната карта условия /
Ще си гледаш филмите с изгорял пиксел

Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
- cecodevil
- сериозен играч
- Мнения: 2498
- Регистриран на: Сря Окт 03, 2007 7:37 am
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с монитора
Здрасти колега така значи първо си прочети гаранцията ,ако(трябва) монитора да се сервизира от мост компютърс които съответно имат една клауза че се задължават да сменят всеки дефектирал продукт до СЕДЕМ РАБОТНИ ДНИ(пропуснал си ги-пиша го за колегите които смятат да си закупят асус монитор ии лаптоп).Та моето предложение към теб е да цъкнешhttp://www.mostbg.com/most/most_servises.htmтук и да се свържеш с тях ,те ще ти дадът най-точна представа за сервиза .
ПС.Не се надявай на нещо кой знае какво(особенно ако не се развикаш, не им намекнеш за правата си ,не им намекнеш за сервизното обслужване в нормалните страни ит.н.-все пак сме в България).И пак казвам прочети си гаранцията и страницата която съм ти дал
.Успех с гадната задача.
ПС.Не се надявай на нещо кой знае какво(особенно ако не се развикаш, не им намекнеш за правата си ,не им намекнеш за сервизното обслужване в нормалните страни ит.н.-все пак сме в България).И пак казвам прочети си гаранцията и страницата която съм ти дал

Последно промяна от cecodevil на Чет Яну 29, 2009 10:14 pm, променено общо 1 път.

-
- разбира нещата
- Мнения: 926
- Регистриран на: Съб Яну 17, 2009 9:51 am
- Местоположение: Стамболийски
Re: Проблем с монитора
Та колега Shankulov,имах преди две години подобен проблем с монитор закупен от въпросния магазин.Занесох го в магазина и най-учтиво помолих да го погледнат защото има проблем с цветовете,а го бях купил преди няма и 2 мес.Веднага го включиха и като се започна-ама ти не си го настроил както трябва,ама не си го използвал нормално,ама това,ама онова.Накрая ми писна да обяснявам че не аз съм причината,ако знаете каква олелия вдигнах.Разбраха ме и клиенти и управители и охрана.Я да видиш колко любезни станаха,ако не можели да се справят с проблема,щели да го сменят.И за какво цялата олелия-за да видят че не може само да се взимат парите на хората,а и да им се обърне внимание.Така че колега,занесеш ли го в магазина,не ги оставяй да се качат на главата ти с мрънканици!
"Пише жени - влизаш то тоалетна"