Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Проблем с монитора
Модератор: dantho.mihov
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Файда от викане няма.... ни от намециcecodevil написа:Здрасти колега така значи първо си прочети гаранцията ,ако(трябва) монитора да се сервизира от мост компютърс които съответно имат една клауза че се задължават да сменят всеки дефектирал продукт до СЕДЕМ РАБОТНИ ДНИ(пропуснал си ги-пиша го за колегите които смятат да си закупят асус монитор ии лаптоп).Та моето предложение към теб е да цъкнешhttp://www.mostbg.com/most/most_servises.htmтук и да се свържеш с тях ,те ше ти дадът най-точна представа за сервиза .
ПС.Не се надявай на нещо кой знае какво(особенно ако не се развикаш, не им намекнеш за правата си ,не им намекнеш за сервизното обслужване в нормалните страни ит.н.-все пак сме в Бъйгария).И пак казвам прочети си гаранцията и страницата която съм ти дал.Успех с гадната задача.

Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
valmet, колега, наясно ли си, говорим за изгорял пиксел, а не за проблем у цветоветеvalmet написа:Та колега Shankulov,имах преди две години подобен проблем с монитор закупен от въпросния магазин.Занесох го в магазина и най-учтиво помолих да го погледнат защото има проблем с цветовете,а го бях купил преди няма и 2 мес.Веднага го включиха и като се започна-ама ти не си го настроил както трябва,ама не си го използвал нормално,ама това,ама онова.Накрая ми писна да обяснявам че не аз съм причината,ако знаете каква олелия вдигнах.Разбраха ме и клиенти и управители и охрана.Я да видиш колко любезни станаха,ако не можели да се справят с проблема,щели да го сменят.И за какво цялата олелия-за да видят че не може само да се взимат парите на хората,а и да им се обърне внимание.Така че колега,занесеш ли го в магазина,не ги оставяй да се качат на главата ти с мрънканици!


И не забравяй , че Технополис е франчайз... както ти така и аз може да си отворим Технополис


Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Проблем с монитора
Да кажа и аз(макар ,че не съм в час)доколкото разбирам няма шанс с гаранцията.И следва това,че четах някъде(не си спомням къде)може в Хардуер бг или някое клипче от Бокса за поправка на изгорели пиксели.Не знам в какво се изразяваше поправянето, във въстановяване или в изолиране,но поне да не дразни.
И ако трябва да пунтирам 15 годишните спецове от Бокса-Надявам се да съм бил от полза
(досрамя ме да го напиша на маймуница)
И ако трябва да пунтирам 15 годишните спецове от Бокса-Надявам се да съм бил от полза



А сега де? 

- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Проблем с монитора
Маверик в програмата,която се предлагаше май се споменаваше нещо за намагнетизирване 

А сега де? 

-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Тоя пиксел го оставят да не уручасат монитора
Няма оправия,... ама и не виждам смисал от оправяне... обикновенно тези монитори не нямат проблем след това със следващи изгоряли пиксели


Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Проблем с монитора
Ето го гледай и кажи ,какво ти е мнението
http://www.vbox7.com/play:c4742a84
http://www.vbox7.com/play:c4742a84
А сега де? 

-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Това са глупости - ама пълни
Софтуер и Хардуер са 2 различни неща, ако крушката на фаровете ти изгори... няма да е от бензина дето си налял в резервоара
Програма не може да оправи изгорял пиксел, поради причината че това е едно минидиодче
АБСУРДНО Е 


Софтуер и Хардуер са 2 различни неща, ако крушката на фаровете ти изгори... няма да е от бензина дето си налял в резервоара

Програма не може да оправи изгорял пиксел, поради причината че това е едно минидиодче


Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Проблем с монитора
Маверик пределно ми е ясно това,но все пак светодиода се командва,кога да светка,там и кой от трите цвята да преобладава,че си мисля поправката да оправи софтуера ,който командва.
Абе може да си прав,какво говоря наизус.





А сега де? 

-
- разбира нещата
- Мнения: 668
- Регистриран на: Вто Апр 01, 2008 4:58 pm
- Местоположение: Димитър Трендафилов / Пловдив
- Обратна връзка:
Re: Проблем с монитора
Тук не го оправлява софтуер
абе с 2 думи седиш и си гледаш изгорелия пиксел и се молиш около него да се родят още 3 та да ти сменят монитора




Най-мразим да ме удря токо, оти не моем да му го върнем!
Carp Madness Bulgaria
Carp Madness Bulgaria
- Моряка
- кандидат преподавател
- Мнения: 2969
- Регистриран на: Пон Сеп 24, 2007 8:06 pm
- Местоположение: Иван Димитров-Варна
Re: Проблем с монитора
Край на сметките
съгласявам се с тебе.Ще задам и въпроса на My Master по хардуера като се сетя 


А сега де? 

Re: Проблем с монитора
Маверик да те попитам ти колко стоки имаш закупени които са дали дефект и си ги върнал и са ти ги сменили а? аз имам 4 един бойлер, един лаптоп ,един котлон керамичен за вграждане и една прахусмукачка .ако това не е стаж здраве му кажи .Тук не става въпрос за гаранционни условия нищо не колегата предварително не е бил предупреден както изисква закона за потребителите че фирмата производител не дава 100%гаранция че няма да има изгорял пиксел ,това е едно на ръка тук вече говорим за връщане на стоката в магазина съответно за връщане и и на съответната сума за стоката па после ако на тебе ти харесват монитори с изгорели пиксели ходи си гу купи от технополис /не се заяждам просто ме е яд на такива хора като тебе дето се примиряват с действителноста / Та на колегата на които е монитора изкам да кажа ОК носиш го в технополис казваш им че си установил проблем 1 изгорял пиксел те ти казват че това не го покрива гаранцията ти казваш ОК тогава изкам да ви върна стоката и да си взема друга която евентуално няма да има този проблем .Ако ти откажат изкаш среща с началника на маркета обясняваш му и на него и че не ти пука кво казват и че не си дал едиколко си пари за да гледаш синя точка на екрана ако се прават на отворени си вадиш телефончето и запознавае комисията за защита на потребителите със слъчаят си .Няма нужда да ти напомням предполагам че за да стане цялата тази работа трябва да имаш всички видове документи ,говоря за касова бележка гаранционна карта аксесуарите към монитора които са били в кутията и т.н. послушаи ме и няма да збъркаш а ако изкаш послушай маверик детое от 5 години в тази свера и си гледай изгорелия пиксел докато те изкара монитора 100 200 г бог знае колко !Честито !!!
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
Re: Проблем с монитора
И още нещо Маверик
Извадка:
България искат да правят 14 дневен срок за рекламация.И ние ставаме цивилизовани. Но забележете,правото на рекламация ви важи 14 дни след откриването на несъответствие в договора между продавача и купувача(коментирайте какъв е тоя договор и кои са тия несъответствия)при положение,че го виждаш в магазина и в повечето случай ти го и демонстрират.Тук няма нехаресване. Има работи или неработи!
Монитора работи ли - работи, има ли над 3 изгорели пиксела на кв. дециметър - няма . Няма нарушения при договора за продажба / в случая установените в гаранционната карта условия /
Всичко това е ОК ама на етикета на стоката пише ли ше има изгорял пиксел ??НЕ ПИШЕ
съответно това не е ли несъответствие с етикета или аз не разбирам нещата както трябва
Дядо ми имаше една приказка :Работи но не функционира .Е те тва е
Извадка:
България искат да правят 14 дневен срок за рекламация.И ние ставаме цивилизовани. Но забележете,правото на рекламация ви важи 14 дни след откриването на несъответствие в договора между продавача и купувача(коментирайте какъв е тоя договор и кои са тия несъответствия)при положение,че го виждаш в магазина и в повечето случай ти го и демонстрират.Тук няма нехаресване. Има работи или неработи!
Монитора работи ли - работи, има ли над 3 изгорели пиксела на кв. дециметър - няма . Няма нарушения при договора за продажба / в случая установените в гаранционната карта условия /
Всичко това е ОК ама на етикета на стоката пише ли ше има изгорял пиксел ??НЕ ПИШЕ
съответно това не е ли несъответствие с етикета или аз не разбирам нещата както трябва
Дядо ми имаше една приказка :Работи но не функционира .Е те тва е
Цепи,лепи,вулканизира......монтаж, демонтаж,баланс
-
- разбира нещата
- Мнения: 926
- Регистриран на: Съб Яну 17, 2009 9:51 am
- Местоположение: Стамболийски
Re: Проблем с монитора
Maverick,исках да подчертая с мнението си,че трябва да не позволяваш да ти замазват очите с измишльотини и какво ли не.Явно повечето хора в Бг са свикнали да си вършат работата чак след катоMaverick написа:
valmet, колега, наясно ли си, говорим за изгорял пиксел, а не за проблем у цветовете- пролема на цветовете - 2-ро може да ти е у видеокартата на компютъра, второ може да е намагнетизирване на матрицата, 3-то ако докато си го карал до вас е бил е хоризонтално положение и кристала се е нанесъл в страната на която е лежал монитора
![]()
И не забравяй , че Технополис е франчайз... както ти така и аз може да си отворим Технополисче и McDonalds ако щеш.... те не продават стоката, а мястото за продажба на стоката

"Пише жени - влизаш то тоалетна"
-
- разбира нещата
- Мнения: 926
- Регистриран на: Съб Яну 17, 2009 9:51 am
- Местоположение: Стамболийски
Re: Проблем с монитора
Съгласен съм с мненията на колегата Gan4eff,не съм съгласен да си давам парите за нещо което за кратък период от време се сдухва.Аз също не искам да ме разбирате погрешно,не съм тук за да се заяждам.Както бе казал бат' Любо(KrokiBg) в една тема за платените водоеми-отиваш,даваш парите и се съгласяваш с условията.Но друг е въпроса че някой променя условията и то в ущърб на платеца.
Пожелавам на колегата с проблемния монитор успех и да не позволява да
!
Пожелавам на колегата с проблемния монитор успех и да не позволява да

"Пише жени - влизаш то тоалетна"
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с монитора
Ганчев е прав и ако си по настоятелен и говориш правилните приказки,трябва да ти го сменят.Въпроса е какво ще говориш и колко високо ще го кажеш а и колко клиенти ще те чуят
Абе,алармата му е майката и колкото по голяма-толкова по добре и хваща декиш










Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!