Въпрос за двутактов двигател

Допълнителна екипировка, която ще направиви къмпингуването ви по-лесно и удобно.

Модератори: emo vasilev, Ачо ♣

VGS
разбира нещата
разбира нещата
Мнения: 858
Регистриран на: Чет Мар 23, 2006 4:09 pm
Местоположение: Wildau

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от VGS »

Според мен това е почти нормално.
Ако са ти на ред центровките просто на 1-2 часа тролинг му давай малко повече газ за да се отпуши и продуха(двутактовите обаче не трябва да се вържът повече от 20-30 секунди на пълни обороти, за това вдигаш пълни обороти и връщаш газта малко).
Трябва да караш винаги с точната пропорция масло(погледни си книжката да не би да караш още с пропорциите за разработване на мотора).
И използвай винаги висококачественни масла отговарящи по характерисика на зададените ти в книжката параметри и не трябва да имаш проблеми.
Свещите се сменят на 50-100 часа примерно за да ти е на ред всичко.
Това от мен може и да е от друго но просто не се сещам какво може да е.
Аватар
krokibg
учете се от него
учете се от него
Мнения: 6920
Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от krokibg »

Слагаш повече масло,както казва Вальо - това първо.Не си сложил точния модел свещ, както казах,всеки двигател си иска своята свещ,с определеното топлинно число - това втро.И трето - намери масло,което е по-скъпо,но се слага по-малко количество от него на литър бензин.Това са основните неща,които трябва да се спазват.Ако топлинното число на свеща не е това което е дадено по каталог,запалването не е наред.От там започва не-пълното изгаряне на горивото в камерата и оставащото масло зацапва свеща,като оставя нагар и тя спира да работи.Може да му трябва още въздух на двигателя,за да се подобри изгарянето и т.н.Майистор да ти го настрои ако трябва и да ти даде масло и свещ,който ще ти решат проблема.Има и още нещо,което е много важно и ако не ви го кажа,няма да се сетите за какво става въпрос !!! Когато мотора е старичък,пуши като комин.Този пушък влиза под капака и мотора няма от къде да вземе въздух за да работи нормално.Аз си решавам този проблем като на капака си правя три дупки 10х10 см на места където това е възможно,и на тях си сложих едни решетки,които да закрият дупките.Горенето на двигтеля се подобри,спря да гасне,и сега вече въздуха му стига и изгарянето е много добро.И така,свещ,отговаряща на двигателя,масло което се слага в по-малки количества от реномираните фирми и даване на чист въздух на двигателя за да има пълно изгаряне !!! Дано тези мои съвети да са Ви от полза !!!
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!

Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
maistor_ribar
научил се да хвърля
научил се да хвърля
Мнения: 115
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 7:19 pm
Местоположение: Сливен

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от maistor_ribar »

Благодаря за садействието колеги!В момента ползвам масло на Husqvarna(бездимно за двутактови двигатели)25 гр-1л.Произведено в Швеция.А в книжката на двигателя пише отношение бензин/масло 20-25:1.Което е два пъти повече40-50гр.
Лягам с мисълта,че утре пак ще съм за риба.Риболов NON STOP!
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от Тедо »

това масло на Хускварна не е ли за резачки т.е. за двигатели с въздушно охлаждане и високи обороти (7-8-9000об/мин)? Повечето извънбордови двигатели са с водно охлаждане и ниски обороти /не повече от 6000/... Слагайте само масло, на което изрично е написано outboard и има съответната картинка...
Качествените масла са направени за точно определени видове двигатели и слагането на високотемпературно масло /възд. охлаждане/ на двигател, който работи на практика студен /водата не е повече от 30-40С/ няма никакъв смисъл!
Аватар
krokibg
учете се от него
учете се от него
Мнения: 6920
Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от krokibg »

Каквото и да си говорим,повечето колеги си правят свободни съчинения.Момчета,тези съвети ви се дават на готово,и ако не ги следвате на 100% поне се замислете и опитайте.Всеки който внася лодки и двигатели,внася и консумативи за тях.Няма да згрешите ако датете малко повечко пари,но ще си спестите главоболия и много пари после за ремонти :lol: :lol: :lol:
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!

Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
nikgeo
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 233
Регистриран на: Сря Мар 01, 2006 6:15 pm
Местоположение: Добрич - 43˚34'25" N, 27˚49'43" E

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от nikgeo »

Провери си лулата и кабела към свещта. Възможни са микроскопични пукнатини и във влажна среда се намалява силата на искрата и постепенно зацапва свещта, поради не пълно изгаряне на сместа.
!!! Едно е да си ПРОСТОСМЪРТЕН,а съвсем различно е да си ПРОСТ и СМЪРТЕН ...... но някои така и не го разбраха !!!
Аватар
Тедо
сериозен играч
сериозен играч
Мнения: 2178
Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Въпрос за двутактов двигател

Мнение от Тедо »

еле па маслото за Хускварна е по-скъпо от Ямалюб /например/ :idea: т.е. нищо не икономисвате
Публикувай отговор

Обратно към “Екипировка”