Къде се намирам:
Риболов
Сладководен раздел
Специализиран риболов
Сладководен Риболов
naRiba.com

Форум




СКАНДАЛ С ABU GARCIA - ПРОБЛЕМИ!!!
Модератор: bobopeli
-
- ще става разбирач
- Мнения: 380
- Регистриран на: Сря Мар 17, 2004 1:06 am
- Местоположение: Sofia
СКАНДАЛ С ABU GARCIA - ПРОБЛЕМИ!!!
Ще ви разкажа на кратко какво ми се случи с “прословутите” макари на “Abu Garcia”. За Коледа моята половинка, решила да ме изненада приятно и да ми купи макара “Abu Garcia”502R ( 89 лв) и плетено влакно за 45 лв от представителния магазин на Княз Борис. До тук супер, отварям си аз подаръка на Коледа и първоначално радост голяма, НО уви за кратко. Много бързо разбирам, че макарата има два сериозни недостатъка (дефекта). Първо установих, ролката на бигела захапва влакното (между ролката и държача на бигела има недопустим луфт и влакното периодично попада там. Второ макарата има прекалено голямо усукване в държача и при навиване на влакното се върти и суче като шугава. И това си пролича само при намотаването на влакното, а представете си ако трябва да вадите някоя по-прилична риба!? При положение, че макарата ми трябва за спининг и ще ходя догодина по състезания, представих си как ще си късам нервите и кордите и ще прецаквам влакна дето струват майка си и баща си. Това вече съм го преживявал с друга макара, но тя поне беше 2 пъти по-евтина и даде дефекта едва след изтичане на гаранцията и износване на ролката.Да не ви обяснявам как ми се скапа кефа от коледния подарък, скапа се кефа и на половинката ми.
Но уви не е само това оттук започнаха големите проблеми с така наречените търговци от магазина. Приятелката ми реши да върне макарата и да не ви обяснявам как започнаха да я правят на маймуна тия от Abu. Най-добре тя да ви разкаже за това.
Аз ще ви кажа само, че съм бесен, защото ми омръзна от разни да се правят на интересни и да забравят едно основно търговско правило, че “Клиентът има право”. Тези “търговци” успяха да ни развалят кефа и празниците с отказа си за диалог и съдействие и ще си носят последствията по законов ред за извършване на редица нарушения. Аз знам, че вероятно има заклети фенове на марката, както има такива и на Лада и Москвич, които не искат и да чуят за друго, но пиша това за тези които са решили да си взимат Abu или каквато и да е друга марка: Внимавайте какво ви пробутват и си търсете правата, защото имате такива и закона Ви защитава!!!
С мен се свързаха колеги, които са имали проблеми с макарите Abu Garcia и са си блъскали главите с тях, но са махали с ръка и контрата е оставала в тях. Обаче стига толкова!
Аз лично повече никогжа не бих си купил Abu Garcia както и каквото и да е от тези търговци, заради отношението, високомерието и твърдоглавието им!!!
Но уви не е само това оттук започнаха големите проблеми с така наречените търговци от магазина. Приятелката ми реши да върне макарата и да не ви обяснявам как започнаха да я правят на маймуна тия от Abu. Най-добре тя да ви разкаже за това.
Аз ще ви кажа само, че съм бесен, защото ми омръзна от разни да се правят на интересни и да забравят едно основно търговско правило, че “Клиентът има право”. Тези “търговци” успяха да ни развалят кефа и празниците с отказа си за диалог и съдействие и ще си носят последствията по законов ред за извършване на редица нарушения. Аз знам, че вероятно има заклети фенове на марката, както има такива и на Лада и Москвич, които не искат и да чуят за друго, но пиша това за тези които са решили да си взимат Abu или каквато и да е друга марка: Внимавайте какво ви пробутват и си търсете правата, защото имате такива и закона Ви защитава!!!
С мен се свързаха колеги, които са имали проблеми с макарите Abu Garcia и са си блъскали главите с тях, но са махали с ръка и контрата е оставала в тях. Обаче стига толкова!
Аз лично повече никогжа не бих си купил Abu Garcia както и каквото и да е от тези търговци, заради отношението, високомерието и твърдоглавието им!!!
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 204
- Регистриран на: Сря Окт 13, 2004 12:13 pm
- Местоположение: Младост 4 ;)
Не се нерви стават такива работи , не забравявай къде живеш . А твойта следващия път да ти купи пуловер . Та да нема цупи. Се пак момичето се е постарало да ти напраи кефа . Мойта кат ми купи некой боклук и викам: Супер е маце . И стискъм зъби , и кво да праа . Много съм учуден че марка с такива традиции се оаква толко злобно ако въобще въпросния продукт е тяхно производство . Щот нали знаеш наще ДИСТРИБУТОРИ кви са пичове? Мани не си разваляи празниците . А ако държиш се обърни към здружението за защита на потребителите. Ама с тая тема достатачно им е...... майката на Abu. Лошото в случая е че, хората МОЖЕ да нямат нищо общо . И земи купи на твойта един парфиум менте , дето ветрее за 10мин. да сте квит. Както каза един колега MADE IN BULGARIA . Що въобще ти прават впечатление такива ДРЕБОЛИ . А, весели празници , и наздраве.
дай рибо рибо дай
Никаква милост към такива некоректни търговци.
Поставета ги на място, за да не излъжат и други клиенти
Нека да знаят че не всички си затварят очите и си викат - Айде от мен да мине. Не стига че цените им са уникално високи в този магазин
, ами продават и некачествени стоки. А за това, че се крие шефът им въобще не ми се говори - то бива бива бива наглост, ама чак пък толкова.



Нека да знаят че не всички си затварят очите и си викат - Айде от мен да мине. Не стига че цените им са уникално високи в този магазин





-
- ще става разбирач
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет Юни 25, 2004 10:06 am
- bobsana
- научил се да хвърля
- Мнения: 121
- Регистриран на: Пон Сеп 06, 2004 7:23 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Е той няколко пъти е ходил човешки. Дори да се съберем и отидем ако ни кажат, че пак шефа го няма и не могат нищо да предприемат вероятно и ние ще се ядосаме. Да видим колегите, които обещаха да посетят магазина какво ще кажат. Сподед мен обаче най- добре е по законния ред. Не после да казват от магазина, че сме ги нападали, заплашвали и т.н. Подал си е жалба човека ще му върнат парите и ще му платят разноските, аз съм сигурен и много ще се радвам защото аз като не толкова известен риболовец съм ял дървета много пъти, само че в повечето случаи търговците се опитват да компенсират по някакъв начин случката. В един друг форум се дават подобни примери, но търговците веднага откликват или заменят или връщат парите. И аз се оплаках на магазина на BALZER, че ми се е разскърцала макарата. Съвсем любезно и настойчиво ми казаха да я донеса и ще ми я оправят. В магазина на АЛЕМ също са много коректни.