Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Изработване на колесар
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Изработване на колесар
Акта е един и с него даже съм доста под цената на нов колесар.А относно взимането на заем на номера от друг колесар не ви го препоръчвам .Мой колега направи подобно нещо и го хванаха сега го съдят.Водят го като измама и фалшифициране макар че номера беше на собственото му ремарке.По добрия вариант е както каза Тедо или на платформа или на някакъв камион.Тедо написа:за да няма актове, ползвайте пътна помощ, колесар (платформа), на който да качите нерегистрираното ремарке... или просто вземете на заем рег. номер и документи от друго ремарке...
то като гледам на Краси с двата акта колесарът му е излязъл колкото да си го купи целия от ДЕА...
Който нож вади сам пада в него.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Изработване на колесар
явно е бил голям карък - карал съм китайски колесар с 5,20м РИБ с "присаден" номер от багажно ремарке и са ме проверявали и нищо не казаха...
сега погледнах - на малките талони и на фабричния ми колесар и на самоделното багажно ремарке пише само "колесар"... не виждам как ще се усетят...
Не знам в момента как е, но миналата година репатраците вземаха 30лв за транспорт до КАТ на софийска кола...
сега погледнах - на малките талони и на фабричния ми колесар и на самоделното багажно ремарке пише само "колесар"... не виждам как ще се усетят...
Не знам в момента как е, но миналата година репатраците вземаха 30лв за транспорт до КАТ на софийска кола...
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Изработване на колесар
На големите и на малките талони точките D D.1 и D.2 са едни и същи D-ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО при мен пише -ремарке за лек автомобил (motor-car trailer), D.1-МАРКА при мен пише ремарке(trailer ) , D.2-ТИП при мен пише КОЛЕСАР ЗА ЛОДКА (boat wheel carrier).Може би за туристическите ремаркете трябва да пише D.2-ТИП ТУРИСТЕЧЕСКО ИЛИ БАГАЖНО РЕМАРКЕ.Другото което ми е чудно защо на твоето багажно ремарке пише колесар. 

Който нож вади сам пада в него.
Re: Изработване на колесар
Все още не съм го взел, тъй като търся варианти за премъкване до Русе. Най-вероятно камион или платформа. Питах в кат, ако е с други номера, каква е глобата
- лишаване от свобода, тъй като е измама/Краси е прав, че има разлика в талона/ и каквато и ливада да е проверяващия няма измъкване. Без номера от 100 до 300лв и до 6месеца без книжка.
Взех един талон за ремарке и на него пише:
(D) Ремарке за лек автомобил
MOTOR-CAR TRAILER
(D1) ИСТЪР ССМ РСС 500
ISTAR SSM RSS 500
(D2) **БОРДОВИ**
***DECK***

Взех един талон за ремарке и на него пише:
(D) Ремарке за лек автомобил
MOTOR-CAR TRAILER
(D1) ИСТЪР ССМ РСС 500
ISTAR SSM RSS 500
(D2) **БОРДОВИ**
***DECK***
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Изработване на колесар
lacho44, какво още не си взел ако е само мост от фирма ДЕА -Ивайло Енчев тя се намира в с.Тръстеник Русенско.Мостовете са няколко размера така че виж първо кой ще ти върши работа.Мисля че цената е около 750лв.Транспорт може и с обикновена кола .
Който нож вади сам пада в него.
Re: Изработване на колесар
Вярно, че не съм обяснил.
Всичко е комплект лодка, мотор и колесар. Внос е от Англия, а там отделни номера за колесара нямат. Така че в момента е без никакви документи и номера. Купувам го с договор за покупко продажба и това е.
Обаждах се в технотест, те вдигат ръце, бил заводски не бил за тях, а обясни в кат де. Като го примъкна ще му мисля, не знам дори имали номер на рамата, но се нуждае от основен ремонт.
Питах за т.10, тъй като този който съм почти купил, мисля че нямаше пружини или турсиони.
Всичко е комплект лодка, мотор и колесар. Внос е от Англия, а там отделни номера за колесара нямат. Така че в момента е без никакви документи и номера. Купувам го с договор за покупко продажба и това е.
Обаждах се в технотест, те вдигат ръце, бил заводски не бил за тях, а обясни в кат де. Като го примъкна ще му мисля, не знам дори имали номер на рамата, но се нуждае от основен ремонт.
Питах за т.10, тъй като този който съм почти купил, мисля че нямаше пружини или турсиони.
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Изработване на колесар
Няма значение че колесара е заводски, като няма регистрация минаваш на технотест като казваш че ти си го направил.Взимаш бележка от кантар и фактура от вторични суровини за закупуване на 250 кг.желязо и си готов.Снимай моста и ще ти кажа има ли торсион.
Re: Изработване на колесар
Въпреки, че не съм го купил все още, звънях до технотест за да знам кога ще идват в Русе. Обясних им случая, а отговора беше, че не съм за тях, бил заводски
Казах им, че ще излъжа и ще кажа, че аз съм го правил/по рамата има дори дупки от ръжда, които трябва да отстраня/, не можело, било се познавало, че е заводско
Пратиха ме да питам в кат
, а като знам пък там, какво е любезно отношение. Ще има ходене по мъките, ама пък накрая нали ще е по сладко.
Благодаря Краси за информация, ще ви държа в течение, само да намеря по-икономичен начин за пренасяне.




Благодаря Краси за информация, ще ви държа в течение, само да намеря по-икономичен начин за пренасяне.
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Изработване на колесар
В КАТ няма да направиш нищо.Моя съвет е да не се занимаваш с глупости ами да видиш кога е датата за технотест и да отидеш на място .Казваш че колесара няма никакви документи и искаш да минеш теста за озаконяване никой не може да те върне.На технотест минават всякакви ремаркета ,автомобили спрени от движение ,автокранове ,камиони и др. те случайно да неби да не са заводски направени.Само вземи бележка от кантар .Сигурен съм че няма да имаш проблеми.В технотест са сто отдела кой знае на кой си попаднал.Но нищо не ти пречи да опиташ.
Който нож вади сам пада в него.
Re: Изработване на колесар
Най сетне я взех, вярно с доста перипетии, ама инък няма да е толкова сладко
Остана да взема само задната дъска на която стои номера и светлоотразителите, но нямам вече търпение да чакам.
Давайте акъл откъде да я почвам. На първо време мисля да смъкна лодката и да започна със шкурене, китваме и подмяна на някои профили, но се надявам предварително да ми кажете кое е излишно и въобще ще се приеме ли от технотест. За да не правя нещата по два пъти.











Остана да взема само задната дъска на която стои номера и светлоотразителите, но нямам вече търпение да чакам.
Давайте акъл откъде да я почвам. На първо време мисля да смъкна лодката и да започна със шкурене, китваме и подмяна на някои профили, но се надявам предварително да ми кажете кое е излишно и въобще ще се приеме ли от технотест. За да не правя нещата по два пъти.
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Изработване на колесар
това прегъване точно преди стойката на лебедката е много опасно... трябва веднага да го изправиш и да подсилиш - профила е хем тънък, хем ръждясал...
Най-отзад ролката ли опира в носа като товариш лодката на ремаркето, или тампона за мотора и желязото?
По-добре е най-задната точка да е подвеждаща ролка. Както е тук:

Най-отзад ролката ли опира в носа като товариш лодката на ремаркето, или тампона за мотора и желязото?
По-добре е най-задната точка да е подвеждаща ролка. Както е тук:

Re: Изработване на колесар
Аз затова нея дърпах на теглич, а 2месеца чакам камион да ми я докара. Гредата, мисля огънахме като я смъквахме от камиона. Прекалено е хилава и мисля целия профил да подменя, но незнам захващащия механизъм дали ще признаят от технотест.
Досега не съм я пускал на вода, Искъра беше замръзнал, купувах я на късмет. Само палнахме двигателя и си стиснахме ръцете.
Досега не съм я пускал на вода, Искъра беше замръзнал, купувах я на късмет. Само палнахме двигателя и си стиснахме ръцете.
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Изработване на колесар
Подмени всички изгнили профили и най вече теглителната "тръба" профил.Моста ти е добър и е с гумен торсион така че проблеми с Технотест няма да имаш.Боядисвай, слагай светлоотразители както съм писъл в темата и незабравяй осигурителното въже.Ако няма луфтове в ключалката няма да имаш проблеми.Успех.
Който нож вади сам пада в него.
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Изработване на колесар
Направо нова скара и захващане за моста по същия начин както е сега.Правиш на ново или ще те върнат от теста.Ако тази лодка се отдели от теглещата кола иби джип, с 80-90км,направо си заминаваш в затвора ако отсреща има кола или коли.Ще стане мазало.Преправяи приятел иначе лошо.Продават се и хубави лебедки,има профили всякакви но гледаи да направиш скарата по-стабилна.Като гледам,всичко е ръждясало и изгнило




Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
- Тедо
- сериозен играч
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Пон Апр 16, 2007 9:32 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Изработване на колесар
тя на ръка ако се е огънала 
Ако не знаеш какво е динамично натоварване, с две думи това което на ръка носи 100кг, като го закачиш на колата и минеш през дупка натиска стига до 1000кг... Знам случай при който голяма лодка с двуосен колесар, теглена от новичък джип дълга база минават с 90кмч през дупка (от тия 30-сантиметровите дето ги "няма" по нашите пътища)... Получава се камшичен удар... В резултат джипа къса рама посредата... Имай предвид, че такава рама на джип издържа без повреда падане от няколко метра...

Ако не знаеш какво е динамично натоварване, с две думи това което на ръка носи 100кг, като го закачиш на колата и минеш през дупка натиска стига до 1000кг... Знам случай при който голяма лодка с двуосен колесар, теглена от новичък джип дълга база минават с 90кмч през дупка (от тия 30-сантиметровите дето ги "няма" по нашите пътища)... Получава се камшичен удар... В резултат джипа къса рама посредата... Имай предвид, че такава рама на джип издържа без повреда падане от няколко метра...