Къде се намирам:
Къмпингуване
Екипировка
naRiba.com

Форум


Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Модератори: emo vasilev, Ачо ♣
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Не мога да варирам с дебелината на семерингите,и двата влизат в легло в основата на водната помпа и няма никакво място под или над тях.Ще снимам после детайлите и ще ги кача тук,може да е полезно и за други....
Поздрави.
Поздрави.
гъз път да види
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 5:42 pm
- Местоположение: sofiq
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
имах в предвид да ползваш по-малък вътрешен размер ,а дебелината да си е остане си я описал
Колкото по-добър джип караш,
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
толкова повече трябва да ходиш ,за да повикаш човека с трактора.
https://www.facebook.com/466042410074126
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Благодаря ти за отговорите keymaker ,ако не успея да намеря оригиналния размер ,ще прибегна до твоя съвет,макар,че ме притеснява факта ако поставя /примерно /най-близкия по-малък размер дали това няма да доведе до по-бързо износване на семеринга,а и също съм виждал износен вал от семеринги с неточен размер/просто расъждавам на глас/не се правя на многознайко....
п.п.Все пак ще кача снимки на продцедурата ,дано е полезно на някой колега
п.п.Все пак ще кача снимки на продцедурата ,дано е полезно на някой колега
гъз път да види
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-a
Колега провери и тук. Пише, че имат и инчови размери. Иначе преди 5-6 години съм поръчвал в една работилница, където ги правеха на специален струг с ЦПУ и ставаха обикновенно за час ако не са натоварени. Намираше се като пътуваш от надлез Надежда към бул. Сливница/към затвора/ и на първите светофари след тези за гарата в дясно в края ня уличката.
Колега провери и тук. Пише, че имат и инчови размери. Иначе преди 5-6 години съм поръчвал в една работилница, където ги правеха на специален струг с ЦПУ и ставаха обикновенно за час ако не са натоварени. Намираше се като пътуваш от надлез Надежда към бул. Сливница/към затвора/ и на първите светофари след тези за гарата в дясно в края ня уличката.
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Относно семерингите, тука в последното мнение за момента http://forum.nariba.com/viewtopic.php?f ... 8&start=15 съм описал своите перипетии с тях. Според мен ако сложиш семеринга с по малък работен /вътрешен/ диаметър няма да имаш проблем. Поне нищо не ти пречи да опиташ, цената им в Бг е доста ниска, а само транспорта на оригиналната /а тя може и да не е/ от чужд сайт ще ти е над 40 долара.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 197
- Регистриран на: Вто Дек 27, 2005 8:47 am
- Местоположение: гр.Козлодуй/c.Хърлец
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае !!!
Колега, ако искаш сигурно решение на проблема, използвай този сайт:
http://www.trickettmarineproducts.co.uk/
Доставката до БГ е 10лири(пратката дойде точно за 1 седмица по пощата), ценовата листа е без ддс, частите са американски. Просто им драсни един имейл с въпрос дали имат това което търсиш(посочваш номера от каталога им). Плаща се с Виза електрон(дебитна) или друга кредитна карта. На мен ми пуснаха инвойс по имейла към paypal, много лесно и удобно за плащане.Купих от там пълен комплект о-пръстени и семеринги за ботуша на моя Johnson ( имаше и о-пръстени за пробките на маслото-както и нови болтчета за там,семеринга за капака на водната помпа и даже един о-пръстен който е за една ролка към карбуратора...
). Съвета ми е да не си губиш времето,може да намериш заместител но няма да намериш на всичко което е по ботуша!! Номера е да направиш ремонта така,че скоро да не ти се налага да го разглобяваш отново! А това може да стане ако смениш всичко а не отделни части- мое мнение... 
http://www.trickettmarineproducts.co.uk/
Доставката до БГ е 10лири(пратката дойде точно за 1 седмица по пощата), ценовата листа е без ддс, частите са американски. Просто им драсни един имейл с въпрос дали имат това което търсиш(посочваш номера от каталога им). Плаща се с Виза електрон(дебитна) или друга кредитна карта. На мен ми пуснаха инвойс по имейла към paypal, много лесно и удобно за плащане.Купих от там пълен комплект о-пръстени и семеринги за ботуша на моя Johnson ( имаше и о-пръстени за пробките на маслото-както и нови болтчета за там,семеринга за капака на водната помпа и даже един о-пръстен който е за една ролка към карбуратора...


Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравейте колеги!
Темата е супер!
Имам нужда от съвет, на скоро си взех Yamaha 8HP двутактов и според описаното в темата трабва да се подменят семерингите, поради лошото съхранение преди да стане мой!
Проблема все пак е че двигателя пали без никакъв проблем и си върви перфекно, но при по-високи обороти в определен момент претриса рязко и се чува нещо като удър!
Ако някой може да даде съвет кои точно семеринги трабва да се сменят и дали е в това проблема!?
Ако има и някаква схема или нещо в интернет не можях да намеря нищо!
Благодаря за вниманието!
Весели празници на всички!
Темата е супер!
Имам нужда от съвет, на скоро си взех Yamaha 8HP двутактов и според описаното в темата трабва да се подменят семерингите, поради лошото съхранение преди да стане мой!
Проблема все пак е че двигателя пали без никакъв проблем и си върви перфекно, но при по-високи обороти в определен момент претриса рязко и се чува нещо като удър!
Ако някой може да даде съвет кои точно семеринги трабва да се сменят и дали е в това проблема!?
Ако има и някаква схема или нещо в интернет не можях да намеря нищо!
Благодаря за вниманието!
Весели празници на всички!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Здравейте.Не съм рибар,но имам един приятел рибар който ме помоли да му помогна да си оправи двигателя.Обърна се към мен защото се занимавам с мотоциклети,но нещо ударих на камък.Проблема е,че му изгоря електронното.Не успява да намери ново оригинално и решихме да го дадем на човек който въстановява подобни но за мотоциклети.Сега се опитваме да намерим схема на електронното,но за сега безуспешно.Ако някой може да ни насочи към някой сайт,ще сме му благодарни.Двигателя е CHUANLAODA 3.5 hp.Шанхайско производство.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Познавам във Варна човек, който прави електронни, но излиза скъпо (минимум 250-300 лв) и за това двигателче просто не си струва. За GENOVO и PARSUN имам електронни за всички модели (включително и за T3.6), но много се съмнявам да станат за CHUANLAODA. 

Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Наистина такава сума е голяма за това двигателче.
-
- ще става разбирач
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря Мар 18, 2009 8:51 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
А напълно сигурни ли сте, че проблема е в електронния блок. Много по-често се случва да изгори бобината под маховика, която генерира тока.
Нашите реформи са като да ви заменят якето за тениска и да ви кажат: честито ви палто!
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Малко като реклама ще излезе, но с цел да Ви помогна вече има Български сайт от който можете да поръчате почти всичко необходимо за вашите двигатели и лодки.
www.pp-boats.com Вижте го интересен е с мн информация и снимки
www.pp-boats.com Вижте го интересен е с мн информация и снимки
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Та такаааа, идва време за новия сезон и е време да започнем ремонтите.Когато купих двигателя имах следния проблем, предишния собственик беше взел някаква плитчина на абордаж и резултата е следния
,,,,
при това изкривяване лодката ми дърпа на дясно и неможе да се компенсира с регулатора който е и анод-протектор. Мисля да изправя предпазителя чрез нагряване с оксижен като ми е ясно че след това трябва да сменя и семерингите на торпедото .Някой има ли други идей да ги споделя.Притеснява ме това с нагряването на метала. За стоманата съм наясно но за алуминиевите сплави хич ме няма.Очаквам компетентни мнения.Моля тези който не са наясно с тази материя да не дават мнения.Не ми се четат неща от сорта - Виж сега , ама то тая работа така не става ,несъм сигурен за това и тн. Благодаря предварително.


Който нож вади сам пада в него.
- krokibg
- учете се от него
- Мнения: 6920
- Регистриран на: Пон Юли 03, 2006 10:46 am
- Местоположение: Пловдив
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Това е от семерингите под маховика,това става ,когато семеринга или семерингите са стари и са се втвърдили вече.Майстор ще ти ги направи,ако ти неразбираш от това.Няма друго решение освен смяната.Ако пък си в час,намираш въпросния семеринг,не съм на ясно колко са, защото всяка фирма си прави каквото си иска и на някои,са по два!!!Та така,намираш въпросния размер семеринг,стария го разбиваш с една отверка внимателно и го вадиш.На негово място си набиваш новия но се иска специалнен инструмент за набиването,което трябва да става равномерно от всички страни,за да не го повредиш преди да си го набил.Не е сложно,обаче трябва да ти се отдава.ако не си сигурен в себе си,ползвай майстор.r3m1x написа:Здравейте колеги!
Темата е супер!
Имам нужда от съвет, на скоро си взех Yamaha 8HP двутактов и според описаното в темата трабва да се подменят семерингите, поради лошото съхранение преди да стане мой!
Проблема все пак е че двигателя пали без никакъв проблем и си върви перфекно, но при по-високи обороти в определен момент претриса рязко и се чува нещо като удър!
Ако някой може да даде съвет кои точно семеринги трабва да се сменят и дали е в това проблема!?
Ако има и някаква схема или нещо в интернет не можях да намеря нищо!
Благодаря за вниманието!
Весели празници на всички!
Краси,алуминия на предпазителя на ботуша,от дългото каране,маслото което е в редуктора се е просмукало в спорите на материала и заварката там не държи,защото става на миниатюрни шупли !!!Изправянето става с два чука,един голям за да подпираш от едната страна а със по-малкия,леко и внимателно чукаш от другата докато се изправи !!! Все пак,пробвай да отрежеш назъбените парчета и да подравниш мястото.След това намираш парче алуминий на същата дебелина и пробвай да ти го завари аргончик,гледам че твоя предпазител е начупен по-надолу и може маслото да не се е пропило до там.Аз го имам същия проблем с джонсъна и заварката не издържа и пак се счупи !!!
Глупаците и завистниците нямат изтребване,като хлебарките са !!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
Аз нямам проблем с хората,те имат проблем с мене !!!!!
- краси12345678
- ще става разбирач
- Мнения: 450
- Регистриран на: Пон Май 22, 2006 1:06 pm
- Местоположение: Козлодуй-Пловдив
Re: Повреди и ремонт на двигатели и лодки - важно да се знае
Благодарско Любак,Ще пиша като го направя но ще изчакам още да видим и някое друго мнение.