Въпрос за Голф-3

Всичко за което не намирате подходящ форум

Модератор: dantho.mihov

Аватар
Don4o_62
учете се от него
учете се от него
Мнения: 5619
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 3:04 pm
Местоположение: гр.Асеновград

Re: Въпрос за Голф-3

Мнение от Don4o_62 »

Така,работата става студио хикс.Човека смени делко и комутатор и пак прави същата работа.Спира пак след около 40-50км.Работата найстина е странна.Давайте други предложения.
Главната причина за стреса.... Ежедневният контакт с Идиоти :mrgreen:
Аватар
AL KAPONE
кандидат преподавател
кандидат преподавател
Мнения: 3072
Регистриран на: Чет Фев 15, 2007 2:56 pm
Местоположение: от Село

Re: Въпрос за Голф-3

Мнение от AL KAPONE »

Може да сте купили некъв гаден комутатор!!!
Другия вариант за отчитане на грешка е датчик на хоу ( или иначе казано датчик на колянов вал) когато изгасне колата вземете каквато и да е бубина без да е монтирате просто и вижте дава ли искра! ако дава тогава търсете причината в помпата (което е почти невъзможно но почти...) помпата дава придърпвания като сигнал а щом колата се движи не вярвам да е това. Ако е в София колата мога да ви помогна....
Вземете комутатора и идете да го смените в магазина защото даже и да изглежда нов почти винаги са рециклирани в нови опаковки ... правят го и бош и дрегите....
Когато се издигаш, приятелите ти разбират кой си.
Когато падаш, разбираш кои са приятелите ти.
aaa11
вече хвърля и на тежко
вече хвърля и на тежко
Мнения: 293
Регистриран на: Съб Апр 25, 2009 4:14 pm
Местоположение: софия

Re: Въпрос за Голф-3

Мнение от aaa11 »

колега може да ти се стори смешно но я си провери филтера на безнина или цедката в резервоара,На мен днес ми направи сходен проблем както си карах и исведнъш загасна,не запали околоко 10 м .Вярно че моита е дизелче .Но като отворих цетката на резервора изпаднаха такива боклуци че няма до каде ,маркучите също ми бяха запушини ,
Д-р Дулитъл
ще става разбирач
ще става разбирач
Мнения: 344
Регистриран на: Нед Дек 16, 2007 9:49 am

Re: Въпрос за Голф-3

Мнение от Д-р Дулитъл »

Не че съм спец,ама я огледайте бушоните и бушониерата-срещу лявото коляно на водача...има бушон за бензиновата помпа,при хлабава връзка и нагряване може да ти врътне номер.
И още нещо-огледайте и капачката за резервоара-случвало ми се е ,само че на Опел,да се прецака клапанчето в капачката-автомобила си върви 40-50 км,помпата дърпа гориво от резервоара,но през клапанчето не влиза достатъчно въздух на мястото на горивото и в един момент помпата не смогва да преодолее образуващия се вакуум и колата гасне за гориво.След време въздуха влезе,палиш и си караш и след 50 км-хоп,пак проблем...
Публикувай отговор

Обратно към “Разни”