Къде се намирам:
Относно Сайта
Разни
naRiba.com

Форум


Водородна клетка за кола
Модератор: dantho.mihov
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Re: Водородна клетка за кола
Ей такива постове много ме разколебават в начинанията. Тъкмо и аз се бях замислил да монтирам една на вана.
Прокопчо няма ли да се включи за разяснение на инцидента?

- prokop4o
- ще става разбирач
- Мнения: 592
- Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:17 pm
- Местоположение: Асеновград
Re: Водородна клетка за кола
ми какво да ви кажа още ми боботят ушите от взрива.
какво направих аз.
отидох до болкуците и си купих един лист неръждавейка.нарязах го на ламели и ги нардих на растояние 5-9 мм един от друг.пуснах им ток и започна да излиза газ.подадох искра и се запали(звук акто лай на куче) и така няколко пъти(мн. забавно)после го оставих да се събере повече и гръмна(като 3-4 ловни пушки едновременно).капака на кофата в която бях поставил клетката стана на сняг.само да поясня че бях използвал съд(пълен с вода) през който да преминава газа за да не директно от клетката.
та така този опит да не..а дявола във въздуха се оказа неуспешен.
но няма да се отказвам.
общо взето е това от мен ако някой има по конкретни въпроси относно моя провал,да пита!
а ако някой може и иска да дае някоя конкретна схема над която да работя,няма да му се расърдя.
аиде че ми се стопли ракията
какво направих аз.
отидох до болкуците и си купих един лист неръждавейка.нарязах го на ламели и ги нардих на растояние 5-9 мм един от друг.пуснах им ток и започна да излиза газ.подадох искра и се запали(звук акто лай на куче) и така няколко пъти(мн. забавно)после го оставих да се събере повече и гръмна(като 3-4 ловни пушки едновременно).капака на кофата в която бях поставил клетката стана на сняг.само да поясня че бях използвал съд(пълен с вода) през който да преминава газа за да не директно от клетката.
та така този опит да не..а дявола във въздуха се оказа неуспешен.
но няма да се отказвам.
общо взето е това от мен ако някой има по конкретни въпроси относно моя провал,да пита!
а ако някой може и иска да дае някоя конкретна схема над която да работя,няма да му се расърдя.
аиде че ми се стопли ракията

- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Re: Водородна клетка за кола
Благодаря за включването бате.Имам няколко въпроса. Ти директно към маркуча ли поднесе пламъка, и какво точно представляваше съда който играеше ролята на клапан( така да се каже)?
- prokop4o
- ще става разбирач
- Мнения: 592
- Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:17 pm
- Местоположение: Асеновград
Re: Водородна клетка за кола
съдъ представляваше пласмасов буркан.на капака бях направил дупка за да влиза маркуча с гаста във водата,и дупка на която има метален цилиндър от който да излиза газта.
идеята за металния цилиндър е ,че видях едно липче на което един тип отряза пирон.при него обаче газа не гърмеше а гореше, и количеството произведен газ беше доста голямо защото гореше продължително време(3-5мин).
смятам че моята грешка е била в това че използвах доста дебел маркуч и бях потопил маркуча прекалено плитко под вода.така практически става ,че балончетата се сливат и стават едно цяло.
ако ми остане време ще снимам цялата галимация за да ви е покажа.
но моя модел на е много продуктивен,но пък може да се намери някой по отворен и да ми даде акъл.
аиде че си изпих кфето и нещо ме зове
идеята за металния цилиндър е ,че видях едно липче на което един тип отряза пирон.при него обаче газа не гърмеше а гореше, и количеството произведен газ беше доста голямо защото гореше продължително време(3-5мин).
смятам че моята грешка е била в това че използвах доста дебел маркуч и бях потопил маркуча прекалено плитко под вода.така практически става ,че балончетата се сливат и стават едно цяло.
ако ми остане време ще снимам цялата галимация за да ви е покажа.
но моя модел на е много продуктивен,но пък може да се намери някой по отворен и да ми даде акъл.
аиде че си изпих кфето и нещо ме зове

- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Re: Водородна клетка за кола
Съда който играе ролята на клапан трябва да е възможно по висок и мъркуча който влиза трябва да е до дъното.Водата като гледам на клиповете е някъде 2/3 или 3/4 от съда. Другото което е важно, че когато използват газа за горелка имат специални накрайници които ги пълнят с вата от бронз или при по малки горелки слагат в мъркуча филтар от цигари и после игла за помпане на топка( примерно). С този филтър е трудно газа да тръгне обратно по мъркуча но този филтър е съобразен с големината на клетката. Разбира се филтъра от цигара е за самодейна и много малка клетка.
- Кузмич
- dreamer
- Мнения: 885
- Регистриран на: Пет Май 29, 2009 3:51 pm
- Местоположение: Пловдив Петър Василев
Re: Водородна клетка за кола
Косьо, мой приятел е от 3 месеца с българска клетка на колата и каза, че дава известна икономия (Мерцедес 180 Е).
Производителя на клетките е софиянец и мисля, че е този пич(hydrogensystems), който писа няколко поста по нагоре в темата.
Ама много на спор го ударихме в темата и май се отказа.
Ако искаш мога да му намеря координатите (скайп, тел. или поща) и да ти ги дам(става въпрос за производителя).
Производителя на клетките е софиянец и мисля, че е този пич(hydrogensystems), който писа няколко поста по нагоре в темата.
Ама много на спор го ударихме в темата и май се отказа.
Ако искаш мога да му намеря координатите (скайп, тел. или поща) и да ти ги дам(става въпрос за производителя).
Мойсей: "Законът е всичко!"
Христос: "Любовта е всичко!"
Маркс: "Парите са всичко!"
Фройд: "Сексът е всичко!"
Айнщайн: "Всичко е относително..."
Аз по принцип съм музикален помияр...
Христос: "Любовта е всичко!"
Маркс: "Парите са всичко!"
Фройд: "Сексът е всичко!"
Айнщайн: "Всичко е относително..."
Аз по принцип съм музикален помияр...
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Re: Водородна клетка за кола
аМИ бате той човека си каза "посещавате нашия сайт" сигурно е той . То в сайта му има и адрес и телефон. Но за всеки случай може да ми ги пратиш на ЛС.
Съжалявам, че човека(hydrogensystems) не се появи повече, но сигурно има доста по важни неща от това да спори с писимисти.

Съжалявам, че човека(hydrogensystems) не се появи повече, но сигурно има доста по важни неща от това да спори с писимисти.



- prokop4o
- ще става разбирач
- Мнения: 592
- Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:17 pm
- Местоположение: Асеновград
Re: Водородна клетка за кола
аиде да дам малко снимки какво съм сътворил,пък може и някой друг да се излъже да качи та да се обогатим малко.


това е моята първа клетка.


а това е след големия взрив
бях приготвил 14 ламела но в последствие разбрах ,че не мога да ги събера в кофата затова на снимната са само няколко наредени.
но имам пропуски!
с тази клетка немога да вдигна волтаж едвам стига до 8 волта докато ампеража ми стига до 30.
незнам каква е причината да не се вдига волтажа и затова сега съм в застой!
аиде чакам и другите да се включат със снимки и мнения.
поздрави!


това е моята първа клетка.


а това е след големия взрив

бях приготвил 14 ламела но в последствие разбрах ,че не мога да ги събера в кофата затова на снимната са само няколко наредени.
но имам пропуски!
с тази клетка немога да вдигна волтаж едвам стига до 8 волта докато ампеража ми стига до 30.
незнам каква е причината да не се вдига волтажа и затова сега съм в застой!
аиде чакам и другите да се включат със снимки и мнения.
поздрави!
- barutchiata ©
- Администратор
- Мнения: 5592
- Регистриран на: Нед Апр 24, 2005 9:35 pm
- Местоположение: България & Österreich
Re: Водородна клетка за кола
Сигурно си гледал много клипове в youtube, но погледни и тези клипове в които има доста разяснения!!!
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/loDtI2c8LXw?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/loDtI2c8LXw?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YoIvrewPVJk?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YoIvrewPVJk?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CrShsQjvqAY?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CrShsQjvqAY?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JppXgkgo9iE?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JppXgkgo9iE?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/loDtI2c8LXw?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/loDtI2c8LXw?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YoIvrewPVJk?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YoIvrewPVJk?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CrShsQjvqAY?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CrShsQjvqAY?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JppXgkgo9iE?fs=1&hl=bg_BG"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JppXgkgo9iE?fs=1&hl=bg_BG" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"></embed></object>[/youtube]
- prokop4o
- ще става разбирач
- Мнения: 592
- Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:17 pm
- Местоположение: Асеновград
Re: Водородна клетка за кола
това са страшно подробни клипчета но пусто не го разбирам този немски.
като цяло аз съм направил пчти същото нещо но при мен не се получава така добре.

като цяло аз съм направил пчти същото нещо но при мен не се получава така добре.
- nvelikov
- новобранец
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет Ное 26, 2010 11:53 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Водородна клетка за кола
Здравейте колеги ,
доста време ми отне докато прочета писанията ви по темата ,прави ми впечатление писимизъма във изказванията ви .Но много малко от вас споделят някаква нищожна информация по темата , или са чули от някаде нещо ,или са попрочели от някаде нещичко .Да това за Брауновия газ е вярно но има едно НО КПД на двигателя се покачва, с намаляване на кобатурата на двигателя ,защо защото производството на газ за еденица време е постоянна /константна /величина ,която неможе да се променя за еденица време .А консумацият на двигателите е различна във всеки един момент /В зависимост от задкормилното у-во
/ При това съотношение /производ-потребление / колкото нараства кубатурата на Двигателя се намалява КПД то.
Другото важмо нещо което до момента не го прочетох в форума е че енергията от алтернатора се трансформира от 12 волта в 150 волта посредством ивертор , има значение и ампеража . другото нещо е и самия съд който има също значение , площа на електродите спрямо вертикалното сечение и обема на съда. Филтрирането на самия гас и водния клапан за предпазване на цялата система . Има значение и самата течност която се обработва с тока / ЕЛЕКТРОЛИЗА/ Вие го наричате ВОДА , ама НЕ то е вид електролит с определени съотношения на соли!!!!!
ЗА ТОВА ВИ МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е СЕРИОЗЕН ПО ТЕМАТА ДА СПОДЕЛИ КОНКРЕТНО ИНФО ПОДКРЕПЕНО С ДОКАЗАТЕЛСТВА И НАЙ ВЕЧЕ С ОПИТ !
А на ЛАЙЦИТЕ позваите дръга тема да си чешите езиците,ТОВА е доста сериозна тема
според мен това е бъдещето ЩОМ МЕРЦЕДЕС имат разработка само на водород и то в масова серия CR 800 /цитирам модела по спомен / За какво говорим.
Успех на колегата пуснал темата!!!!

доста време ми отне докато прочета писанията ви по темата ,прави ми впечатление писимизъма във изказванията ви .Но много малко от вас споделят някаква нищожна информация по темата , или са чули от някаде нещо ,или са попрочели от някаде нещичко .Да това за Брауновия газ е вярно но има едно НО КПД на двигателя се покачва, с намаляване на кобатурата на двигателя ,защо защото производството на газ за еденица време е постоянна /константна /величина ,която неможе да се променя за еденица време .А консумацият на двигателите е различна във всеки един момент /В зависимост от задкормилното у-во

Другото важмо нещо което до момента не го прочетох в форума е че енергията от алтернатора се трансформира от 12 волта в 150 волта посредством ивертор , има значение и ампеража . другото нещо е и самия съд който има също значение , площа на електродите спрямо вертикалното сечение и обема на съда. Филтрирането на самия гас и водния клапан за предпазване на цялата система . Има значение и самата течност която се обработва с тока / ЕЛЕКТРОЛИЗА/ Вие го наричате ВОДА , ама НЕ то е вид електролит с определени съотношения на соли!!!!!
ЗА ТОВА ВИ МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е СЕРИОЗЕН ПО ТЕМАТА ДА СПОДЕЛИ КОНКРЕТНО ИНФО ПОДКРЕПЕНО С ДОКАЗАТЕЛСТВА И НАЙ ВЕЧЕ С ОПИТ !
А на ЛАЙЦИТЕ позваите дръга тема да си чешите езиците,ТОВА е доста сериозна тема
според мен това е бъдещето ЩОМ МЕРЦЕДЕС имат разработка само на водород и то в масова серия CR 800 /цитирам модела по спомен / За какво говорим.
Успех на колегата пуснал темата!!!!



" Не всичко, което има две бузи е лице..."
- prokop4o
- ще става разбирач
- Мнения: 592
- Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:17 pm
- Местоположение: Асеновград
Re: Водородна клетка за кола
nvelikov написа:Здравейте колеги ,
доста време ми отне докато прочета писанията ви по темата ,прави ми впечатление писимизъма във изказванията ви .Но много малко от вас споделят някаква нищожна информация по темата , или са чули от някаде нещо ,или са попрочели от някаде нещичко .Да това за Брауновия газ е вярно но има едно НО КПД на двигателя се покачва, с намаляване на кобатурата на двигателя ,защо защото производството на газ за еденица време е постоянна /константна /величина ,която неможе да се променя за еденица време .А консумацият на двигателите е различна във всеки един момент /В зависимост от задкормилното у-во/ При това съотношение /производ-потребление / колкото нараства кубатурата на Двигателя се намалява КПД то.
Другото важмо нещо което до момента не го прочетох в форума е че енергията от алтернатора се трансформира от 12 волта в 150 волта посредством ивертор , има значение и ампеража . другото нещо е и самия съд който има също значение , площа на електродите спрямо вертикалното сечение и обема на съда. Филтрирането на самия гас и водния клапан за предпазване на цялата система . Има значение и самата течност която се обработва с тока / ЕЛЕКТРОЛИЗА/ Вие го наричате ВОДА , ама НЕ то е вид електролит с определени съотношения на соли!!!!!
ЗА ТОВА ВИ МОЛЯ АКО НЯКОЙ Е СЕРИОЗЕН ПО ТЕМАТА ДА СПОДЕЛИ КОНКРЕТНО ИНФО ПОДКРЕПЕНО С ДОКАЗАТЕЛСТВА И НАЙ ВЕЧЕ С ОПИТ !
А на ЛАЙЦИТЕ позваите дръга тема да си чешите езиците,ТОВА е доста сериозна тема
според мен това е бъдещето ЩОМ МЕРЦЕДЕС имат разработка само на водород и то в масова серия CR 800 /цитирам модела по спомен / За какво говорим.
Успех на колегата пуснал темата!!!!![]()
![]()
готин от мен какво по точно искаш че не се сещам?
а ако ти имаш някАква по точна информация която си прочел или пробвал защо не я споделиш?
Re: Водородна клетка за кола
Значи за пластини ползвам директни окачвачи за профили за гипсокартон 12см-тровите ги режа на две. Кабелът който ползвам (от старите тонколони) е многожичен 2мм дебел с изолацията. За сглобяването на пластините овивам кабела така че да ми даде дистанция и изолация между пластините. Свързвам по 4 пластини(окачвача). Аз ги връзвам директно с кабела, но може и с тиксо. За контейнер ползвам шишета от студен чай понеже имат широко гърло и са прозрачни(може и от айран). На капачката пробивам дупка и прекарвам маркуч с дължина да стигне до дъното. Другия маркуч трябва да е в горната част на капачката. Кабелите ги прекарвам и тях през дупки, след което намазвам добре със силикон вътрешната част на капачката и завивам капачката. 4бр. от окачвачите маркуча и кабелите влизат тамън таман. Маркуча, който стига до дъното на шишето служи за пълнене, а този на капачката за изкарване на въпросния газ. Маркучите трябва да се свържат с резервоар на който се прави маркуч на дъното да пълни "клетката", а изходния маркуч от клетката се свързва на 1/3 от дъното. Резервара се пълни на 2/3 и се поставя на по високо място от клетката.(трябва да се получи система в която течността да циркулира ) В най-горната част се вади трети маркуч, който да бълбука някъде(като предпазител) От въпросния бълбукач вече трябва да вадим охладен газ без пара. Накрая за горенето ползвам игла от спринцовка на която увивам жичка да се охлажда, че и аз гръмнах наскоро(иглата се стопи и се опитах да я охладя във вода което накара пламъка да се върне в маркуча и предпазителя бутна шпакловката от таван и всичко стана бом бок).