Къде се намирам:
Риболов
Сладководен раздел
Тактика
Риболовни такъми
naRiba.com

Форум




магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Модератор: sapuna
магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Здравейте колеги!
Не съм сигурен дали тази тема е за тук и за това ще помоля модераторите да я преместят, ако е наложително.
В края на месец Май тази година си купих въдица DAM super natural tele80 от магазин ОРОЗОВ на площад възраждане в София. По време на покупката забелязах едно петно голямо колкото 10ст. на втората бланка и естествено имах опасения от счупване на същото място. Продавача успя да ме убеди, че нямало проблем, че било малко повече лак и тн. Приех думите му платих почти 90 лв и си излязох доволен с новия прът. Въдицата се води карбонова, не знам до колко може да бъде такава за 90 лв предвид космическите цени на някои карбонови пръти... Ползвах пръта за морски риболов на кефалови риби 2 дни, като на втория ден пръта се счупи точно, където беше петното от "лак"
В началото на месец Юни занесох счупената въдица в магазина, продавача я прие, каза че ще я оправят. Аз заминах в чужбина, нямаше ме три месеца, върнах се ама въдица ЙОК! Оказа се че дори незнаят кога ще бъде готова. Помолих да ми върнат парите - ЙОК, да взема друга -ЙОК, Да взема дори по-евтина със стъклени бланки - ЙОК!
Отговориха ми, че чакали доставка от Германия и там щяла да бъде и частта за мойта въдица, но незнаели нищо повече, "кога и как и какво", щели да ми се обадят. Аз учтиво им обясних, че съм дал пари, че нямам възможност повече от 3 месеца да ползвам въдицата, че ме ощетяват и тн, на което единия слаб и висок служител арогантно се обърна към мен с думите "Айде че ми загоря боба"!
Стана ми криво защото първо даваш пари, после над три месеца си любезен и чакаш и накрая когато най-човешки се опитваш да си потърсиш правата се държат с теб все едно ти си виновен за всичко това... пожелах им приятен ден с уговорката, че пак ще мина да проверя по натам...
Минаха още два месеца почти, миналата седмица ходих да видя какво става и естествено НИЩО! Доставката от Германия била направена, ама частта за моята въдица я нямало... И така вече 5 месеца си дал пари за нещо, което нямаш! Остава само да чакам да видим за след нова година дали ще има напредък!
АБСОЛЮТНО НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ ОТ МАГАЗИН ОРОЗОВ!
Определено ме загубиха, като клиент!
Надявам се не съм ви отегчил с дългия си пост. Ако някой може да помогне в случая му благодаря предварително!
Не съм сигурен дали тази тема е за тук и за това ще помоля модераторите да я преместят, ако е наложително.
В края на месец Май тази година си купих въдица DAM super natural tele80 от магазин ОРОЗОВ на площад възраждане в София. По време на покупката забелязах едно петно голямо колкото 10ст. на втората бланка и естествено имах опасения от счупване на същото място. Продавача успя да ме убеди, че нямало проблем, че било малко повече лак и тн. Приех думите му платих почти 90 лв и си излязох доволен с новия прът. Въдицата се води карбонова, не знам до колко може да бъде такава за 90 лв предвид космическите цени на някои карбонови пръти... Ползвах пръта за морски риболов на кефалови риби 2 дни, като на втория ден пръта се счупи точно, където беше петното от "лак"
В началото на месец Юни занесох счупената въдица в магазина, продавача я прие, каза че ще я оправят. Аз заминах в чужбина, нямаше ме три месеца, върнах се ама въдица ЙОК! Оказа се че дори незнаят кога ще бъде готова. Помолих да ми върнат парите - ЙОК, да взема друга -ЙОК, Да взема дори по-евтина със стъклени бланки - ЙОК!
Отговориха ми, че чакали доставка от Германия и там щяла да бъде и частта за мойта въдица, но незнаели нищо повече, "кога и как и какво", щели да ми се обадят. Аз учтиво им обясних, че съм дал пари, че нямам възможност повече от 3 месеца да ползвам въдицата, че ме ощетяват и тн, на което единия слаб и висок служител арогантно се обърна към мен с думите "Айде че ми загоря боба"!
Стана ми криво защото първо даваш пари, после над три месеца си любезен и чакаш и накрая когато най-човешки се опитваш да си потърсиш правата се държат с теб все едно ти си виновен за всичко това... пожелах им приятен ден с уговорката, че пак ще мина да проверя по натам...
Минаха още два месеца почти, миналата седмица ходих да видя какво става и естествено НИЩО! Доставката от Германия била направена, ама частта за моята въдица я нямало... И така вече 5 месеца си дал пари за нещо, което нямаш! Остава само да чакам да видим за след нова година дали ще има напредък!
АБСОЛЮТНО НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ ОТ МАГАЗИН ОРОЗОВ!
Определено ме загубиха, като клиент!
Надявам се не съм ви отегчил с дългия си пост. Ако някой може да помогне в случая му благодаря предварително!
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Комисия за защита на потребителя, в случай че пазиш касова бележка или нещо с което да докажеш че си купил пръчката от тях.
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Трудният път е Комисията за защита на потребителите, лесният -една поредна БГ студена вода, изчакваш ремонта и забравяш за магазина (не, че в другите би се случило нещо много различно).
По принцип въпроса със счупванията винаги е спорен, затова трябва хубаво да се оглежда стоката и да не се подаваме на такива голи уверения.
Тази пролет ми се счупи от второто хвърляне нова спинингова пръчка с не лоша репутация.В магазина (друг) са ми приятели, но не съм и пробвал да я връщам- как да докажа, че не съм се омърлячил?!
По принцип въпроса със счупванията винаги е спорен, затова трябва хубаво да се оглежда стоката и да не се подаваме на такива голи уверения.
Тази пролет ми се счупи от второто хвърляне нова спинингова пръчка с не лоша репутация.В магазина (друг) са ми приятели, но не съм и пробвал да я връщам- как да докажа, че не съм се омърлячил?!
Последно промяна от naskobo на Сря Окт 24, 2012 1:27 pm, променено общо 1 път.
Нещата трябва да са възможно най-прости, но не и повече от това! - А. Айнщайн
- lishev_64
- разбира нещата
- Мнения: 928
- Регистриран на: Сря Май 25, 2011 10:19 pm
- Местоположение: Варна
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
"Евала" на Орозов.
Страхотна реклама им направи колега.
Мисля, че темата ти ще им донесе загуби по-вече от 90 лева. Естествено, че това теб не те топли. Затова следващият път, когато ги посетиш, първо се хвани "случайно" за скъпа сопа, пък тогава води преговорите.



Мисля, че темата ти ще им донесе загуби по-вече от 90 лева. Естествено, че това теб не те топли. Затова следващият път, когато ги посетиш, първо се хвани "случайно" за скъпа сопа, пък тогава води преговорите.




НА СЛУКА... И НЕКА БЪДЕМ ЧОВЕЦИ !!!
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
бях чувал лоши неща за Орозов, ама сега вече ме загубиха като клиент... Браво, че сподели за лошото отношение на магазина!
-
- Модератор
- Мнения: 3713
- Регистриран на: Съб Апр 21, 2012 11:22 am
- Местоположение: Наше село
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
За съжаление няма да свършат работа.Освен, че са мудни, касовата бележка не доказва пред тях покупката на точно този атрибут. Това се доказва с фактура.Освен това трябва да се докаже обстоятелството, че пръчката е била закупена с дефект, за което пък предполагам, че липсва съответния Протокол.Настоящата информация за поведението на продавача разпространена сред рибарската общност ще донесе по-голям ефект.shtilio написа:Комисия за защита на потребителя, в случай че пазиш касова бележка или нещо с което да докажеш че си купил пръчката от тях.
-
- научил се да хвърля
- Мнения: 118
- Регистриран на: Съб Сеп 22, 2012 11:47 pm
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Обслужването в Орозов отдавна е отвратително,особено когато отидете с рекламация. Аз се отказах от тях още преди три години,заради подобно отношение. Докато копуваш,те гледат така
,а като отидеш за рекламация
И едва ли само те са такива.


-
- научил се да хвърля
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет Яну 14, 2010 2:13 pm
- Местоположение: Сливен,Карлово
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
После защо сме поръчвали от чужди сайтове,затова подобна покупка само от познат търговец и с уговорка.Бях се наканил да се поръчвам от тях нещо,но размислих 

Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
След като са приели рекламацията, това означава, че не е необходимо да се доказва (пред Комисията за защита на потребителите), че стоката е купена от тях (от "Орозов") и че става дума за проявен скрит дефект. При това положение е актуален въпросът за сроковете. Така и трябва да се изложи оплакването в Комисията за защита на потребителите, а също и да се постави въпросът за някакво обезщетение за дългото чакане ( има фиксирани срокове за извършване на поправки при рекламация). Предполагам, че изходът от тази ситуация е замяна на дефектиралата пръчка с нова.
От самата комисия по телефона дават пояснения и съвети за действие, но по-голямата част от хората, да не казвам всичките, не стават мукает да и намерят телефона в интернет и да се обадят. Ето, и колегата - толкова разправии с магазина досега, и тема е написал, а не се е обадил на комисията...
От самата комисия по телефона дават пояснения и съвети за действие, но по-голямата част от хората, да не казвам всичките, не стават мукает да и намерят телефона в интернет и да се обадят. Ето, и колегата - толкова разправии с магазина досега, и тема е написал, а не се е обадил на комисията...
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Обадих се колега, обясних за какво иде реч, но не пазя бележката за закупена стока. А от комисията първо за нея ми обърнаха внимание и ми казаха, че без бележката е все едно да гоня михаля...koko6oko написа: Ето, и колегата - толкова разправии с магазина досега, и тема е написал, а не се е обадил на комисията...
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
С тия 90 лв Орозов благодарение на тебnamaste написа:Обадих се колега, обясних за какво иде реч, но не пазя бележката за закупена стока. А от комисията първо за нея ми обърнаха внимание и ми казаха, че без бележката е все едно да гоня михаля...koko6oko написа: Ето, и колегата - толкова разправии с магазина досега, и тема е написал, а не се е обадил на комисията...
си плати една порядъчна антиреклама.
Моля всички колеги да оспамят във всички форуми
магазина и да не се купува от там .. докато не се извини лично на колегата и не го обещети за загубеното време и средства!
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
p.s.Спасов написа:С тия 90 лв Орозов благодарение на тебnamaste написа:Обадих се колега, обясних за какво иде реч, но не пазя бележката за закупена стока. А от комисията първо за нея ми обърнаха внимание и ми казаха, че без бележката е все едно да гоня михаля...koko6oko написа: Ето, и колегата - толкова разправии с магазина досега, и тема е написал, а не се е обадил на комисията...
си плати една порядъчна антиреклама.
Моля всички колеги да оспамят във всички форуми
магазина и да не се купува от там .. докато не се извини лично на колегата и не го обещети за загубеното време и средства!
Г-н Орозов,
Днес бяхте злепоставен пред 81677 ползващи Интернет рибари и ваши потенциални клиенти. Смея да предвидя, че скоро кьорав клиент няма да стъпи в магазина ви. Помислете добре
дали да не се издължите с лихвите на недоволния ви клиент, за да не продължим
да ви представяме като непочтенна, алчна и несигурна личност Вас и Вашия магазин.
Колега изпрати му на мейла да чете развитието на темата!!!!
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Колега отиди в Комисия за защита на потребителя !!!
Такива работи не могат да продължават. Аз си взех от там директен за 95 лв, но това определено ще ми е последната покупка от там !
Мерси че сподели , за да са нащрек колегите !
Такива работи не могат да продължават. Аз си взех от там директен за 95 лв, но това определено ще ми е последната покупка от там !
Мерси че сподели , за да са нащрек колегите !
-
- вече хвърля и на тежко
- Мнения: 287
- Регистриран на: Пет Май 30, 2008 3:20 pm
- Местоположение: бургас
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Довижданеее...Орозов.!!!
Re: магазин Орозов - 90 лв, 2 дни щастие и 5месеца нещастие
Сещам се, че на един курс за продажби, лектора (един от най-добрите в областта си в Б-я) каза, че изледванията показват, че доволния клиент споделя впечетленията си от покупката с от 3 до 5 човека, недоволния клиент с от 7 до 9 човека....
Ако незнаеш накъде си тръгнал, ще стигнеш някъде другаде